Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko elää elämääni?

Vierailija
08.10.2012 |

10 päivänä kuussa kun lapsi on hoidossa saisit 7 tuntina päivässä tehdä mitä haluat muina päivinä on yhden 4v lapsen hoito.Mies maksaisi kaikki laskut,asuisitte ok-talossa olisi 2 autoa.Haluaisitko tällaisen elämän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin halusin 2-3 lapsta.

t. sekunda

Vierailija
2/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten teet kun saat tehdä mitä haluat? Ei munkaan tällä hetkellä "tarvitse" tehdä paljon mitään ja tämä on ihan äärimmäisen pitkästyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten teet kun saat tehdä mitä haluat? Ei munkaan tällä hetkellä "tarvitse" tehdä paljon mitään ja tämä on ihan äärimmäisen pitkästyttävää.

ja luen paljon käyn usein kirjastossa,omaelämäkerrat suosittuja,hoidan puutarhaa,käyn esim. tietokonekursseilla,katselen dokumentteja,opettelen laittamaan uusia ruokia yms.

Vierailija
4/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin halusin 2-3 lapsta.

t. sekunda

olemme vain halunneet yhden lapsen.

Vierailija
5/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kotona 4v lapsen kanssa ja lapsi on 10 päivää kuukaudessa hoidossa jossain?

Noilla spekseillä en, mm. koska:

pidän todella paljon työstäni, joten haluan tehdä sitä (nyt olen tosin hoitovapaalla, koska on tuo 4v ja lisäksi 1v)

Halusin ainakin 2, mahd. kolme lasta, mielellään pienemmillä ikäeroilla kuin 5 vuotta

Tykkään asua kerrostalossa H:gin keskustassa, en halua esim. pihaa

Yksi auto riittää ja senkin omistamisesta koen hieman syyllisyyttä.

Mutta jos minut heitettäisiin elämääsi niin ei se nyt kovin kamalalta kuulosta (paitsi jos ei ole mitään mahdollisuuttakaan mennä töihin ikinä).

10 päivänä kuussa kun lapsi on hoidossa saisit 7 tuntina päivässä tehdä mitä haluat muina päivinä on yhden 4v lapsen hoito.Mies maksaisi kaikki laskut,asuisitte ok-talossa olisi 2 autoa.Haluaisitko tällaisen elämän?

Vierailija
6/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen jo päässyt eroon nelivuotiaista, jotka ovat vähän turhan energisiä ja yksi lapsi olisi minulle liian vähän. Ja töissä olisin kyllä.

Vierailija
7/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan mielelläni omaa elämääni, jossa lapsia on kaksi ja käyn töissä tienaten itse omat rahani, joiden käytöstä myöskin päätän ihan itse. Vapaata on ihan tarpeeksi iltaisin ja viikonloppuisin, koska mies osallistuu perhe-elämäämme ja ottaa vastuuta myös lapsista ja kotihommista. Omakotitalo ja ne kaksi autoa löytyy. Luultavasti ap:n pöksyissä turhautuisin kuoliaaksi. Mutta jokainen tyyllillään.

Vierailija
8/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni enkä mistään hinnasta vaihtaisi omaa neljää ihanaa lastani yhteen 4-vuotiaaseen. Siis olet eläkkeellä? Miksi? Mt-ongelmia? Ei kiitos, en halua olla eläkkeellä.

Vierailija
9/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun mieskään ei sit kai halua toista.

t. sekunda

Mä niin halusin 2-3 lapsta. t. sekunda

Vierailija
10/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni enkä mistään hinnasta vaihtaisi omaa neljää ihanaa lastani yhteen 4-vuotiaaseen. Siis olet eläkkeellä? Miksi? Mt-ongelmia? Ei kiitos, en halua olla eläkkeellä.

koen kuitenkin elämän arvokkaaksi vaikka en töissä käykään useampia lapsia en olisi ikinä halunnut.

Vierailija
11/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun mieskään ei sit kai halua toista.

t. sekunda

Mä niin halusin 2-3 lapsta. t. sekunda

en ole koskaan halunnut 2-3 lapsen äidiksi.

Vierailija
12/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia lapsiakaan ei ole enempää? Fyysinen sairaus, jonka takia on eläkkeellä, on yleensä sen varran vakava juttu, että harva työkykyinen valitsisi sairauden ja eläkkeen työ sijaan. Arvaan, että sulla on ms-tauti.

Vierailija
13/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia lapsiakaan ei ole enempää? Fyysinen sairaus, jonka takia on eläkkeellä, on yleensä sen varran vakava juttu, että harva työkykyinen valitsisi sairauden ja eläkkeen työ sijaan. Arvaan, että sulla on ms-tauti.

ja voisin hankkia lisää lapsia jos haluaisin mutta en ole koskaan halunnut kuin yhden lapsen.

Vierailija
14/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kaikki noi samat, paitsi että terveys tallella, meillä on kolme ihanaa lasta, lapseni ovat arkipäivät koulussa eli voin puuhailla mitä lystään ja omakotitalostani on merinäköala.

Tykkään ihan omasta elämästäni! Mutta kiva jos säkin olet tyytyväinen omaasi!