Kuvaile, miltä av-mamma näyttää SINUN ajatuksissa? :)
Kun luet keskustelua, "eläävöitätkö" sen mielessäsi?
- Minkälainen ääni lukemasi teksin kirjoittajalla on?
- miltä hän näyttää?
- vaihtuuko ääni/henkilö jokaisen vastauksen jälkeen?
Kerro kaikki, mitä tulee mieleen :D
Kommentit (11)
Hänellä on sivistynyt ja viehkeän sävykäs puheääni, jota hän vakuuttavasti käyttelee puhuessaan hirveän fiksuja ja lähinnä pelkkää täyttä asiaa... (no ha hah)
http://yle.fi/ecepic/archive/00088/irina_krohn_elokuvas_88479b.jpg
Kuvittelen kaikki av-mammat oikeastaan tuon tyyppiseksi. Suurin osa vieläpä vihreitä kuten tuon kuvankin ihminen. Suurin osahan täällä on ikityöttömiä loosereita.
-hyvätuloinen Espoo-mamma, joka hakee mielipiteitä, minkä väriset verhot beigen sohvan kanssa
-keravalainen popedajuntti, joka kyselee "mitä lasissa?"
-kultturelli kirjatoukka, jota näkyy harvoin, mutta tekee analyyttisia avauksia, joihin kukaan ei vastaa
-el naturalista-hippi, joka vaahtoaa luomuruuasta ja kestovaipoista
-ikilaihduttaja, joka vuoroin karppaa, laskee kaloreita ja nutraa, muttei koskaan onnistu laihtumaan
-no life-tavismamma, joka on hoitovapaalla ja hankkii itsetuntonsa kirjoittelemalla suosittuja provoja
-hyvätuloinen Espoo-mamma, joka hakee mielipiteitä, minkä väriset verhot beigen sohvan kanssa
-kultturelli kirjatoukka, jota näkyy harvoin, mutta tekee analyyttisia avauksia, joihin kukaan ei vastaa
-ikilaihduttaja, joka vuoroin karppaa, laskee kaloreita ja nutraa, muttei koskaan onnistu laihtumaan
-no life-tavismamma, joka on hoitovapaalla ja hankkii itsetuntonsa kirjoittelemalla suosittuja provoja
mä oon muuten tuo vika ;)
Provojen väsääjästä saattaisin olla vähän eri mieltä, siis hänellä voi olla muitakin avuja, eli riippuu paljon provosta.
Saanen ehdottaa lisäyksenä:
- **ttu mä inhoan mun sikamiestä/taas se sika tuli pettämisreissuiltaan -purkaukset. Niistä tulee kanssa välillä omanlaisena mielikuvat.
2
Puolet tai ainakin viestien kirjoittajista puolet on jostain itä-snadilasta, WT-porukkaa, ruoho palaa ja ollaan olevinaan niin intellektuelleja ja fiksuja. Työnteko ei kiinnosta eikä ehkäisy, kakaraa pukkaa Ahmedin ja ties kenen kanssa ja pillussa luuraa aika moinen kuhina. Noita täällä on viesteistä päätellen PALJON!
On myös huumorintajuinen, empaattinen ja hauska! Kuten te :)
Tyypillisesti nuori, laiha (ellei raskaana) ja arkisen näköinen. Ei kuuntele musiikkia eikä katso telkkaria, hoitaa kotia ja selaa internettiä. Äänensävy usein kiihkeä, murtaa pohjalaisittain :)
Ei muuten, mutta en keksi mikä muu selittäisi absolutistien määrän ja yleisen alkoholiin kohdistuvan paheksunnan täällä...
Mamma istuu koneella ynseä ilme kasvoillaan. Yllään hänellä on farkut ja harmaa neule, lyhyet tummat hiukset. Hyvin vähän meikkiä. Ääni on tuomitseva.
Häntä ärsyttää, kun joku on ajanut pimpulikarvansa ja on tarjonnut vierailleen halpoja keksejä, kehtaavatkin. Itse hän leipoo vieraille aina tuulihattuja hillityillä täytteillä.