Miten esim. vatsataudissa pääsee hakemaan sl-todistusta?
Mulla eka työpaikka, johon kuuluu työterveys. Se on noin 10 km päässä kotoa ja terveyskeskuskin 5km. Mulla on tunne, että tulee vatsatauti. Miten ihmeessä voi vatsataudissa päästä hakemaan todistus? Johan sitä bussissa yökkää jonkun niskaan...
Kommentit (3)
Mulla eka työpaikka, johon kuuluu työterveys. Se on noin 10 km päässä kotoa ja terveyskeskuskin 5km. Mulla on tunne, että tulee vatsatauti. Miten ihmeessä voi vatsataudissa päästä hakemaan todistus? Johan sitä bussissa yökkää jonkun niskaan...
et vaan viitsi menä töihin, lusmu!!!
kyllä teidät tunnetaan, aina maanantaisin rokulia hakemassa.ihan sama, mitä puhut lääkärissä, sinunlaisesi laiskamadot me kyllä tunnistetaan.
Edellisestä vatsataudista kuutisen vuotta, ei tuo kai mikään ihmekkään jos tulis. Jos voisin siirtää tän taudin vaikka keskiviikkoon, niin sen tekisin jotta sinun kaltaisesi uskoisi, että ihmisellä oikeasti voi olla vatsatauti. Mielummin tietty olisin ilman, sen verran kurja tauti on kyseessä :(
pois, jos on sairaana? Meillä omalla ilmoituksella saa olla 3pv sairauslomalla, jos sairaus on joku epidemia (flunssat, vatsatauti tms). Mutta aiemmassa työpaikassa tarvi todistuksen jo heti ekasta päivästä. Olen kerran ollut tk:n päivystyksessä hakemassa lappua: välillä kävin ykäämässä vessassa ja taas menin odottamaan. Ei varmaan tarttunu kehenkään. Joskus sairaanhoitaja ottaa vastaan sairauslomanhakijat, jos työnantajalle riittää sh:n todistus. Ota selvää mikä toimintatapa teidän työpaikassa on, soitat heti aamulla ensi töiksesi, jos vatsatauti tulee.