Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyn mieheeni, aggressiivisuuteen humalassa jne, tarvitsisin keskusteluseuraa

Vierailija
07.10.2012 |

Hei.

En tiedä mitä tehdä, olen seurustellut / asunut yhdessä tämän miehen kanssa yli puoli vuotta, meillä on mennyt mielettömän hyvin, mutta joka toinen viikko tulee ongelmia ja näinä kertoina mies on ollut humalassa. Olen monet, monet kerrat joutunut soittamaan ambulanssia ja virkavaltaa paikalle... Hän on hyvin itsetuhoinen, ollut sairaalassakin niin pahojen viiltojen takia öitä (eli melkein onnistui itsemurhassa).... Ensimmäiset kerrat ripitin, keskusteltiin ja sen jälkeen ehkä mennyt liian helpolla sormien lävitse. Enää en tiedä mitä tehdä, muutettiin uuteen asuntoon ja kaikki on mennyt kuukauden ajan hyvin, mutta tänään sitten taas kaikki räjähti käsiin. Hän oli eilen ollut juomassa (lähti kun minä olin nukkumassa, ja heräsin yöllä paniikissa missä oli, koska oli vienyt mun puhelimen yms mukanaan) ja tänään oli varmaan vieläkin promillet veressä...

voisiko joku jutella mun kanssa tai kertoa omia kokemuksiaan vastaavista. Mä en kestä enää tämmöstä. Ja ikää löytyy meiltä +20 (että ei tarvii ruveta aukoo avmammat päätäsä tähän)

Oon hädissäni, koska mies on käynyt myös muhun käsiksi. Voin kertoa enemmän, jos jotain edes kiinnostaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän myös uhkailee itsemurhalla yms, satuttaa itseään jos epäilee, että olisin jättämässä...

hajotti myös mun kämpän ihan kokonaan tässä kuukausi sitten :/ mitä mä teen?

Vierailija
2/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kamat kassiin ja menoksi tai heität miehen ulos kämpästä (soitat poliisit tms.). Tuossa erotilanteessa tulee kuitenkin varmistaa, että hän ei pääse vahingoittamaan sinua.

Suhteenne kuullostaa todella sairaalta ja miehesi tarvitsee ammattilaisen apua. Sinä et voi häntä auttaa/parantaa. Sairastut vaan itse ja pahasti.

Niinhän se vanha viisas sanonta kuuluu että hullujen kanssa ei seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu miksi et lähtisi? Rakastatko silti miestäsi niin paljon, että voit antaa kaiken kokemasi anteeksi?

Vierailija
4/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa suhteessa ole kuin pelkoa, ahdistusta ja surullinen mieli. Jatka elämääsi eteenpäin yksin. Aloitus on aina vaikeaa,mutta usko minua, olet onnellinen kun pääset tilanteen yli. Onnea sulle matkaan ja ole rohkea :) !

Vierailija
5/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollutalkoholistin kanssa suhteessa ja olen vieläkin.Mies lopetti juomisen pitkällisen hoitojakson jälkeen.Nyt ollut juomatta 5 vuotta.

Mieheni ei koskaan ollut itsetuhoinen, hän ei ollut väkivaltainen eikä mitenkään agressiivinen. Hän sai todella pahan sydänkohtauksen joka oli alkusysäys raitistumiselle.

Sinun tapauksessasi on kyseessä mies jonka kanssa olet ollut vain puoli vuotta ja silti on ongelmat noin pahoja. Liitolla ei ole tulevaisuutta senhän sinä tiedät. Mitään ei ole tehtävissä. Mies on erittäin vaikeassa henkisessä kriisissä juomisen takia eikä sitä itse tajua.

Alkoholisti on aina herkkä ihminen. On siis ihan ymmärrettävää että rakastat häntä.Tunteet eivät nyt vaan saa ratkaista koska tilanne on niin paha että hän voi tuhota elämäsi. Sinun on ajateltava itseäsi ensin ja vasta sitten häntä.

Vierailija
6/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitäneuvoisit rakkaalle ystävälle vastaavassa tilanteessa. Sinun täytyyt kunnioittaa itseäsi ja pitää hyvää huolta itsestäsi. Olet nuori ja maailma on avoinna. Älä anna elämän täyttyä ikävillä raskailla asioilla, koska elämä voi olla myös onnellista. Nyt ryhdistäydyt ja otat uuden suunnan vaikka se vaikeaa olisi. Sinusta tulee entistä vahvempi.

Vierailija
7/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
8/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset teille kommenteista, mun ystävät sanoivat jo kuukausia sitten mulle tuota samaa, mutta jotenkin aina vaan annoin anteeksi, tai en ehkä antanut anteeksi, mutta pyyhittiin asia pois pöydältä parissa päivässä.

Mä menetin joitain ystäviäni tämän takia, koska he eivät jaksa enää kuunnella mun kertomuksia tai halua nähdä mun poikaystävää, mulla on aika vaikeata kun ei ole oikein enää ketään kelle puhua.

Rakastan häntä, mutta en vaan tiedä mitä tekisin, olen saikulla+työtön, asuskelen nyt tän miehen asunnossa, ei ole paikkaa minne mennä ja, se nyt ei ole se suurin syy,

pelkään oikeasti että hän tappaa itsensä, kyllä sitä rakastan, mutta tiedän etten tämmöseen touhuun pysty.

Pattitilanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme