Miten perustelen miehelle, etten halua aborttia?
Eli siis raskaana ollaan n. viikolla 8. Minä en halua aborttia koska en usko pystyväni siihen, mies ei halua lasta koska ei koe olevansa valmis isäksi, taloudellinen tilanteemme huolettaa, eikä hän halua sitoa itseään lapseen. Haluaisi siis kyllä myöhemmin lapsia, ei nyt.
Kommentit (23)
ymmärrän jos et voi kiintyä nyt lapseen etkä voi olla elämässämme mukana. En esitä sinulle henkisiä enkä taloudellisia vaatimuksia, koska tse ajoin tilanteen tähän pisteeseen.
Sitten keräät kimpsusi ja kampsusi, muutat pois ja annat yhteystietosi josta hän voi tavoittaa lapsensa, jos joskus tuntee olevansa siihen valmis.
tähän pisteeseen? Yksinkö se sen lapsen teki? Mies raukka on täysin ulkopuolinen eikä tällä ole mitään tekemistä koko raskauden suhteen?
Olemalla käyttämättä varmaa ehkäisyä, olemalla ilman jälkiehkäisypilleriä. Naiset hankkiutuvat tahallaan raskaaksi saadakseen miehen sidottu ITSEENSÄ. Miksi ihmeesä miehen pitää maksaa siitä rahaa ja ostaa lapselle polkupyöriä?
Miehet voivat käyttää vain kondomia, naisilla on kaikki muut konstit olla tulematta raskasksi.
Live with it.
se mies vähän vajaaälyinen?
Ja eiköhän jokainen nainen nykymaailmassa tiedä, ettei miestä lapsella sidota.
Ja miksi miehen pitää maksaa, ihan vaan siksi että oli tyhmä eikä sitä kondomia käyttänyt. Tai ollut kokonaan panematta. Jos mies ei halua lapsia niin silloin hän ehkäisee, joka kerta, silloinkin kun ei huvittaisi. Jos ei ehkäise on aika turha ruikuttaa. Miehillä on mahdollisuus ehkäistä, ihan kuten itse viisasti mainitsit. Jos itse jättää kumin laittamatta niin voi joutua maksajaksi. Eikä siitä voi syyttää kuin itseään.
"Pidän tämän lapsen (piste)"
Jos mies tai "mies" on vapaaehtoisesti harrastanut seksiä kanssasi ilman ehkäisyä ja tiennyt ettei ole ehkäisyä käytössä niin mitä järkeä on ruikuttaa enää jälkikäteen?
Vaikka tasa-arvon nimissä voisin suoda meille miehille oikeuden osallistua päätöksiin raskauksista, katson silti raskauden olevan olevan osa naisen luovuttamatonta oikeutta omaan vartaloonsa (piste).
M39
Niin kauan kuin mies upottaa kyrpänsä ilman kortsua naisen sisään, on hänkin ihan samallalailla vastuussa kuin nainenkin.