Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistuminen niin lähellä

Vierailija
29.10.2012 |

Haluan tulla kertomaan tämän tänne, koska itselläni ei juurikaan ole ketään, kenen kanssa ilakoida tästä asiasta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat töitä haluamastasi paikasta.

Vierailija
2/3 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä tekstistäni tuli vain alku tähän :/

.. mutta kiitos sinulle, joka onnittelit!

Valmistuminen (amk-tutkinto) ei ole ollut missään vaiheessa itselleni itsesäänselvyys. Monet illat ja yöt olen itkenyt ja jollain ihmeen voimalla mennyt vain eteenpäin, vaikka oma elämä on heitellyt hyvin rajusti joka puolelle.

Olen samalla tehnyt oman alan töitä, joten itselläni on maksimissaan ollut 1 vapaa viikossa!

Nyt näyttäisi siltä, että valmistun jouluksi! Itselläni on töitä vuodeksi eteenpäin, josta olen todella onnellinen! Tuntuu, että "oikea elämä" vasta alkaa.. Ja "oikeaan elämään" kuuluu kaksi vapaa päivää viikossa ja iltoja, jotka on oikeesti vapaita, eikä koulutöiden parissa ahertamista...

- Jelena 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä tekstistäni tuli vain alku tähän :/

.. mutta kiitos sinulle, joka onnittelit!

Valmistuminen (amk-tutkinto) ei ole ollut missään vaiheessa itselleni itsesäänselvyys. Monet illat ja yöt olen itkenyt ja jollain ihmeen voimalla mennyt vain eteenpäin, vaikka oma elämä on heitellyt hyvin rajusti joka puolelle.

Olen samalla tehnyt oman alan töitä, joten itselläni on maksimissaan ollut 1 vapaa viikossa!

Nyt näyttäisi siltä, että valmistun jouluksi! Itselläni on töitä vuodeksi eteenpäin, josta olen todella onnellinen! Tuntuu, että "oikea elämä" vasta alkaa.. Ja "oikeaan elämään" kuuluu kaksi vapaa päivää viikossa ja iltoja, jotka on oikeesti vapaita, eikä koulutöiden parissa ahertamista...

- Jelena 24