Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vaatteesta saa ällön huuhteluaineen (??) lemun pois??

Vierailija
07.10.2012 |

Huusin kesällä yhdet sammarit Huutiksesta ja voi helvetti miten ne löyhkäs. Sellanen todella PAHA huuhteluaineen tms. lemu. Ne oli pari kuukautta lasitetulla partsilla, ei vaikutusta.

Pesin ne eilen, ei vaikutusta ja nyt kylppäri lemuaa kaamealle.

Miksi noista huuhteluaineen käytöstä EI voida ilmoittaa suoraan kohteessa, niin osaisi karttaa niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisin ne hajuttomalla pesuaineella, ja puolet ruokasoodaa, 60 asteessa.

Vierailija
2/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sentään ollut. Tuuletus ja uudelleen pesu + tuuletus ovat auttaneet tähän asti.

Mutta tosiaan, olen samaa mieltä kanssasi. Miksi sitä huuhteluainetta pitää (ylipäänsä laittaa??? tai) lutrata niin helv.....n paljon?

Meidän piti antaa sisääntulo kielto yhdelle lasten kaverille koska tämän vaatteet löyhkäsivät niin, että minä hajusteallergisena en pystynyt olemaan kotonani ja haju leijui talossa vielä pitkään kun tämä ko. tapaus oli poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedessä, jossa on ruokasoodaa. Sitten pesukoneeseen ja pesuaineen joukkoon vielä sitä ruokasoodaa. Huuhteluaineeksi etikkaa.

Yks päivä olin kaupassa ja siellä oli yksi aivan järkyttävästi hajupesu- ja huuhteluaineilta lemuava täti. Tuntui, että se seurasi mua, jatkuvasti piti yrittää väistellä sitä. Mulla oli orastava pääkipu, jolloin nuo tuommoiset hajut tuntuvat todella väkivaltaisilta.

Vierailija
4/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi semmoinen moka, kun mies kävi kaupassa ja osti omo multicoloria tms, kun joskus aikoja sitten on sitä käytetty. Ekan koneellisen jälkeen meinasin pyörtyä kämpässä, vaikka ei allergiaa tms yliherkkyyttä olekaan. KAAMEA LEMU. Purkin kyljestä löytyikin teksti "uusi raikas, pitkäkestoinen tuoksu"... ja tietysti mies osti säästöpakkauksen, pakko kai se on käyttää loppuun asti. olen laittanut sitten extrahuuhtelut joka pesuun ja vähemmän jauhetta... yhh, kuka tommosesta löyhkästä tykkää

Vierailija
5/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläpä hajusteyliherkkyys eli ei hyvä.

Täytyy kokeilla tota etikkaa tai soodaa, täytyy käydä huomenna ostamassa kumpaakin.

Jos ei tepsi, niin pakko kai noi on heittää roskiin. Ei niitä voi käyttää :(

Itsekkin olen törmännyt kaupassa pariinkin täti-ihmiseen, jotka ovat oikeasti lemunneet karmealle; pistävä hajuveden löyhkä tai hajuveden + huuhteluaineen tms. pistävä lemu. Yleensä nuo ovat olleet venakkoja.

Ja kerran kävi niin, että yhden tutun äiti oli hölvännyt puoli pulloa (tai siltä se tuntui) hajuvettä päälleen ja istuimme puoli tuntia samassa autossa. Tuossa ajassa ehdin saamaan astmakohtauksen ;( Mutta tuon jälkeen äiti ei ole laittanut hajuvettä, kun tietää tapaavansa mut.

ap

Vierailija
6/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hajustamattomalla pesuaineella minäkin olen pessyt.

Kiitän sooda ja etikka vinkeistä, olisihan nuo kaksi jokapaikan tehoainetta pitänyt tajuta kokeilla jo aikaa sitten.

Vierailija
7/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten peset koneessa ja lisäät 2 dl etikkaa. Pysäytä kone tunniksi ja anna taas käydä.

Sitten vielä ulos kuivumaan.

Vierailija
8/8 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lapsen hajusteyliherkkyyden takia ostetaan aina noita hajusteettomia ja silti niissäkin on isoja eroja tuoksultaan, niin pesuaineissa kuin huuhteluaineissa. Pesuaineista paras oli ehdottomasti LV Pikkuväki ja ne lopetti sen, MIKSI??

Arielin tuoksu oli ennen ok, mutta nykyisin aivan järkky... Mutta eipä se lapselle sopinut ennenkään joten ei sillä niin väliä.