Mistä rahaa kun ei ole luottotietoja?ev
Kommentit (8)
...mä saan töistä. Toimii tosi hyvin, tosin vapaa-aikaahan se vähentää sen n. kahdeksan tuntia päivässä. Saan sieltä rahaa aina kuun viimeinen päivä.
Sama juttu täällä, mä saan kans töistä. Mun kaveritkin saa, mut mun äiti ei. Se saa sellasta kun eläke, jota se oli maksanu niistä töistä ikänsä. Mäkin maksan mun töistä eläkettä, et saan sit joskus kans vaan olla ja ihmetellä :)
Ai niin, naapurin Pera saa jostain sossusta rahaa, mut ei kai kauheen hyvin kun se vetää joka päivä vaan keittoo. Tai niin noi muut naapurit kertoo, ite en oo nähny. En mä kyl keittoo joka päivä jaksais syödä...
Et, etkä myöskään rajannut rahanhankintatapoja. Nämä tällaiset aivottomat aloitukset ovat just niin helmiä.
Olet jätänyt laskujasi maksamatta ja silti tahtoisi lisää rahaa?
Voi voi, jospa oikeasti maksat velkasi isoin koroin, etkä odota, että pääset kuin koira veräjästä?
Kun sun kysymykseen ei ole sitä yhtä vastausta.
Tosiasia on, että yleensä sitä rahaa saa töitä tekemällä, oli luottotiedoton eli ei. Jotku saa sitä kiertämällä ovelta ovelle myymässä tauluja ja jotkut kerää pulloja. Epäilen, ettei niillä keinoilla oikein elätä perhettä tai edes itseään.
Jotkut taas sitten myy valtionsalaisuuksia Venäläisille agenteille, sekin on mahdollista jos on jotain myytävää. Tosin en ole varma kiinnostaako Venäläisiä enää, ehkä joku Israelin armeija saattaisi olla nykyään kiinnostuneempi.
Aina voit myös lähettää runojasi kustantajalle ja toivoa että tärppäisi.
Toki voit myös askarrelle/kutoa/neuloa jotain ja toivoa, että huutiksessa joku ostaisi, muista vain, että hinnoittelet järkevästi.
Jos kuitenkin vastaisin OIKEASTI tähän kysymykseen, niin lainaa sukulaisilta ja sopvi maksusuunnitelma tai myy netissä tai huutiksessa jotain mikä menee varmasti kaupaksi??
Jos jostain saa rahaa niin se on täältä!
http://www.profitclicking.com/?r=cwjy2umm5
Lisätietoa:
http://profit-clicking-fin.blogspot.fi/
...mä saan töistä. Toimii tosi hyvin, tosin vapaa-aikaahan se vähentää sen n. kahdeksan tuntia päivässä. Saan sieltä rahaa aina kuun viimeinen päivä.