Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä maksavat yli tonnin€ vuokria?

Vierailija
19.08.2015 |

Meinaan vaan, ku meidän naapuriin valmistui tossa hiljattain LUMOn talo, jossa kolmioiden vuokrat 1100e/kk ja 4h&k 1500e/kk. Miten jollain on varaa sellaseen? Ja kyseessä on keskisuomalainen kaupunki, ei mikään pääkaupunkiseudun kalliista alueista.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan Jyväskylässä tonnin 4h+k+s rivarista. Yh olen ja teineille tarvitsin omat huoneet. Muutan tästä kyllä pian pois koska esikoinen muutti omilleen ja kohta toinenkin. Tuon halvemmalla ei saa, ja tämänkin koska on talo on vanhahko.

Vierailija
62/62 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan. Kolmio, kunnan vuokra-asunto. Ihan uusi ja hyvällä alueella, rauhallinen yhtiö vieläpä. Haluan että lapset asuu hyvässä naapurustossa, käyvät hyvää koulua. Yksinhuoltajana ei ole mahdollista ostaa omaa, vaikka ihan ok palkkakin on. 

Saan sentään asumistukea satasen. Säästän palkasta asp-tilille ja sijoitan kahteen rahastoon, lapsille sekä bitcoiniin. Ostan oman pienen talon maalta, sitten kun lapset on muuttaneet omilleen. 

Mielestäni on järkevin ja taloudellisesti ennenkaikkea turvallisin ratkaisu, nyt tässä mun nykyisessä elämäntilanteessa. Jos esim. jäisin työttömäksi, saisin heti asumistukea kun on vuokrakämppä, ei tarvitse miettiä omistusasuntoon liittyviä korjaus ym velvoitteita jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi