Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme, ettei kukaan puutu tuohon uutisvuodon turkuvittuiluun

Vierailija
06.10.2012 |

Aika ronskia rasismia ollut kohta 10 vuotta. Mautonta, ala-arvoista, surkeaa ja turkulaisetkin maksaa yleveroa, varmaan todella mukava fiilis tulee kun katsoo tuota.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua haittaa ja tuskin muitakaan, siinähän louskuttavat :)

t. turkulainen

Vaikka en turkulainen olekaan niin on tuo mautonta ja surkeaa. Turkulaiset tekevät kyllä itsestäänkin pilaa, mutta helsinkiläiset (joita tuon ohjelman tekijätkin lie) eivät sitä koskaan pysty tekemään, ei vaan riitä itsetunto. Jotenkin minusta aika typerää, että YLE on valtakunnallisena kanavana laittanut ohjelmaformaatin pystyyn, joka perustuu pääasiassa yhden kaupungin asukkaille vittuiluun. No vahingossa tänään katsoin ja normaalisti en uutisvuotoa katso sen iljettävien ihmisten takia enkä jatkossakaan meinaa katsoa. Hauskaa kun ruotsinkieliset veti heti herneen nokkaan kun Saunalahdella oli se Blingstörm mainos, aika herkkähipiäistä voisi sanoa moni turkulainen.

Vierailija
42/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on Suomen persreikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on todella *ttumainen paikka. Ja voin sanoa kokemuksesta, koska olen asunut monessa Suomen kaupungissa. Ihmiset ovat Turussa tylyjä ja tympeitä ja ylipäätään kaikin puolin vastenmielisiä. Kaupassa saatetaan *ttuilla päin naamaa, liikenne on kaottinen ja ihmiset vihamielisiä, palvelu virastoissa on ilmeetöntä ja satunnainen ystävällisyys on itse asiassa muita huomioon ottamatonta oman äänen kuuntelua ja ihailua ja juttujen sisältö on tyhjän pälätystä, muiden dissailua ja juoruilua. Odotan hetkeä, että pääsen pois täältä, ja seuraan onnellisena, miten muutkin aidot, välittävät ja sydämelliset ihmiset tuntevat samaa ällötystä kuin minä.

Vierailija
44/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa millaisen pellen äänestän teidän kunnallisvaaleissanne?

t. 6kk tURUSSA asunut

Aion valita surkeimman kommarihipin mitä listoilta löytyy teidän oikeistolaiseen turkuidylliinne. Muahahahahhahaaa..

Vierailija
45/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee syynä paskamaiseen käytökseen.

Vierailija
46/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa itsetuntoa, itsensä toistamimsta, kateellista sakkia. Tyhjät tynnyrit kumisee jne.

Antaa palaa, eikö parempaan pystytä:)

Alkaa vitsit olla vähän kuluneita..

t. born in Heideken

Vierailija
47/70 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on suomen m*lkku. Vaikkei pitäisi provosoitua, kun provoisoidaan. Näinhän sanoi jo kuuluisa turkulainen kellokalle M. Koivisto.

Vierailija
48/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on todella *ttumainen paikka. Ja voin sanoa kokemuksesta, koska olen asunut monessa Suomen kaupungissa. Ihmiset ovat Turussa tylyjä ja tympeitä ja ylipäätään kaikin puolin vastenmielisiä. Kaupassa saatetaan *ttuilla päin naamaa, liikenne on kaottinen ja ihmiset vihamielisiä, palvelu virastoissa on ilmeetöntä ja satunnainen ystävällisyys on itse asiassa muita huomioon ottamatonta oman äänen kuuntelua ja ihailua ja juttujen sisältö on tyhjän pälätystä, muiden dissailua ja juoruilua. Odotan hetkeä, että pääsen pois täältä, ja seuraan onnellisena, miten muutkin aidot, välittävät ja sydämelliset ihmiset tuntevat samaa ällötystä kuin minä.

olen asunut Turussa, Itä-Suomessa, pääkaupunkiseudulla sekä pohjoisessa - ja Turussa olen saanut ylivoimaisesti ystävällisintä palvelua niin kaupoissa kuin virastoissakin.

Oliskohan kuitenkin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - et anna viestissäni nimittäin kauhean positiivista kuvaa itsestäsi.

Vierailija
49/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin rasismia eli rotusyrjintää? Mitä rotua turkulaiset sitten ovat??

Vierailija
50/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kyseistä ohjelmaa. Minusta se on älyllisesti pitkäveteinen ja tekohauska.

Mutta näin syntyperäisenä turkulaisena, saavat ihan rauhassa minun puolestani heittää herjaansa. Ei ainakaan minua heiluta suuntaan eikä toiseen, mitä jossain Uutisvuodon kaltaisessa tv-ohjelmassa sanotaan.

Ja useinhan kaikenlainen loanheitto kertoo enemmän puhujasta kuin ivan kohteesta.

Vierailija
51/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei oteta enää Aurajoesta vaan Virttaankankaalta. Kannattaisi pysyä ajan tasalla, ennenkuin alkaa mäkisemään vedestä. Tervetuloa maistamaan!

Vierailija
52/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Varsinais-Suomi erotetaan Suomesta ja liitetään Ruotsiin, nostetaan suomalaisten älykkyysosamäärää. Samalla voidaan todeta, että myös ruotsalaisten älykkyysosamäärä nousee.

Vierailija
53/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua haittaa ja tuskin muitakaan, siinähän louskuttavat :)

t. turkulainen

Vaikka en turkulainen olekaan niin on tuo mautonta ja surkeaa. Turkulaiset tekevät kyllä itsestäänkin pilaa, mutta helsinkiläiset (joita tuon ohjelman tekijätkin lie) eivät sitä koskaan pysty tekemään, ei vaan riitä itsetunto. Jotenkin minusta aika typerää, että YLE on valtakunnallisena kanavana laittanut ohjelmaformaatin pystyyn, joka perustuu pääasiassa yhden kaupungin asukkaille vittuiluun. No vahingossa tänään katsoin ja normaalisti en uutisvuotoa katso sen iljettävien ihmisten takia enkä jatkossakaan meinaa katsoa. Hauskaa kun ruotsinkieliset veti heti herneen nokkaan kun Saunalahdella oli se Blingstörm mainos, aika herkkähipiäistä voisi sanoa moni turkulainen.

Ovatko ohjelman tekijät ja heidän vanhempansa ja isovanhempansa syntyneet Helsingissä? En tiedö, mutta rohkenen epäillä.

Aidoilla helsinkiläisillä ei yleensä ole mitään turkulaisia vastaan eikä juurikaan syytä heittää lokaa sen kummemmin Turun kuin minkään muunkaan paikkakunnan niskaan.

Sen sijaan ne juntit, jotka itse tai joiden vanhemmat ovat muuttaneet jostain takahikiältä pääkaupunkiseudulle, ovat usein niin huonolla itsetunnolla varustettuja, että alentuvat turkulaisuuden mollaamiseen. Yrittävät sillä peittää epävarmuuttaan, junttiuttaan ja sitä tosiseikkaa, etteivät oikeasti ole helsinkiläisiä.

Aidot helsinkiläiset kun ovat oikeastaan alunperin turkulaisia. Helsinki on pelkkä Turun pakolla luotu siirtokunta.

Vierailija
54/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Varsinais-Suomi erotetaan Suomesta ja liitetään Ruotsiin, nostetaan suomalaisten älykkyysosamäärää. Samalla voidaan todeta, että myös ruotsalaisten älykkyysosamäärä nousee.

Sen sijaan voisimme kyllä erota muusta Suomesta ja perustaa oman valtion, Suomen. Olkaa te muut sitten vaikka...Itämaa?

Ai niin, ja antakaa meille sittem varsinaissuomalainen presidenttimme Kultarantaan asumaan ennen kuin tämä jako suoritetaan. Kiitos.

Vierailija
55/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin se tuotos, joka sieltä tulee ulos. Ja muu Suomihan on sitten sitä ihteään. Koska muu Suomi on Turun olemassaolon tuotos.

Vierailija
56/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaisena en ole Turussa koskaan kokenut muuta kuin sydämellistä, välittävää aitoutta. Ehkä siksi, että meitä Heidekenillä syntyneitä sitoo jokin erikoinen yhteys, en tiedä.

Katkerille ja hapannaamaisille ihmisille voi olla vaikea olla avoin. Niin metsä vastaa kuin...

Vierailija
57/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu radiojuontaja, itsekin entinen turkulainen, erään tunnetun valtakunnallisen rock-radion aamushowssa, eräänä aamuna, sanoi sen suoraan sydämestään; Haistakaa, Turkulaiset, vittu!

En saata väittää, että lausunto korreloisi kaikkien entisten turkulaisten tuntoja, mutta mutta...

Yhdyn täysin herra Moision mielipiteeseen, se vaan kuulostaa jotenkin oikealta.

Vierailija
58/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on hyvä kohde pilkanteolle, ei täällä kukaan välitä mitä helsinkiläiset turkulaisista puhuvat.

Vierailija
59/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisetkin ovat kuin jostain kummelista! Arvatkaa millaisen pellen äänestän teidän kunnallisvaaleissanne?

t. 6kk tURUSSA asunut

Onko sinulla edes äänestysoikeutta siellä Urussa, vai äänestätkö kuitenkin kotikunnassasi Perähikiällä?

Mutta ei ole oikeutta äänestää Perähikiällä. Menee sen mukaan missä on osoite.

Vierailija
60/70 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrämme toki sen, että helsinkiläiset kadehtivat meitä alkuperäisiä pääkaupunkilaisia.

Ruotsinvallan aikana Tukholma oli pääkaupunki ja autonomian, sekä itsenäisyyden aikana Helsinki on ollut pääkaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän