Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä toinen nainen myöntää v***tuksensa

Vierailija
06.10.2012 |

kun on ikävä. ja ei edes viestiä tule. Todennäköisesti asiaan on hyvä syy, mutta harmittaa, siellä mies viettää varmasti lauantai-iltaa perheensä kanssa. Tai kaveriensa. Enkä minä voi kun odotella. Tämän olen ansainnut. Nyt saa nauraa ja kivittää sielunsa kyllyydestä, antakaa palaa.

En voi kun muistella edellistä tapaamista ja ihania viestejä ja luottaa siihen, että ne ovat totta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyttö on tainnut lukea harlekiineja pienenä liikaa ja ei ole vielä kasvanut ulos niistä.

Luulee, että elämä on juuri sitä satua, missä kova ja ihana mies panee paksuksi ja nainen köyhissä oloissa elättää lapsen. Mies sitten vuosien päästä yhtäkkiä huomaa, että hänellä on POIKA ja ottaa vahvoille käsivarsille ja paljastuu, että sillä on miljoonaomaisuus ja blaa blaa

Oikeat ihmiset elävät elämää, eivätkä pillitä oman elämänsä sivussa.

joku tälläinen auttaisi, mutta olen itse ollut jo 10 vuotta naimisissa.

viimeiset 4 vuotta yrittänyt YKSIN tulla onnelliseksi, mieheni mielestä liitossamme ei ole mitään vikaa. t. ap

Sinun tilanteestasi on hyvin vaikea saada selvää, ja vedin johtopäätöksiä jotka oli täysin mahdollista vetää aloitusviestistäsi. Tarkistetaanpa faktat nyt: Olet perheellinen nainen, jolla on salasuhde toiseen perheelliseen mieheen, ja tämä salarakas on jossain viettämässä iltaa oman perheensä (tai kavereidensa) kanssa. Pitääkö tämä kaikki paikkansa?

Oletetaan että pitää. Yritän vittuilla uudelleen.

Olet pelkuri joka roikkuu avioliittossa koska pelkäät jäädä yksin. Kammoat ajatusta avioerosta mahdollisesti joko yksinjäämisen takia, tai sitten siksi koska katsot että avioero olisi julkinen tappio ja suuri häpeä. Ajattelet, että vihollisesi ivaisivat sinua pitkään. Tosiasiassa olet sen verran nuija ettet tajua että sinulle puuskahdettaisiin selän takana ehkä kerran ja olisit puheenaihe korkeintaan 5 minuutin ajan. Et tajua että ihmiset välittävät enemmän omista elämistään kuin sinun elämästä. Olet huomannut että et kestä itsesi seuraa, ja tylsistytät itsesi ennätysajassa, jos siis miehesi (ja mahdolliset lapsesi) poistuvat kuviosta. Tämä huolestuttaa sinua lähes lamauttavalla tavalla, ja...

Plääh. Emmä voi aukoa sulle päätäni enää. Aloin säälimään liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi