Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä saanut / antanut poskisuudelmaa,

Vierailija
28.10.2012 |

siis tervehtiessä.

Oon varmaan junttien juntti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo minusta mitenkään junttiuteen liity. Itse olen antanut ja saanut poskisuudelman tilanteissa, joissa ei joko muunlainen suudelma ole ollut vielä sopivaa tai halaus on tuntunut riittämättömältä.

Vierailija
2/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pistäisi vastaan jos joku haluais sillä lailla tervehtiä, oishan se varmaan kivaa ja erilaista :D :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antanutkin, mutta tosi vaivaannuttavaa se on ollut. Varsinkin kun oon luullu että nyt on kyseessä joku pieni halaus mut olikin poskisuudelma. Nämä siis Suomessa jotenkin yllättäen, jos asuis semmosessa maassa jossa tää ois yleistä niin varmaan tottuis.

Vierailija
4/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä näin miehen perheessä toimitaan =) Kyseessä siis Ranskalainen. Isot perhejuhlat vasta onkin kivoja, kun pitää 150 tuhatta ihmistä käyä muiskauttaan :D

Vierailija
5/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi se oli vaivaannuttavaa, koska lapsuudenkodissani ei suudeltu.

Olen opettanut lapseni tervehtimään suutelemalla/tarjoten poskia. Heille se on luonnollista. Uutta suomalaista sukupolvea tässä kasvatan:)

Vierailija
6/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta oli "järkytys" kun kohtasin vuokranantajan ensimmäistä kertaa. Tarjosin kättä mutta hän tulikin antamaan poskisuudelmia. Varmaan ihmetteli että mikä mua vaivaa kun en oikein osannut reagoida :D

Vierailija
7/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ystäviä/läheisiä tai ystävien ystäviä esiteltäessä, mutta Suomessa ei tulisi pieneen mieleenikään poskisuudella ketään! Joko halaan (läheisiä) tai kättelen (muita).

Vierailija
8/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juntti taidan olla.

Vierailija
9/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan usein poskisuudelmia, tai sitten halataan. Englantilaiset tuttavat on myös kovia poskisuukojen antajia. Mutta ranskalainen ystävämme ei niitä jostain syystä jakela:-)

Vierailija
10/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hollantilainen mies ja siellä sitä pusutellaan kolme kertaa sekä tervehtiessä heipat sanoessa. Tosiaan mukavaa synttäreiltä poistuminen, kannattaa aloittaa puolta tuntia ennen haluttua aikaa kun ensin pitää lämpimästi sanoa hyvästit kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme