Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mun voimat ja hermot ei enää riitä! Mies on AINA kipeä!!! Aina sitä sattuu tai on huono olo tms

Vierailija
06.10.2012 |

Mä en vaan enää jaksa, tätä on jatkunut jo vaikka kuinka kauan, monta monta vuotta! Eikä se vaan mene lääkäriin! Taidan ottaa eron! Aikuinen ihminen eikä suostu selvittämään mistä johtuu eikä tekemään sen asian eteen mitään että olo paranisi, kuvittelee että aika parantaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lääkettä huomionkipeyteen.

Vierailija
2/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aina on huono olo, mieluummin huilaa kotona. Seksiä kyllä pystyy harrastamaan ja siitä jaksaa kiukutella kun mua ei kiinnosta niin usein enää kuin ennen. JAa että mistäköhän johtuu, varmaan siitä kun ei ole mitään yhteistä ja toinen vain valittaa koko ajan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista palautetta ja huomiota? Kuulostaa siltä, että miehesi hakee nyt sitä huomiota valittamalla, että se on ainut tapa saada sulta huomiota!

Vierailija
4/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyy noin fyysisiin tuntemuksiinsa tai somatisoi kaiken. Yleensä onmiesten osa kuunnella naisten ininää ja baby bluesia, PMS-vaivoja, päänsärkyjä, eroahdistusta lapsista jne.

Vierailija
5/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen on _oikeasti_ kipeä ja totaalisen väsynyt niin ei silloin jaksa seksiäkään.

Mies vedättää sinua nyt täysillä. Jos mies ei lähde lääkäriin niin silloin voinee osallistua kaikkeen normaalisti. Jos taas ei jaksa osallistua niin lääkäriin.

Vaihtoehto "en jaksa osallistua, mutta en lähde lääkäriin" ei olisi ainakaan minulle vaihtoehto pitempään.

Ja seksiä haluaisi lisää?

Heh, veikeä laiskimus sulla

Vierailija
6/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuottaa oksitosiinia ja muita mielihyvävälittäjäaineita. Voi hyvinkin olla "lääke" ihmiselle, jolla on henkisesti paha olla.

Vierailija
7/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se syö? Saako tarpeeksi vitamiineja ja hiveniä?

Vierailija
8/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se syö? Saako tarpeeksi vitamiineja ja hiveniä?

Vierailija
9/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus johtuu asiasta joka pitäisi hoitaa pois päiväjärjestyksestä mutta mies ei tee elettäkään hoitaakseen sen. (asia on sellainen jota kukaan muu ei voi hoitaa).

Jaksaa kyllä tehdä kaverien autoja yms ja käydä töissä.

Olen itsekin ollut masentunut tai mulla oli ahdistuneisuushäiriö ja mies ei tätä aikanaan ymmärtänyt ja jouduin hoitamaan kodin yms asiat ihan niin kuin ennenkin kun kerran oli pakko ja kukaan muu ei niitä hoitanut. Kyllä mä aikani sitä jaksoin mutta nyt alkaa jo tulla itellä mitta täyteen, musta ei ole elämään tälläistä parisuhdetta.

ap

Vierailija
10/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kunnossa mies tuskin jaksaa mitään vuoroviikkosysteemiä lasten hoidossa, hyvä kuin viikonloppuisyyttäkään.

Jos yksinhuoltajuus ja yksin taloudesta vastaaminenen on todellinen vaihtoehto, eroa.

Vierailija
11/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi vähemmän hoidettavana.

Vierailija
12/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:na ois vaan ne kolme ja miehellä on niin pienet tulot että rahallisesti on aivan sama olenko yh vai en.

ap

Vierailija
13/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siitä sanonut mutta ei mene jakeluun! Ei myöskään ulkoile vaikka pitäisi. Tietää itse tasan tarkkaan että kun ruokavalio ja liikunta on kunnossa tulee väistämättäkin pikku hiljaa parempi olo, mutta ei, ei vaan tee asialle mitään.

Tiedän sen itse kokemuksesta, muutama vuosi sitten olin aivan veto pois ja aina väsynyt ja tuntui että olen aina kipeä, kun sitä vähän aikaa väkisin kävi lenkillä niin pikku hiljaa siitä tuli tapa ja nyt olen tajunnut miten huonossa kunnossa olen aikanani ollut kun en pitänyt itsestäni huolta. Kukaan toinen minua ei kuitenkaan sinne lenkille pystynyt viemään tai syömisiäni rajoittamaan vaan itsestä se piti lähteä se muutos.

tosin minun kohdalla erona mieheen oli se että oli silti hoidettava se koti ja työ ja lapset yms...

ap

Vierailija
14/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tätä on jatkunut jo niin pitkään etten halua enää tuhlata elämästöni aikaa tälläiseen elämäön josta en itse todellisuudessa täysillä nauti.

Ja jos eroisin olisi edessä se että puolet tutuistani valittaisi että miksi ihmeessä ja voi kamalaa ja mikä nyt ja eihän tossa ole mitään järkeä js tehän sovitte niin hyvin toisillenne ja mitä lapset nyt ajattelee ja ette te voi ja voi kamalaa jne jne...

Ap

Vierailija
15/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vuokra-asunto hakuun ja muuta pois lapsinesi, jos se helpottaa oloa. Hoida itse lapset, talous, paeriasiat, ruokavalionne ja vapaa-ajan virikkeesi. Äläkä tosiaan laske sen miehen varaan sitten mitään. Olet omillasi yötä päivää vuodesta toiseen.

Vaikka miehen kuuluisikin sitten maksaa sinulle elareita tai oletat hänen osallistuvan lasten polkupyörien hankintoihin, hän ei tule tekemään niin. Ymmärrä se jo nyt, että jäät totaali-yh:ksi, kun puoliso on kroonisesti masentunut tai laiska tai piittaamaton. Go go, ala etsiä kämppää.

Vierailija
16/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vuokra-asunto hakuun ja muuta pois lapsinesi, jos se helpottaa oloa. Hoida itse lapset, talous, paeriasiat, ruokavalionne ja vapaa-ajan virikkeesi. Äläkä tosiaan laske sen miehen varaan sitten mitään. Olet omillasi yötä päivää vuodesta toiseen.

Vaikka miehen kuuluisikin sitten maksaa sinulle elareita tai oletat hänen osallistuvan lasten polkupyörien hankintoihin, hän ei tule tekemään niin. Ymmärrä se jo nyt, että jäät totaali-yh:ksi, kun puoliso on kroonisesti masentunut tai laiska tai piittaamaton. Go go, ala etsiä kämppää.

Toisekseen miehellä on niin pienet tulot ettei joutuisi maksamaan elareita joten ne saisin kelasta.

ap

Vierailija
17/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos se onkin oikeesti kipeä? esmes syöpä?

Vierailija
18/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ei suomalainen mies menekkään ennen kuin on pää kainalossa. hyvä esimerkki on isani joka 29 vuotiaana sai keuhkoveritulpan,jos olisi tuntia myöhemmin mennyt lekuriin,olisi nyt kuollut mies.

Vierailija
20/25 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperille mikä sitä vaivaa kun ei kumminkaan saa ite sanottua!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme