G: Mihin provoihin olet täydellisen kyllästyntyt?
Minulla ainakin
- lihavuus
- päivähoito vs. kotihoito
- kaikenlaiset pillu-pyllyaloitukset
- kaupassa nähtyä: kurittomat kakarat-äimistelyt
- pakkoruotsi
Kommentit (97)
en koskaan ulkomailla näe tällaista!
no muuta sinne vitun ulkomaille anna suomalaisten olla suomalaisia
Uskoon liittyvät ja hoitajia haukkuvat
Pikkuhousunsuojat, läskit, akateemisuus, lestadiolaiset, imetys, sokeri... blaablaablaa.
Lisätään tähän alatyyppi Jankkaaja, joka juuttuu yhteen olemassa olevaan henkilöön. Aiheena mm.
- Tomi Björck
- Minttu Vettenterä
- bloggaajat
- Katja Hänninen
- Anneli Auer
Hämmästyttävintä näissä edellä mainituista oli se, että Björckiä koskeva solvaaminen sai jatkua palstalla viikokausia. Onko ylläpidossa sitten yksi, joka juuttuu omiin kehiinsä, tiedä häntä.
Muita Jankkaajan pakkomielteiden kohteita?
Tällä hetkellä:
- Jokainen aloitus, jossa on sana Katja, tai viittaus samaan henkilöön.
- Kaikki viestit tai aloitukset, joissa kehutaan miten heidän 17 hengen perheensä pärjää kokonaisuudessaan 30 eurolla kuussa ja siitä jää säästöönkin sen verran, että koko perhe käy 6 kertaa vuodessa balilla, bahamalla tai jossain muussa lomakohteessa joka alkaa b:llä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2012 klo 12:11"]
Minulla ainakin
- lihavuus
- pakkoruotsi
[/quote]
Hänniset.
Ap, ymmärrätkö edes, mitä sana provo tarkoittaa?
Olen ainoastaan kyllästynyt provon huutelijoihin, en mihinkään muuhun. Aloitukset jotka ei kiinnosta, voi jättää lukematta. Ei täällä kenenkään pakko ole roikkua.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:31"]
Ap, ymmärrätkö edes, mitä sana provo tarkoittaa?
Olen ainoastaan kyllästynyt provon huutelijoihin, en mihinkään muuhun. Aloitukset jotka ei kiinnosta, voi jättää lukematta. Ei täällä kenenkään pakko ole roikkua.
[/quote]
Ymmärrän.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_%28internet%29
http://www.vauva.fi/artikkelit/keskustelualueen_saannot
T:ap
Minulla ei ole niinkään ongelmaa provojen kanssa, vaan eniten kyllästyttävät turhat päänaukojat. Joku kysyy neuvoa ongelmaansa, niin eikös jostain Internetin pohjamudista hyökkää joku haukkumaan, "oletpas idiootti, kun et osaa".
*Pillukarva/posliini aloitukset
(ketä kiinnostaa, ai ainakaan minua)
* imetys/pullomaito riidat (Veikkaan, että tämä aloitus on Vauva-lehden internetkeskustelupalstan ENSIMMÄINEN aloitus, sitten palstan avaamisen!!!)
Eli tätä asiaa kaluttu jo n. 30 vuotta.
*vihkisormuksilla/hääbudjetilla kehuskelu ja toisten vaatimattomien hääbudjettien ihmettely
Minulla ainakin
- lihavuus
- pakkoruotsi
Ainakin nämä:
- mitä mieltä vartalostani(kuva)
- tykkääkö miehet isoista vai pienistä rinnoista
- naisvartalovertailu
Kaikki saa palkkaa yli 3000 EUR puhtaana käteen.
Kaikilla on varaa ostaa yli 1700 EUR laukku ja heillä on paljon kalliimpiakin läjäpäin kaapissa.
Rahaa ulkomaanmatkaan menee 12000 EUR.
Alle 5000 EUR sänkyä ei kannata ostaa.....Nuo jutut ovat kuin lasten hiekkalaatikolta "meijän iskällä on isompi auto kuin teijän"
Tosin en kyllä yleensä avaa ko. ketjuja, enkä myös noita lihava/laiha, pillunkarva yms. tulee tosiaan olo, että ollaan kuin lastentarhassa... Oikein hyvissä provoissa on mukana myös huumoria ja nasevasti kirjoitettuja avauksia niinkuin vastauksiakin on ihan ilo lukea :)
Loputtomat poliittiset älämölöavaukset, joissa ei äly loista Näitä on sivu on nytkin täynnä
on kyllä hermot menneet jo kauan sitten, vaikka tyyppi onkin selvästi mielenterveyspotilas, ei varsinainen provoilija.
Murusta tykkään, hän edustaa parasta provoilijatyyppiä: Muru on viihdyttävä!
Mä en jaksa junantuomia maalaisprovoilijoita, jotka luulevat olevansa parempaa väkeä, kun asuvat jossain Matinkylässä tai Espoon keskuksessa.
Todella harvoin on ollut hyviä provoja. Yleensä nää provot on aina samoista aiheista ja ne on periaatteessa ihan samoja vuodesta toiseen.
Eniten kyllästyttää nää läski- ja poslarijutut. Niitä on liikaa ja ne on aina tosi huonoja. Toki niihin porukka lähtee mukaan, kun tarpeeksi haukkuu...
joka persuilee jo joka viidennessä avauksessa? Kiihtyy vaan. Ihan kiva kyllä, että otsikoi selkeästi, helppo skipata.
- keittiötä
- vaatteita
- ulkonäköä
- junttiutta
Näitä ei jaksa edes avata.
Hyvässä provossa pitää olla hyvä vitsi sisään piilotettuna. Kuten vaikka että en voi keksiä mikä mikä meidän keittiönpöydässä on vikana, kun vaimo muistuttelee kokoa ajan että se pitäisi korjata. Tänään taas ruokailun päätteeksi vaimo pyysi että voisinko korjata pöydän, eikä se enää keiku tai nitku mihinkään suuntaan.
Kyllästyttää provot, joissa on joku keksitty ihan tavallinen ongelma, ilman mitään vitsiä tai koukkua.