G: Mihin provoihin olet täydellisen kyllästyntyt?
Minulla ainakin
- lihavuus
- päivähoito vs. kotihoito
- kaikenlaiset pillu-pyllyaloitukset
- kaupassa nähtyä: kurittomat kakarat-äimistelyt
- pakkoruotsi
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2012 klo 02:13"]
Karva-asiat ja lihavuus/laihuus
[/quote]
Sama juttu täällä + sitten tuo Candyn juttu (jonka kirjoittaja sitten vihdoin ja viimein paljasti provoksi) sekä Muru. Tosin tuo Muru alkaa jo pikkuhiljaa säälittää; ei tajua milloin lopettaa provo ajoissa ja hyvin.
[/quote]
Minua säälittää kanssa Muru.. Ensin se vain ärsytti, mutta nyt lähinnä tunnen myötähäpeää.
Muita viestejä lukematta vastaan, että
- lapselliset vs. lapsettomat
- tyttöjen äidit vs. poikien äidit
- imetys
- mikä on oikea ikä saada lapsi/lapset
[quote author="Vierailija" time="06.10.2012 klo 12:11"]
Minulla ainakin
- lihavuus
- pakkoruotsi
[/quote]
lisäyksenä edellisiin tappeluketjut lapsettomista häistä, hotelleista, lennoista, you name it.
Ikäongelmainen/ Ikis alkaa ottaa kaaliin ihan todella.
Vähän ohis, mutta ärsyttää aloitukset, joiden otsikoista ei käy selväksi aihe, esim. juur nyt etusivulla:
-"kehtaisitko"
-"Missä kohtaa vatsaa teillä on tuntunut
-"miehen, joka joskus on käynyt maksullisissa"
-"Sanokaa mitä tarkoittaa"
-"mies"
-"No nyt se kävi kiinni...:("
-"Miten tätä lähtee korjaamaan! APUA "
-"Kaiki wt-nimet"
Noh, mitä noista otsikoista jotain voi jo päätellä, eivät ole mitään penaalin terävimpiä kyniä nämä otsikoinnista luistavat.
Toinen, mikä ärsyttää. Tai pikemminkin säälittää, on Johanna Tukiaisesta tehdyt aloitukset. Aikuiset ihmiset(?) jaksaa haukkua jotia tuntematonta netissä ja tehdä vielä aiheesta aloituksia, täytyy näilläkin tyypeillä päässä viirata.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2012 klo 12:13"]
Ne joissa annetaan ymmärtää, että aikuisissa ihmisissä herättää oikeasti suuria tunteita toisten häpykarvat tai karvattomuus.
[/quote]
Ei ne ole provoja. Todella monet ei pidä karvattomasta pillusta eikä sellaista haluaisi tai haluaisi seurustella sellaisen kanssa.
Minua kyllästyttää "akuuttikriisi" jutut. Tumma hahmo tuijottaa ikkunasta sisälle juuri nyt jne., tai ex mies hakkaa juuri nyt ovea rikki palokirveen kanssa yms., tai sain juuri kuulla että minulla on syöpä (sunnuntai ilta klo 23).
[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 14:53"]
kun tartutaan kirjoitusvirheisiin. Kun argumentit loppuu niin aletaan huutelemaan jotain tyyliin, "lause päättyy aina johonkin välimerkkiin tai etkö osaa kirjoittaa sanaa College?" Rasittavaa.
[/quote]Joo, ja yleensä tämä kirjoitusvirheistä huomauttaja tekee itse myös kirjoitusvirheen huomautuskommenttiin :)
Ylipäätään on lapsellista huomautella virheistä, jos asia on ymmärrettävissä, se on sitten eri asia jos viestin sisältökin jää epäselväksi tai muuttuu oleellisesti virheen vuoksi.
Ja meijjän Jamo! Kyllä, kyllä niin kyllästyttää! Kyllä, kyllä, styttää! Mie tiijän kaiken, ettäs tiijätte!
Lihavuusprovot, joista näkee jo otsikosta, että Porvoosta ollaan taas huutelemassa.
Kaikki wt-jutut on niin loppuun kaluttu.Ne jotka niitä wt juttuja huutelevat eivät raukat edes tiedä sanan oikeaa merkitystä.Kunhan nyt yrittävät olla olevinaan.
Yksi paaaaaljon ylitse muiden. Pakkoruotsi. Siinä on sentään se plussa, että muut näkevät, kuinka idiootteja nämä pakkoruotsijankkaajat ovat ja rupeavat siksikin kannattamaan pakkoruotsia. "Onko kukaan koskaan esittänyt yhtään perustetta pakkoruotsin puolesta?" Esitetty ollaan, paljonkin. Mikään vaan ei koskaan ole "oikea" todiste. Toinen vaihtoehto on, ettei edes sotkeudu näihin. Nyt taitaa mennäkin niin, että nämä provot vaan liukuvat ohi, eikä kukaan niihin vastaa, eikä edes katso niitä.
Moraalisäteilijät: Uhrilampaat voivat vahingoittaa lapsen mieltä, kuva vähäpukeisesta naisesta on seksististä... Nämä taliaivot ovat tyrkyttämässä moralismiaan ja rajoituksiaan muille, sortuvat alkeellisiin argumentointivirheisiin + syyttävät muita argumentointivirheisiin sortumisesta, viitteet tieteellisiin artikkeleihin eivät vakuuta + viitteet huuhaakirjoittelijoihin on ihan sama asia jne..
Tytölle nimeksi Jancelicue, mitä mieltä?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:46"]
Tytölle nimeksi Jancelicue, mitä mieltä?
[/quote]
Aivan! Mitä mieltä normaalin ihmisen pitäis olla? Vähän sama kuin, että ostanko kaupasta jauhelihaa vai broikkua. Ihan yhdentekevää, vaikka vähän ihmetyttää, että ihmiset leikkii eksotiikkaleikkejä lapsiensa nimillä...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2012 klo 12:13"]
Ne joissa annetaan ymmärtää, että aikuisissa ihmisissä herättää oikeasti suuria tunteita toisten häpykarvat tai karvattomuus.
[/quote]
Ei ne ole provoja. Todella monet ei pidä karvattomasta pillusta eikä sellaista haluaisi tai haluaisi seurustella sellaisen kanssa.
[/quote]
Kuka seurustelee pillun kanssa?
"Miksi joku ei käytä pyöräilykypärää"
[quote author="Vierailija" time="06.10.2012 klo 12:11"]
Minulla ainakin
- lihavuus
- pakkoruotsi
[/quote]Mitä sitten teet täällä palstalla enää? Millaisia provoja vielä odotat?
Mua ärsyttäät:
*anoppi on sitä ja tätä ja itse olen täydellinen miniä
*laihuus/lihavuus
*karvaton vs. karvalliset