Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka moni käyttää viihteellä Tenoja

Vierailija
05.10.2012 |

Tuli vain mieleen tuosta yhdestä ketjusta.. Onko ylipäätään yleistäkin?? Minä en ikinä ole käyttänyt!!!! Lapsia kaksi ja ylipainoa ei ole!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko viihteellä ollessa joillakin lirahtaa helpommin housuun?

Vierailija
2/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole koskaan käynyt mielessäkään.

Kaksi lasta, lievää ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuseksimme housuimme alinomaan (siis baarireissuilla. Varsinkin aamuyöllä taksijonossa lorotetaan housuun, kun ollaan liian kännissä ja palellaan. Vaippa on hyvä olla.

Vierailija
4/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuseksimme housuimme alinomaan (siis baarireissuilla. Varsinkin aamuyöllä taksijonossa lorotetaan housuun, kun ollaan liian kännissä ja palellaan. Vaippa on hyvä olla.

Vierailija
5/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää miten hassua on kun aikuisesta ihmisestä tulee ihan vauva, vaikka pissaamisen suhteen.

Mistä tena nimi muuten tulee ja mitä se tarkoittaa?

Vierailija
6/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niitä isompia housuvaippoja. Käytän itse juna ja lentomatkoilla. Ne vetävät aika paljon. Jos lentokoneessa on vaikka kielto, ettei voi avata turvavöitä, niin minua ei haittaa yhtään ;D Vähän on ylipainoa kertynyt ja yksi lapsi

Vierailija
7/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassamme asioita joita en olisi välttämättä halunnut tietää mutta tulipahan luettua.

Vierailija
8/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassamme asioita joita en olisi välttämättä halunnut tietää mutta tulipahan luettua.

Vierailija
9/10 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niitä isompia housuvaippoja. Käytän itse juna ja lentomatkoilla. Ne vetävät aika paljon. Jos lentokoneessa on vaikka kielto, ettei voi avata turvavöitä, niin minua ei haittaa yhtään ;D Vähän on ylipainoa kertynyt ja yksi lapsi

ei kukaan noin inho voi olla...Mullakin 4 lasta, ei mitään tenoja tai vaippoja ikinä!

10/10 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tena vaipat ovat parhaat menevät pikkuhousuista