Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
03.07.2015 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...

Kommentit (1089)

Vierailija
1061/1089 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko AP iskettyä sentterin? :)

Vierailija
1062/1089 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:00"]

Mä olen vähän yli nelikymppinen mies, mutta parikymppiset neidot kyllä katselevat mua livenä sillä silmällä. Toki on niin että näytän ikäistäni nuoremmalta. Mutta annas olla jos jossain nettisivulla pyrkii lähestymään parikymppistä tyttöä. Silloin he pitävätkin nelikymppistä yleensä ikäloppuna. Eli jokin jostakin muodostunut ennakkokäsitys siinä on tiellä.

Mistä oletat että he ovat parikymppisiä? 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1089 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:31"]Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP
[/quote]

Hyi hitto! Nelikymppisten ihokin tuntuu niin inhottavalta verrattuna oman ikäisiin, tuntuu semmoselta ohuelta ja venyvältä taikinalta. Kerran känässä meinasin päätyä sänkyyn jonku melkee nelikymppisen äijän kanssa, mutta ku näin miten sillä kaikki roikkui (kassit!! :D) ni en pystyny enää koskemaan siihen. Se mies oli kuitenki ihan treenattu ja naamasta hyvän näköinen. Mut kaikki paikat näytti ihan kuluneelta. Sitku tajusin, että se on melkeen saman ikänen ku faija, nii meinasin laatata sen makkariin! :D Tuli vähän kiire xD xD

On mulla pari kaveria, jotka muka tykkää vanhemmista miehistä, mut ne tarkottaa semmosia kolmekymppisiä. Ite oon 21. Ne on varmaan jotain pervoja tai epätoivoisia, jotka parikymppisenä alkaa jonku isähahmon kanssa seukkaileen tai sekstaileen.

Vierailija
1064/1089 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"]Oikeesti tää oksettaa mua. Ajatus siitä, että sillonkun mä olen syntynyt mies on jo 20v. Tosi kuvottavaa :( 20v kohta 21v
[/quote]

Niin. Sehä ois voinu mennä parikymppisenä synnärille katteleen vauvoja ja suunnitella että "tota mä sit panen". Tai 27 vuotiaana norkoilla koulun nurkalla kattelemassa ekaluokkalaista, jota kohtaan sit tuntea H.I.M.O.A.

Vierailija
1065/1089 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"]Oikeesti tää oksettaa mua. Ajatus siitä, että sillonkun mä olen syntynyt mies on jo 20v. Tosi kuvottavaa :( 20v kohta 21v
[/quote]

Niin. Sehä ois voinu mennä parikymppisenä synnärille katteleen vauvoja ja suunnitella että "tota mä sit panen". Tai 27 vuotiaana norkoilla koulun nurkalla kattelemassa ekaluokkalaista, jota kohtaan sit tuntea H.I.M.O.A.
[/quote] hyi helvetti.

Vierailija
1066/1089 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sellaista ajatusta pitäisi kenellekään väkisin syöttää? Kyllä kuule jotkut naiset pitävät vanhemmista miehistä. Pitää vaan olla kiinnostava tyyppi. Tosin 20 vuotta ikäeroa on aika paljon. Itsellä maksimi on ollut 15 vuotta.

Vierailija
1067/1089 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näköjään jatkunu iän kaiken täällä. On sitten varmaan mielenkiintoinen aihe, vai onko tämä jo typistynyt parin hahmon keskinäiseksi inttelyksi?

Mää en ymmärrä miksi jollekin tietylle ihmisryhmälle pitäisi iskostaa mitään. Suurimman osan 20-vuotiaista mielestä 40v on vanhuuden ja kuoleman välissä, koska siinä iässä jo 30 on iänikuisen vanha, seniili. Mutta sitten, jos se mies on komea, kunnostaan huolta pitävä miehekäs ja kiinnostava tapaus, niin voi olla että osa 20-vuotiaista typyistä kiinnostuu ja haluaa ainakin lyhyen suhteen. Näinhän ei toki usein ole, mutta aina välillä käy niin eikä siinäkään ole mitään pahaa tai outoa.

Mutta mitä ihmeen iskostamista tässä tarvitaan... vähän sama kun että kaikille miehille pitäisi iskostaa, että kaikki suomen naiset on kauniita ja ihastuttavia persoonia, vaikka kaikki miehet tietää että näin ei ole, oli sitten kyse nuorista tai vanhemmista naisista.

Tai iskostaa kaikille suomen naisille, että kukaan suomalainen mies ei ole ylipainoinen alkoholin suurkuluttaja.

Ihan yhtä tyhmiä yleistyksiä.

40v mies, joka haaveilee 20v naisesta, on ihan normaali mies. Se on biologiaa. Mutta miehen ei pidä olettaa, että automaattisesti kaikkien 20v naisten pitäisi olla kiinnostuneita. Miehen pitää hoitaa itsensä ulkoisesti ja sisäisesti kuntoon, jos mielii pokailla nuorempia typyjä, ja silloinkin menestys ei ole mitenkään täysin varmaa.

Ja 20v naisten ei pidä järkyttyä vanhempien miesten iskuyrityksiltä, asialliset iskut voi ottaa imarteluna ja niihin voi vastata kohteliaasti, kuten muihinkin yrityksiin jotka eivät kiinnosta. Ja urpot yritykset voi jättää omaan arvoon tai vastata kuittailulla takasin. Mutta ei ystävällisiin asiallisiin yrityksiin tarvitse ilkeilemällä vastata, fiksu 40v mies kyllä tietää koska tuli torjutuksi.

Vierailija
1068/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae statusta, mutta haen kuitenkin.. ;^)

Vaikka kutsuisi senioripapparaista senioripapparaiseksi, tämän itsensä kuullen (ei ole kohteliasta eikä tarvetta paitsi ellei hän lopeta eitoivottua vonkaamista ja usko EI:tä), ei hänellä silti ole oikeus käydä kenenkään päälle (toisen eriävästä mielipiteestä huolimatta! Soita Orwellin 1984 ajatuspoliiseille tai liity sopivaan uskonlahkoon jossa ajatuskontrolli) vaikka mitä hujahajajokohanmahumautan-huuhaita sitten osaisi. Voi muuten osata muutkin. Sitäpaitsi kadulta yleensä löytää kyllä itsekukin vahvempansa lopulta ainakin, jos rupeaa isottelemaan.. OT

"Tarvitaan vain sukupolvien välistä H.I.M.O.A, ei kunnioitusta.. Ensin tositarkoituksella, sitten kassatyttö20v pelkäksi kesäpatjaksi edess jossaiss uuhh.. Itse valehdellaan sujuvasti oma ikä sunmuuta netissä ja ahdistellaan työaikana, sitten syytetään tyttöpoloista "valehtelevaksi kassahoroksi" Aapeeismi. 

Ap ei kunnioita 20vuotiaita (muut ovatkin vanhojanaisia), huorittelee jopa ja ajattelee pelkkinä symboleina ja patjoina, ja silti nuorten pitäisi kunnioittaa epäasiallisesti käyttäytyvää ja puhuvaa Ap:tä. Se kunnioitus on kaikkienikäistän vain ansaittava, se ei ole mikään automaatio. Kunnioitus on sekin eri asia kuin ROMANTTINEN KIINNOSTUS.

Vierailija
1069/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vanha ukko. Miten menee? Ootko monesti jo nolannut itsesi meidän nuorten edessä?

Vierailija
1070/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:44"]No hyvä on sitten. En hae miehelläni (enkä täältä miehelleni) minkäänlaista statusta( hänellä on sitä jo ihan tarpeeksi muutenkin) Hän riittää aivan hyvin minulle,eikä kukaan ole yökötellyt  meitä missään ,eikä liioin kutsunut häntä vielä miksikään "senioripapparaiseksi". ( ....Karaten ja Tae- kwon-don piiritason kilpailuihinkin osallistuneena  harrastajana hänellä on muuten  ikäisekseen vielä aika hyvä kunto, joten en kyllä oikein suosittelisikaan) Miesten joilla oikeasti  on jotain  karismaa ,saavutuksia elämässään, ja statusta EI tarvitse  " yrittää iskostaa" naisille  yhtään mitään. Se kyllä näkyy päältä  ja säteilee heistä aivan heistä  itsestäänkin. Turha on sinunkaan kyllä on  väittää ,että KUKA TAHANSA 20-vuotias mies herättää niissä  vastaavan ikäisissä naisissa automaattisesti  niitä 'romanttisia' tunteita ja että aivan kuka tahansa jo nuorena lössähtänyt 'sohvaperuna' ja muutenkin jo valmis  'luuseri' olisi aivan yhtä haluttu ,kuin joku jääkiekkojoukkueen pelaaja,  tai  jo valtakunnanlaajuista menestystä näyttelyllään saavuttanut nuori palkittu  taidemaalari (...vaikkei hän  nyt sitten niin hyvännäköinen olisikaan) Miehet erottuvat kyllä  jo siinäkin iässä toisistaan selvästi. Tuo 20/40 =40/80 yhtälösi on kylläkin matematiikassa molemmissa tapauksissa ikäänkuin  yhden suhde kahteen ,mutta se ,että toinen on 20 vuotta vanhempi on kyllä ihmisen fysiikan huomioonottaen eri asia, kuin se ,jos toinen on 40 vuotta vanhempi.  ps.tuon  hra ap.n käsitykset ja arvostukset ovat minulle aivan herttaisen yhdentekeviä ,enkä muutenkaan ota mitään mitä jotkut, (vain anonyymit )täällä  av.-palstalla kirjoittavat, henkilökohtaisesti. Tämähän on eräänlainen "pohjaton suo"...   [/quote] No minkä helvetin takia sä tuut lesoilemaan senioripapparaises fetisseillä? Ketään ei kinosta.

[/quote]

Tarkoitit siis(... ja vastasit kai  kaikkien puolesta ja luvalla ) että ketään ei kiinnosta.

Kerro nyt sinä sitten mitä ne kiinnostavat ajatukset , luvut ja kirjoitukset  tässä ketjussa muka ovat olleet  ?

Kuka tahansa kun  osaisi kirjoittaa  vaikkapa että...

"mä oon kakskymmentä ja must´on ainakin ällöö ku jotkut vanhat äijät yrittää kähmii ja tuijottaa kaupassakin mun rintoja, Mitä ne oikee luulee itestään Must ne on ainaki ihan yääk ja sillai hirmu ällöi. Eikä ne usko ku niille sanoo ja niit on joka paikassa ja ne tulee mun iholle aina  kassajonossa. Siis voi yrjöööö,mult meinas lentää laatta siinä sen päälle,joku vanha äijä viel oikee yritti mua..,yäk....jne"

Näin helppoakin helpompaa on tuollaisen tekstin suoltaminen  ja täällä  siitä saa täällä heti vähintään ne taatut   20 yläpeukkua.Yhtään varsinaista ajatustahan  tuollaiseen vuodatukseen ei tairvitse sisällyttää ,mutta sitä olisi helppo jatkaa kuin räsymattoa vaikka seuraavat 40 sivua.

Itseasiassa paljon helpompaakin sillä mitään ajatustahan siinä  ei edes siteeksi tarvita.

Tuloksena on kai sitten vain ...kinosta!

Vierailija
1071/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on säälittävää. En itse ikinä haluis isäni ikäistä miestä. 20 vuotiaana haluaa hengailla myös kaveriporukalla eikä sinne kehtaa raahata mitään ikäloppua luuseria joka yrittää olla ikinuori.

Vierailija
1072/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois parikymppisenä huolinut keski-ikäistä (tätä käytin silloin haukkumasanana), enkä nyt 40-vuotiaana huolisi mitään 60 v. papparaista.

Vierailija
1073/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:28"]

Kyllä on säälittävää. En itse ikinä haluis isäni ikäistä miestä. 20 vuotiaana haluaa hengailla myös kaveriporukalla eikä sinne kehtaa raahata mitään ikäloppua luuseria joka yrittää olla ikinuori.

[/quote]

Huomaatko puhuvasi konditionaalissa ?

Mitään tuota kuvailemaasihan siis  EI ole kohdallasi tapahtunut.

Kaikki tuo on vain pelkkää 'jos,jos,jos'- juttua...

Enpä muuten  usko , tuollaisia sinun  sääliäsi kaipaavia luusereita onkaan.

Ihmisillä voi olla muuten hyvinkin erilaiset taustat.

Esim. oma isäni oli kuollessaan 57-vuotias-itse olin tuolloin juuri täyttänyt 13.

Vierailija
1074/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole kinostanut, koska Ap kerran yhä on yksin, ilman naista. Jos mies 40-vuotiaaksi asti pysyy sinkkuna stalkkauksistaan ja vonkauksistaan huolimatta, kyllä siihen vaan on silloin syynsä.. ;''D

Vierailija
1075/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:28"]Kyllä on säälittävää. En itse ikinä haluis isäni ikäistä miestä. 20 vuotiaana haluaa hengailla myös kaveriporukalla eikä sinne kehtaa raahata mitään ikäloppua luuseria joka yrittää olla ikinuori.
[/quote]
Isäsi siis on tehnyt sinut kaksikymppisenä. Äitisi oli ...15?

Vierailija
1076/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:38"]

En ois parikymppisenä huolinut keski-ikäistä (tätä käytin silloin haukkumasanana), enkä nyt 40-vuotiaana huolisi mitään 60 v. papparaista.

[/quote] Taas uusi ,aivan tuore ajatus tässä ketjussa....

Vierailija
1077/1089 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

There is no fool like AN OLD FOOL..  ;D

Vierailija
1078/1089 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaa :D t. 20v

Vierailija
1079/1089 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö-Daniel(a)ko se täällä itseänsä tyrkyttää ?? Ruma jätkä, sisältä ja ulkoa. Tyhmäkin vielä, voi reppanaa. Ei jakoon, eikä jatkoon.. Sorry OT !

Vierailija
1080/1089 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä Porvoonprovonpoikasta kukaan muukaan ole huolinut ja tuskin tulee huolimaankaan. Poikaparka yrittää epätoivoisesti vakuutella itselleenkin, että se johtuu vain siitä kun hän on niin "hot"..

No antaa toki arvon hottentotin rauhassa luulla niin, vaikka oman mielenterveytensä vuoksi jos ei muuten..

Säästymme ehkä näin yhdeltä uhkaavalta Elliot Rogers tapaukselta..

Ketju on lukittu.