Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Poistuin julkisuudesta" Anu Hälvän kiertue Love Story floppasi pahasti, vaikka juuri myi "suuren rakkaustarinansa" lehdille

Vierailija
21.08.2025 |

Suurella siirappisuudella ja paatoksella rakkaustarinansa lehdistölle juuri myynyt Anu Hälvä 61.v ( joka jatkuvasti tulee julkisuuteen kertomaan, että poistuin julkisuudesta...) ei onnistunut myymään lippuja 12. konserttiin vaan kaikki peruttu, koska lippuja ei ostanut kukaan. Mikä opetus: oma yksityiselämä ei kannata olla kaupan eikä se auta markkinoinnissa, jos ääni tai tuote ei miellytä ihmisiä. Surkeaa ja käy sääliksi kyllä... Kuunnelkaapa miellyttääkö ääni teitä rakkauslauluihin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin sen verran outoa settiä koko juttu, ylimenevää kiihkeetä hehkutusta, että mietin käykö mummo ihan täysil... ai se oli markkinointikikka ;) halpa on ihmisen yksityisyys...

Vierailija
2/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli esille, kun kaverin kulttuurikerhon piti mennä kattoo tätä Hyvinkäälle, yksi on tän kaveri. Lippuja oli vielä kaksi päivää sitten melkein kaikki vapaana Hyvinkäälle. Nyt se peruttu, kaikki muutkin peruttu tai joku jäljellä, mutta varmaan perutaan, kun lippuja myyty muutama.  Minä olen ollut hänen ohjattavana harrastakesäteatterissa siis useampi vuosi sitten ja sanotaanko kauniisti, että ihmettelin miten tällainen kiertue, kun harrastelijolla monilla ääni parempi. Eikä kyllä persoonakaan oikein ollut sopiva ohjaamaan. No makuja on monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nuotilleen sentään laulaa ;) Jospa minäkin alan vetää kohta jotain kiertuetta, koska olen voittanut karaokekisan viisi vuotta sitten :)

Vierailija
4/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Anu erikoistunut meihin vapaaehtoisiin teatterilaisiin, ei ohjaa ammattilaisia ollenkaan. Siinä iso ero kun moni meistä on innokas, mutta ylinäyttelee. Tää on iso haaste esitykselle ja on musta ihan ok siinä. En tiedä miks ei ohjaa ammattilaisia?

Vierailija
5/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksestä pisteet. Muori jaksaa. Ja on muuten 71 v ei 61v siinä korjaus aloittajalle 

Vierailija
6/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muori tuli taloon

Vierailija
7/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksestä pisteet. Muori jaksaa. Ja on muuten 71 v ei 61v siinä korjaus aloittajalle 

Synty 30.6.1964 eli 61 vuotias.

Vierailija
8/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 ja yhä nätti.

M45

Vierailija
9/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hai huimaa. Googlasin.  Kävin kuuntelee ei rakkauslauluja, eikä jazzia missään nimessä. Karmi selkäpiitä, ja ei hyvästä. Kirkkokuoroon sopii ehkä. Kalsea ja metallinen ääni. Kuka ostas lippuja, joten ei ihme

En tienny tyyppiä. Joskus 30-vuotta sitten kai tveessä. Yritys hyvä 10 vaikka tulos onkin. sano mun mummi aina!

Nainen 89

Vierailija
10/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä sivuun, mutta koiraihminen kun oon sanon. Hänellä on mopsi, oli ET jutussa maininta. Ja täytyy sanoa, että nyt on taas koira ja omistaja ihan samannäköinen. Mun ystävän kanssa sama. Itse en ole koirani näköinen valitettavasti. Koiran eduksi 😆

Vierailija
11/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SoriSiis tulos 0 

Vierailija
12/16 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tulla tämän tai muunkaan ihmisen, joka itse antaa yksityiselämästä ja jopa vähän epätoivoiselta kuulostavan vuodatuksen rakkaudestaan, valittaa sitten jos joku roskalehti sitten kirjoittaa ja tonkii sitä muuta mitä tältäkin tyypiltä löytyy. Ja miksi pitää pakolla pysyä julkisuudessa, jos joka kerta jauhaa että jätin julkisuuden. Ei enää yhtään juttua ja lehteä tästä. Kiitos! 

Vierailija
13/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis. Luovuttas jo, jos meriittejä ei oo. Ja ihan parasta läppää, että jatkuvalla syötöllä tunkee itsensä julkisuutee - meiritti ysärillä saippuasarjat ja joka ikinen haastattelu ottaa esille, poistuin julkisuudesta. Jokakerta :) Ja kehuu helkkaristi itseään luettelen kaikki mitä joskus tehnyt ja ylistää lapsiaan. Huh. Olisiko joku ongelma persoonallisuudessa? Ihan oikein jos peruuntuu keikat. Yksi inhokkini. Muut on esim. on Marita Taavitsainen ja Esko Eerikäinen.

Vierailija
14/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurttunen ja teennäinen kurppa. Ja karsea ääni.

Vierailija
15/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös hän ollut kiinteistövälittäjänä? Eli kauppa ei käy niin täytyy tehdä comebackia?

Vierailija
16/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä opetuksesta. Kyllä nyt on opittu jotain uutta ja maata mullistavaa. Onko sinulla nyt kaikkitietäväinen olo AP?  Tunnetko olevasi Anun yläpuolella? 

Sarjassamme yksi päivän typerimmistä aloituksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi