Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:30"]
Itse aloin seurustella 23-vuotiaana 37-vuotiaan kanssa. Yhdessä ollaan 12-vuotta myöhemmin.
[/quote]!4 vuotta on hiukan eri kuin 20. Etenkin mitä nuorempi se toinen on.
Vai että 14 v on hiukan eri kuin 20 v? repskops.
No terve taas, aloitan tämän ekan lauseen haistattelulla. Siinä siis se. Ihanko olette palstan gurbbendaalit sitä mieltä että olen joku vainoajatappaja? Ihan poliisille pitäisi musta ilmoittaa? Ihan sillä vain että olen vanhempi mies enkä mikään parikymppinen Robin? Voin rauhoittaa että en ole väkivaltainen, missään nimessä. Mutta koen että minua on tässä tilanteessa loukattu ja olisi kohtuullista että tämä kyseinen nuorinainen myös sisäistäisi sen. Esim. anteeksi pyyntö riittää! Ei mul muuta. AP
Ap on oiva esimerkki, että miehet eivät sovellu kassapirkoiksi eivätkä yleensäkään asiakaspalvelijoiksi, kun eivät millään hallitse eivätkä opi asiakaspalveluhenkistä kulttuuria. Eivät epäsosiaalisina peräkammarinpoikina välttämättä osaa alkeellisempiakaan käytöstapoja tai mikä tärkeintä lukea asiakkaita.. Väärinkäsityksiä tulisi ja ylimääräisiä ongelmia piisaisi.
Ap yritti mm. onkia tietoonsa kuolaamansa tyttöraasun työvuorot, mutta tuskin olisi suostunut työskentelemään kassakasperina eli kolleegana (vaikka siten olisi tuon haluamansa tiedon saanut!), sillä eihännyt tuollainen alhainen ja alentava kassahoron työ ole hänelle MIEHELLE sopivaa, vaikka oikeasti on kouluttamaton pöljäke, joka ei edes yhdyssanoja osaa.. IsoHerraRuuneperi kuvittelee silti reppana olevansa. Taitaa kuitenkin kotimainen Turhapuro olla lähempänä totuutta.
Nykyään kun ajat ovat muuttuneet ja työttömyysluvut kasvaneet, ovat sentään muutamat nuoremmat miehetkin jo alentuneet kassahenkilöiksi. Saavat samalla muuten tietää kassaneitityökaveriensa työvuorot.. ;D
Ap. Kukaan ei ole velkaa anteeksipyyntöä sinulle.
Ap itse aloitti ahdistelun ja käyttäytyi sopimattomasti toisen työpaikalla työaikana, mutta silti uhrin pitäisi pyytää anteeksi (mitä, miksi!), LOL
Robin taas on alaikäinen mukula eli toinen ääripää (junior), ja haluaa varmaan hänkin korkeintaan ikäisensä tai vuodenpari vanhemman tytön.. Ei silti liity tähän keissiin.. Ei ole sinulta pois eikä nuorenna sinua sekään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:13"]
Nelikymppiset akak eivät ole kyllä mitenkään timmejä. Jotkut filmitähdet ovat kyllä kuumia. Eli nelikymppiset voivat olla todella hotteja parikymppisenkin mielestä. AP
[/quote]
Toivottavasti olet itsekin sitten kuuma filmitähti, vaikka joku Johnny Depp 10 vuotta sitten. Varmaan kelpaisi jokaiselle teinitytölle.
Miten muuten 40v miehille saisi iskostettua, että nelikymppinen nainen ei ole ikäloppu? Se olisi paljon loogisempi ja ajankohtaisempi aihe. Nelikymppisiin naisiin sinulla on ikäeroa 0 vuotta, mutta parikymppisille olet 20 vuotta vanhempi pappa. Lienetkö tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:36"]
Luulisi että teillekiin lisi enemmän merkityksellistä millainen ihminen on eikä sen ikä. AP
[/quote]
SEN ikä on muuten sama kuin koko ihmisen ikä.. Ikä on olennainen osa sinua ja sitä millainen olet, halusit tai et. Kukaan meistä ei enää nuorene vaikka kuinka kriiseilisimme.
AP:n 20v juna meni jo, 20v sitten.. Eikä puksuta enää takaisin, edes tosiasian kieltämällä.. =(
Et voi hiljentää ketään, edes mummeleita ! Lietkö sittenkin väkivaltainen ?
Riippuu vähän... Ite olen 21 ja pidän kyllä suurintaosaa nelikymppisistä jo ihan menetettynä tavarana (anteeksi esineellistäminen :D), joskus tulee vastaan kaikinpuolin hyvännäköisiä ja fiksuja iäkkäämpiä miehiä joista sitten löytyy kaikki mutta Suomessa varsinkin tällaiset on lähinnä harvinaisuus. Yleisesti ottaen noin paljon vanhemmista miehistä tukee lähinnä isällisiä, tai mitäänsanomattomia fiiliksiä, ja sitten on sunlaiset ns. "sugardaddyt" jotka useimmiten vain inhottaa. Mutta tämä on hyvinkin ihmiskohtaista. Eräs kaverini on tälläkin hetkellä ihastunut 45-vuotiaaseen mieheen joten kyllä välillä voi kolahtaakin kaiketi. Kunhan lakkaat olemasta noin säälittävä tapais etkä yritä iskostaa kenenkään päähän yhtään mitään, ei kaikki vaan kiihotu niin ei se pakottamallakaan tule.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:57"]
Et voi hiljentää ketään, edes mummeleita ! Lietkö sittenkin väkivaltainen ?
[/quote]
Ei ole tarvetta hijentää ketään. Ja EN ole väkivaltainen, sepäs tiedoksi. Asiat eteni tänään tämän nuorennaisen kannsa niin että olen pitkästä aikaa myös hyvällä tuulella. Kasvu uralla niinkuin osakesijoittajat sanovat. ETTE saa minua suuttumaan millään. AP
Olen 21v ja mieheni on 43-vuotias. Olemme olleet onnellisesti yhdessä jo 4 vuotta ja en ole koskaan pitänyt miestäni ikäloppuna.
On paljon komeampi, parempi sängyssä ja älykkäämpikin vielä kuin omanikäiseni pikkupojat :)
Nelikymppiset akat eivät ole kyllä mitenkään timmejä. Jotkut filmitähdet ovat kyllä kuumia...
Sieltä tuli hyvä, Jared Leto 40v ei ole ikäloppu. Miksi joku perusmies 40v sitten onkin yht ikäloppu? Ovatko naiset vain niiin pinnallisia että pitää olla julkkis 40v että kelpaa?
:D
Suoraan sanottuna oksettaa nuoret naiset jotka ottavat vapaaehtoisesti itselleen huomattavasti vanhemman miehen. Varsinkin jos mies näyttää joltain ikälopulta, vaikka iät olisikin esim. mies yli 30 ja nainen yli 20. Kontrasti on todella suuri kun se näyttää siltä, että mies on noin 50v. ja nainen 19v. ihan kuin isä ja tytär!
t. Nainen 20v.
Onko N23 sähköpostia? Voihtais vaihdella vähän ajatuksia :-) t:AP
Vanha mies ei kelpaa mihinkään muuhun kuin maksumieheks.
N24
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:12"]
Vanha mies ei kelpaa mihinkään muuhun kuin maksumieheks. N24
[/quote]
No HOH HOH! Justiinsa tuossa on 23v nainen kiinnostunut, joka on muuten sinua NUOREMPI. AP
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:12"]
Vanha mies ei kelpaa mihinkään muuhun kuin maksumieheks. N24
[/quote]
No HOH HOH! Justiinsa tuossa on 23v nainen kiinnostunut, joka on muuten sinua NUOREMPI. AP
[/quote]
Mitä sitten? Sä oot vanha kuin taivas. Mulle kelpaisit maksumieheks, mutta en koskisi suhun pitkällä tikullakaan. Oman ikäiset miehet ovat tosi nam.
Lähikaupoissa on useita iäkkäämpiä kassoja. Onkohan kauppiaat ajatelleet, että jono liikkuu nopeammin, kun miehet eivät jää lepertelemään nuorille ja kauniille kassoille. Myös mieskassoja on useita. Mieskassat olivat harvinaisuus 90-luvulla. Korkeintaan kauppias itse tuli välillä ruuhkaa purkamaan.