Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Tuo ostoksien muistaminen kyllä viittaa siihen että kiinnostusta naisen puolesta löytyy. Kävin edellisen kerran samassa kaupassa ja kassatytöllä yli viikko sitten. 1 viikko aikaa mennyt ja MUISTAA... AP
Tääl päin oli yks kylähullu viinaan taipuvainen ukkeli, joka meni kopeloimaan kaiken ikästen ja kokosten ja näkösten naaisten pehvaa. Ja mies oli semmonen jotain 63v 168cm70kg pitkä musta parta napaan saakka pitkähkö takatukka mutta otsalta kalju, oksennusta ja ruoan tähteitä parrassa. Ja joskus kuset ym yllätykset housussa. Mutta kussa vaan naisen näki, niin pepussa oli kourineen kiinni, ;DD
Naistenmies!! ;D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:36"]
Tuo ostoksien muistaminen kyllä viittaa siihen että kiinnostusta naisen puolesta löytyy. Kävin edellisen kerran samassa kaupassa ja kassatytöllä yli viikko sitten. 1 viikko aikaa mennyt ja MUISTAA... AP
[/quote]
Mikä viittasi himoon?? Hymyily? Se, että hän muisti ostoksesi saattaa kertoa vain siitä, että hänellä on todella hyvä visuaalinen muisti. Mistään kiinnostuksesta sinua kohtaan tuollainen seikka ei vielä sinänsä kerro. Voi kun te keski-ikäiset miehet pysyisitte erossa nuorista asiakaspalvelijoista ja lakkaisitte sekoittamatta ystävällisyyttä seksuaaliseen kiinnostukseen. Et arvaakaan kuinka yleistä se on ja kuinka paljon häiriköitä kaupan alan työntekijät joutuvat kohtaamaan keski-ikäisten miesten naurettavien fantasioiden vuoksi.
Olen 30v.nainen, hyvännäköinen. En ikinä huolisi yli45 v. ukkoa kumppanikseni. Suurin osa suomalaisista yli 40 v. miehistä on rupsahtaneita , kaljamahaisia juntinnäköisiä, kaljuuntuneita, punakoita lihavakasvoisia ja värittömän näköisiä ilmestyksiä. Eleet ja käytös ovat kuitenkin kuin Euroopan omistajilla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:16"]Pyh.
Olen 21v nainen ja mieheni on 43v. Ja meillä menee hienosti :)
Olette vain kateellisia kun joudutte tyytymän omanikäsiin lapsellisiin pikkupoikiin.
[/quote]
Hahahahaha! :D Nauroin ihan oikeasti tälle ääneen! Eiköhän se ole toisinpäin. ;) Te joudutte tyytymään niihin vanhuksiin.
Itse katselen mieluummin 40v miehiä kuin 20v poikia :) N18
Ihan samalla tavalla, kuin sinulle saisi iskostettua, että 60-vuotias nainen ei ole ikäloppu. Kiihoittaako sua kuusikymppiset?
Aivan. Samoin kuin oman isäni ikäinen mies ei kiihoita minua :)
N20
Kuuleppa AP. Siellä kaupassa on varmaan myös joku noin kuuskymppinen neito kassalla. Flirttaapa hänelle, hymyile ja katso himoiten.
Onnistuuko? Epäilen.
Aika suvaitsematon näkemyksiä täällä, kirjoittajat keski-ikäisiä. Nykyään elämän tarkoitus ei enää ole perheen perustaminen kuten se vielä 1980-luvulla oli. Konservatiivit eivät huomaa sitä, että elämäntapoja on nykyään paljon useampia. Itse asiassa kiltin tytön syndroomalle on tyypillistä ulkopuolisten normien seuraaminen ja omien halujen ja tarpeiden vaientaminen niiden tieltä.
Kyllä mnä naiset taidan ymmärtää pointtinne, itse en oo tykkännyt yhtään siitä, että parikymppisestä saakka jotkin ikänaiset arviolta 45-60v tuijottelee, ja flirttiä viskaavat, se on ahdistanut. Ja siis nykyisinkin 33 vuoden iässä ahdistaa jos 50-60vuotias nainen flirttailee, ei kiinnosta ei kiitos.
Aika kehno veto. Kuusikymppinen ei ole enää sillä tapaa sexuaalinen kuin 20-30-40 vuotias. Naisen seksuaalisuus päättyy noin nelikymppisenä ja sen jälkeinen aika on pelkkää sukkien kutomista.
Miksi 20v tyttöjen pitäisi olla sen enempää kiinnostuneita nelikymppisistä miehistä, kuin 20v poikien nelikymppisistä naisista? Typerää valittaa et täällä ketään dissattaisiin, vanha on vanha ja monella parikymppisellä on nelissäkymmenissä olevat vanhemmat. Esim mun isäni on 39-vuotias ja ite täytin juuri 20. Haluan vanheta yhdessä mun poikaystäväni kanssa, eikä niin et mun vanhemmat vanhenee sen kans samaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
On se ikäloppu. Kaikki jo takana mikään ei pelaa ja pelkkä oleminenkin tuottaa ääntä. Älkää nuoret ottako pappaa vaivaksenne.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:55"]
Aika kehno veto. Kuusikymppinen ei ole enää sillä tapaa sexuaalinen kuin 20-30-40 vuotias. Naisen seksuaalisuus päättyy noin nelikymppisenä ja sen jälkeinen aika on pelkkää sukkien kutomista.
[/quote]
Aika röyhkeän sovinistinen ja täysin perätön väite. Jos olet ap, niin joudut varmaan tyytymään jatkossakin vain fantasioihin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:09"]Nelikymppisessä miehessä, joka on vapaana himoizemaan pimatzuja on jotain perustavanlaatuista vikaa. Ehkä hän juuri siksi on edelleen yksin. Toivottavasti koira ei ole narttukoira.
[/quote]Tämä on hyvä esimerkki moralistien rumasta elämänkatsomuksesta. Kun vähän raaputtaa kuorta, alta paljastuu erilaisuuden vihaaja, jonka mielestä kaikkien pitäisi elää kuten hän itse.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:55"]Aika kehno veto. Kuusikymppinen ei ole enää sillä tapaa sexuaalinen kuin 20-30-40 vuotias. Naisen seksuaalisuus päättyy noin nelikymppisenä ja sen jälkeinen aika on pelkkää sukkien kutomista.
[/quote] Väärin. Naisen seksuaalisuus puhkeaa uusien tutkimusten mukaan kukoistukseensa n. 40-50 vuoden iässä, kun taas miehillä se alkaa hiipua n. 30 aikoihin. Linkkaisin jutun jos en olisi kännykällä, mutta google löytää.
No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:55"]Aika kehno veto. Kuusikymppinen ei ole enää sillä tapaa sexuaalinen kuin 20-30-40 vuotias. Naisen seksuaalisuus päättyy noin nelikymppisenä ja sen jälkeinen aika on pelkkää sukkien kutomista. [/quote] Väärin. Naisen seksuaalisuus puhkeaa uusien tutkimusten mukaan kukoistukseensa n. 40-50 vuoden iässä, kun taas miehillä se alkaa hiipua n. 30 aikoihin. Linkkaisin jutun jos en olisi kännykällä, mutta google löytää.
[/quote]
No onhan tuolla treffipalstoilla pilvin pimein noita mummoja 50-70 jopa 80v! Että sieltäpä vaan ukit etsimään sitten niitä. Terkuin M30. Itselle lähinnä oman ikänen kiits.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:55"]
Älä ole edes huomaavinasi omaa ikääsi ja käyttäydy luonnollisesti. Mielikuvamarkkinointi on naisille tärkeää; kun et itse huomaa ikääsi, eivät naisetkaan välttämättä ajattele siitä pahaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Kun kymmenen vuoden päästä kirjoittelet palstalla, onko nikkisi Mies 29v +11v?
[/quote]
Nauroin ääneen. :D