Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
"Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP"
Sukupolvien välistä himoa? Kuuntele itseäsi hetki. Sinulla on sukupolvien välinen himo: olet nimenomaan ja vain seksuaalisesti kiinnostunut nuorista naisista. Kunnioitusta ei kuulemma tarvita. Sitten oletat, että 20-vuotiaat naiset nimenomaan h-i-m-o-i-t-s-i-s-i-v-a-t sinua, nelikymppistä miestä. Oo äm gee. Itse en koskaan parikymppisenä himoinnut vanhempia miehiä. Sinun kaltaistasi silmillään riisujaa olisin paennut mahd. pian ja kauas. Vanhemman miehen himo vailla mitään muuta kiinnostusta kuin seksuaalinen on todella, todella ällöttävää. Siis oli silloin kun olin nuori, ja nyt 37-vuotiaana koen edelleen ällöttävänä 60-vuotiaiden ja yli lähentelyt. Ei kiinnosta peniksellään ajattelevat miehet, muut kyllä.
Kyllä 40-vuotias mies kelpaa 20+-vuotiaille naisille, mutta se edellyttää että kaikki hiukset ovat tallessa, eikä löydy harmaita haivenia mistään, ja ei kaljamahaa, ja kasvotkin pitää olla siistejä, ei ryppyjä, perunanenää, tai tuplaleukaa.
Suuri osa 20-vuotiaista naisista ei varmaan pidä esim. Jared Letoa ikäloppuna, mutta suurin osa 40-vuotiaista on ihan ulkonäkönsä puolesta 20-vuotiaan silmissä liian vanhoja. Kroppa voi toki olla hyvässäkin kunnossa, mutta harvalla 40-vuotiaalla on niin sileät kasvot, että he voisivat mitenkään kilpailla ulkonäöllään parikymppisten tai edes kolmikymppisten kanssa.
Olisi kyllä hyvä tietää minkä ikäistä neitoa täällä minkäkin kommentin takana kirjoittelee AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:02"]20-vuotiaan näkökulmasta 40-vuotias todella on ikäloppu. Kannattaa vain hyväksyä se. Nelikymppisiä voidaan ihailla ja heistä voidaan fantasioidakin, mutta viimeistään alaston, keski-ikäinen vartalo konkreettisena ja tosiasiallisena paljastaa, että mies on 20-vuotiaaseen verrattuna todella vanha. Se ei jää nuorelta naiselta huomaamatta. Joku voi sellaiselle syttyä, mutta silloinkin mies on nuorelle naiselle enemmän kuriositeetti ja valloitus, kuin oikeasti itsenään haluttava.
Kannattaa mieluummin katsella 30-vuotiaita. Heidän näkökulmastaan nelikymppinen ei ole enää niin vanha.
[/quote] Vai niin. Katsopa noita Hollywood näyttelijöitä ja niiden kroppia. Ihan kotomaassakin on täysin vastaavia. Taatusti vetoavat naiseen. Esim. joku Brad Pitt 10 vuotta sitten. Eva Longoria on 25 näköinen vaikka on 40. Eli aivan muuta kuin perus AV mamma.
Sieltä tuli hyvä, Jared Leto 40v ei ole ikäloppu. Miksi joku perusmies 40v sitten onkin yht ikäloppu? Ovatko naiset vain niiin pinnallisia että pitää olla julkkis 40v että kelpaa? AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:08"]
Itselläni oli parikymppisenä suhde 40-vuotiaaseen mieheen. Tänä päivänä kun näen hänet niin huh, kyllä on vanhannäköinen...
[/quote] mutta ei läheskään niin vanhan näköinen kuin sinä, hahhah :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]
Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[/quote]
Alkoholisoituneita AV-luuskia jotka eivät saisi edes ikäistänsä seksiseuraa mutta kun saivat lähiöräkälän perjantaipanon nalkkiin ja naimisiin hankkiutumalla raskaaksi.
Et kovin helposti. Itsekin katselen nuorempia miehiä ja heitä olisi tarjolla pilvin pimein kaikenlaiseen kivaan...
N40
Noh, miten tämän nyt kauniisti sanoisi: suurin osa 40-vuotiasta miehistä on aivan liian kurpsahtaneita jo minullekin, ja itselläni ikää 30-v. Mielummin katselen toista 30-v miestä. Ja tuo 20-v voi ihan hyvin haluta kiinteäkroppaisen, tanakkaerektioisen parikymppisen kollin itselleen. Toki on paljon itsensä kunnossa pitäviä nelikymppisiä, voithan sinä ap sellainenkin ihan hyvin olla :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:59"]Ei kaikki 20 vuotiaat niin ajattele.Oma rakas 40v ja itse olen 20v.
Ja edelleen mua ärsyttää tää isäni ikäinen kumppani" shaiba koska oma isäni on lähemmäs 60,että en ole mitään isä hahmoa hakenut.
Kyllä mä uskon,että moni nainen olisi valmis ottamaan hyväkuntoisen,terveen ja hyvin säilyneen 40v
(Ainakin omat tuttavat tätä mieltä)
[/quote]
No jos oma isä on ollut isoisäikäinen niin luonnollinen jatkumohan tuo on...
[/quote]
40 on isoisä? Vain wt-porukoissa :D
No käypä kuule peilin eteen ja vertaa vaikka itseesi kesällä 94. Et ole enää mikään Boys of summer.. Parhaatkin miehistä krupsahtavat 40-50 v välillä, keskivertomiehet jo sitä ennen ukkoonnuttuaan. Tukka harvenee (muodikas kalju ei sitä peitä), urheilullisimmillekin tulee herkästi painoa (kaljamahan alku ainakin) jne. 3-kymppisellä on ihan erilainen markkina-arvo seksuaalirintamalla. Nämä havainnot olen tehnyt työpaikallani sekä omassa miehessäni ja kaveri- ja tuttavapiirissä.
N40
Et varmaan ois parisuhteessa mikään helmi kun sulla on tollanen asenne että pyrit ISKOSTAMAAN oman mielipiteesi toiselle.
Eli siksi miksi kyselin oli se että en halunnut 20v naista ihan hauskanpitoon, vaan TOSI TARKOITUKSELLA. AP
Siinä siinä syy.
Tässä 21-vuotiaan vastaus: olet aivan liian vanha järkeville parikymppisille, muutamalle bimbolle saattaisit käydä sugardaddyksi, mutta sinun on annettava vähän jotain muutakin kun itsesi. Silloinkaan et tosin vakuuta ikäloputtomuudestasi, teet vaan vanhuudesta houkuttelevaa. Seurustelen 32-vuotiaan miehen kanssa ja hänen ikänsä on ihan maximi minulle, monen raja kulkee vielä alempana. Meillä on nyt kahden vuoden seurusteluun mahtunut ikäerosta johtuvia ongelmia, voin vain kuvitella jos mies olisi vielä 10 vuotta vanhempi...
"Ovatko naiset vain niiin pinnallisia että pitää olla julkkis 40v että kelpaa? AP"
Äijänkurppa on nuoren lihan perässä ja syyttää nuorta lihaa pinnallisuudesta. *reps*
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
Miksi niiden pitäisi siitä vakuuttua? Onhan maailmassa oman ikäisiäsikin naisia. Niitä ei tarvi vakuuttaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:06"]Eli siksi miksi kyselin oli se että en halunnut 20v naista ihan hauskanpitoon, vaan TOSI TARKOITUKSELLA. AP
Siinä siinä syy.
[/quote]
Onko sulla jokin syy naida itseäsi puolet nuorempi? Haluat perheen vasta 10 v päästä? Olet pitkäikäisestä, yli 120 v, suvusta etkö halua jäädä leskeksi?
N40
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"]
Voiko 20v nainen tuntea seksuaalista himoa nelikymppistä miestä kohtaan arkisessa tilanteessa, esim. kaupan kassalla? AP
[/quote]
No voi todellakin, Ite oon kyllä 24 mutta enemmän ne +/- 40 miehet kiinnostaa...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:46"]
En tarkoittanut tuota materiaalipuolta, sehän on selvä että nuoret naiset himoitsevat vanhempia 40v? miehiä etenkin varallisuuden takia. Nyt oli ajatuksena pure sex puoli, eli miten parikymppiset pimatsut ajattelevat nelikymppisistä miehistä kun riisutaan kokonaan tuo varallisuus aspekti pois? AP
[/quote]
En ryhtyisi seksisuhteeseen minkään ikäisen miehen kanssa. N24