Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Omaa tahtoaan ja haluaan kuuntelevat pystyvät toteuttamaan itteensä paremmin. En voi hyväksyä ihmisen vapauden ja erilaisuuden nitistämistä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:54"]
Ovatko sinulle omien vanhempiesi ikäiset vapaat naiset potentiaalisia kumppaneita vai ikäloppuja?
[/quote]
Yleensähän tällaisia aloituksia kirjoittelevat miehet ovat sitä mieltä, että miehet vanhenevat tyylikkäästi ja naiset karmivasti ja että he nelikymppisinä ovat edelleen kuin kaksikymppisiä. Nelikymppisen miehen vartalo on kuitenkin aika karun kaukana kaksikymppisen vartalosta ja kovin usein treenaamattomampi kuin nelikymppisen naisen vartalo, miehet kun naisia useammin uskovat olevansa "sellaisenaan ok".
t. työterveyshoitaja, satoja miesten vartaloita nähnyt
[/quote]Jos katsoo maailman maineikkaimman bodauskisan eli Mr. Olympian voittajia, niin kyllä siellä useampi yli 40v on ja monta muuta, jotka ovat selvästi 35.
Naisten ja miesten vartaloiden vertaileminen on aika hedelmätöntä hommaa, koska naisille on paljon alhaisemmat kriteerit kuin miehille; näkeehän tämän kuka tahansa urheilussakin. Naisten annetaan olla veteliä ja pehmeitä (perustellaan naisellisuudella, joka ei vaadi toimintaa) ja alastonmalleina esiintyy hyvin monia erilaisia vartalotyyppejä tikusta tukevaan ja naiset vakuuttelevat toisillensa kaikkien olevan yhtä hyviä ja tätä vielä tukee se, että miehet ovat valmiita näkemään jotakin kaunista niissä kaikissa. Miehille taas on tasan yksi ihailtu vartalotyyppi, joka näkyy loistavasti esim.siinä, miten alastonmallina voi toimia niin A-kupin kuin D-kupinkin nainen, mutta miehelle naljaillaan heti vähänkin ulkonevammasta rinnasta, joka ei ole täydellisen litteä. Kun keski-ikäinen mies vetelöityy nuoren naisen tasolle lihaskunnossa, nopeudessa, hapenottokyvyssä sun muussa, häntä ei ihailla, koska hänen sukupuolensa on väärä.
Ihmiset ajattelevat miehestä lähtökohtaisesti jotakin pahaa ja naisesta lähtökohtaisesti jotakin hyvää ja tämä heijastuu tiedostamattomasti myös kehojen arviointiin; naisen nuudeliraajat ovat kuumaa valuuttaa nuorellakin naisella, kun taas samanlaista miestä vierastetaan. Miehessä pitää siis aina olla jotakin ekstraa suhteessa naiseen, että häntä voidaan kunnioittaa. Miehellä lyhyt penis = hyi miten vähän nähtävää. Naisella täysin litteä alapää eikä mitään nähtävää = voi miten luonnollista ja ihanaa.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:04"]
No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
[/quote]
Ihan oikeasti, onko sinusta kohtelias palvelu = kiinnostus? Jos tuo nuori nainen ei palvelisi iloisena itseään vanhempia, niin saisi aika nopeasti siirron toisiin tehtäviin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:23"]
Aika suvaitsematon näkemyksiä täällä, kirjoittajat keski-ikäisiä. Nykyään elämän tarkoitus ei enää ole perheen perustaminen kuten se vielä 1980-luvulla oli. Konservatiivit eivät huomaa sitä, että elämäntapoja on nykyään paljon useampia. Itse asiassa kiltin tytön syndroomalle on tyypillistä ulkopuolisten normien seuraaminen ja omien halujen ja tarpeiden vaientaminen niiden tieltä.
[/quote]
Ööh? Millä perusteella kirjoittajat keski-ikäisiä? Osa kyllä varmaan juu. Ja eikös suomessa nuoret aikuiset olleet menossa konservatiivisempaan suuntaan monen asian suhteen?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:04"]
No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
[/quote]
Ihan oikeasti, onko sinusta kohtelias palvelu = kiinnostus? Jos tuo nuori nainen ei palvelisi iloisena itseään vanhempia, niin saisi aika nopeasti siirron toisiin tehtäviin.
[/quote]
Hän ohittaa tällaiset kysymykset sillä samalla tarmolla, jolla hänen kaltaisensa hullut stalkkerit ohittavat torjuvat vastaukset pyytäessään kiinnostuksensa kohdetta treffeille. Niistä torjumisista se varsinainen vainoamisralli vasta alkaakin :(
Minua oikeastaan kiinnostaa eniten se, miksi Ap 40-kymppisenä haluaa 20-v seuraa, noh, oikeastaan mihinkään? Ikäkriisi vai kadonneen nuoruuden metsästys? Siinä ap:lla kyllä hymy hyytyy kun parikymppinen pimatsu jaksaa juhlia vuorokausia putkeen ja itse simahtaa viimeistään puolen yön aikaan... Entäpä keskustelun aiheet? Mitä yhteistä on 40v ja 20v:llä?
40v on ikäloppu 20vuotiaalle...
Hyh...
T. 20v tyttö
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:21"]Miksi sun pitäisi "saada" parikymppinen tyttö? Kyllä minä kakskymppisenä tiesin, että nelikymppiset eivät todellakaan ole mitään vanhuksia. Eivät siis liian vanhoja yleensä, mutta liian vanhoja minulle. Rasittavia olivat ne sedät, jotka tulivat iskemään. Ja se ihme vakuuttelu ja valittaminen, että kun ei vanhempi mies kelpaa ja ei saa juonteiden antaa hämätä. Mutta samalla se asenne oli jotenkin setämäisen alentuva, jutut tyhmiä ja rasittavia ja erittäin ennakkoluuloisia. Ikäänkuin mut olisi pitänyt manipuloida ja lytätä "kelpuuttamaan" kaksikymmentä vuotta itseäni vanhempi mies. Jo silloin heräsi se kysymys, että "miksi olitkaan musta kiinnostunut?" Ja olihan se ilmeistä kun sitä samanaikaista lyttäämistä ja todistelua sai kuulla: mut haluttiin vain tiukan pillun ja kiinteiden tissien takia.
[/quote]
Juuri näin! Muistui elävästi mieleen isän kaveri, joka varmasti omasta mielestään oli "hot" ja (yritti) harrastaa kaikkea nuorekasta, sekä iskeä minut. Hyi he***tti sitä setämiestä ja sitä omahyvyyden määrää. Yöks! Ja samalla hän lyttäsi minulle silloin tärkeät asiat ja tarjosi rahaa/statustaan ratkaisuksi kaikkeen. Esim. reppureissailu Australiassa olisi pitänyt vaihtaa all inclusive matkaksi Nizzaan hänen kanssaan Mökkiviikonloppu kavereiden kanssa - "ei me muita tarvita"-seksiviikonloppu hänen kanssaan. Yökyökyök!!!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:23"]
Aika suvaitsematon näkemyksiä täällä, kirjoittajat keski-ikäisiä. Nykyään elämän tarkoitus ei enää ole perheen perustaminen kuten se vielä 1980-luvulla oli. Konservatiivit eivät huomaa sitä, että elämäntapoja on nykyään paljon useampia. Itse asiassa kiltin tytön syndroomalle on tyypillistä ulkopuolisten normien seuraaminen ja omien halujen ja tarpeiden vaientaminen niiden tieltä.
[/quote]
Vain sinun toiveunissasi nuo halut kohdistuvat setämiehiin! :D
No et mitenkään. 30v mies oli jo törkeen pappa mulle. Jaksoin kattoo sen kitinää 5kk. Mitään ei jaksanu tehä koskaan. Baariinkaan voinu mennä ku kaikki oli liian rankkaa
Kerro vielä, miten itse määrittelet nuorekkuuden?
Se kun saattaa kovasti poiketa 20-vuotiaiden nuorekkuudesta.
Lisäksi voi olla, että arvioit aspan naisen parikymppiseksi, kun hän voi olla jopa yli kolmekymmentä ;)
Itseänikin luullaan parikymppiseksi, vaikka olen 30v.
Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:46"]
Olen 30v.nainen, hyvännäköinen. En ikinä huolisi yli45 v. ukkoa kumppanikseni. Suurin osa suomalaisista yli 40 v. miehistä on rupsahtaneita , kaljamahaisia juntinnäköisiä, kaljuuntuneita, punakoita lihavakasvoisia ja värittömän näköisiä ilmestyksiä. Eleet ja käytös ovat kuitenkin kuin Euroopan omistajilla.
[/quote]
Miten voi olla samaan aikaan sekä punakka että värittömän näköinen???
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"]
Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies.
[/quote]
Mitä järkeä on kävellä taukoamatta & olla juomatta vettä kuusi tuntia näillä 30 asteen helteillä? Tuo oman fyysisen kestävyyden kehuskelu ja nuorempien miesten oletetun 'heikomman kunnon' vähättely on keski-ikäisissä miehissä niin tyypillistä. Mun mielestä tuollainen toiminta on vain ajattelematonta ja terveydelle haitallista, ei herätä ihailua.
Et mitenkään. Miksi pitäisi, etsi omanikäisiäsi tai muutaman vuoden nuorempia tai vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"]
Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP
[/quote]
Eli sillä ei ole mitään merkitystä millaisen pahan olon aiheutat kanssaeläjille? Kunhan saa omat fantasiat toteutettua
[/quote]Mistä tällainen näkemys? Paha olo kanssaeläjille? Seksi ja vetovoima on mukava ja nautittava juttu.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"]
[/quote]
En tiedä onko toi miehille miten tärkeä parinvalintakriteeri, mutta en tunne ainakaan yhtään naista joka valitsisi kumppaninsa sen perusteella, miten pitkään he jaksavat kävellä ilman vettä ja taukoa.
lapselline ettei halua seurustella "ISÄNSÄ" KANSSA ??
ero tulee 10 vuoden sisällä, kun täytät 50.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:03"]Uskokaa nyt että tää on todellakin MUN YKSITYISASIA kenestä MINÄ olen kiinnostunut. Olen kiinnostunut lähikaupan gimmasta, ja se sattuu olemaan about 20v. Voisin olla kiinnostunut samasta gimmasta vaikka se olisi nuorempi tai vanhempi. Mutta onhan se fakta etttä nämä nuoretnaiset ovat niiti herkuimpia tapauksia kuitenkin mihin se huomio kiinnittyy ja ketkä ne tuhmimmat ajatukset saavat hyrräämään ;-)
Älkää jauhako tätä enää kun teillä ei ole mitään järkevää argumentoitavaa. AP
[/quote]
Miksi sä siitä täällä jauhat jos se on sun yksityisasia?