Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Miten saisit iskostettua itsellesi ettei ne omanikäsetkään 40v sen ikälopumpia ole kun sinäkään??? Senkin jammusetä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:02"]Mutta oothan sä ikäloppu. Eikö sun mielestä sua 20 vuotta vanhempi ole jo huomattavasti vanhempi? Tai sua kaksi kertaa vanhempi? Et vaan ole enää nuori, ehkä sun kannattais vaan hyväksyä se.
Olen sun ikäisesi nainen, vietän päivät parikymppisten poikien kanssa ja joo, olen heidän silmissään ikäloppu, he minun silmissäni nuorukaisia, ja tämä on hyvä ja luonnollista näin. Nautin heidän seurastaan, mutta en tosiaan ajattele että olisi mitenkään ok, että nuorella, aikuisuuttaan aloittelevalla ihmisellä voisi olla suhde ihmsen kanssa joka on jo elänyt puolet elämästään. Se olisi vahingollista sille nuorelle ja minusta eettisesti väärin.
[/quote]
14% jenkkien avioliitosta on sellaisia joissa nainen on vähintään 2v miestä vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:01"]AP onkin vajaa nelikymppinen.
[/quote]
Vajaalta todella vaikuttaakin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"]
Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies.
[/quote]
En tiedä onko toi miehille miten tärkeä parinvalintakriteeri, mutta en tunne ainakaan yhtään naista joka valitsisi kumppaninsa sen perusteella, miten pitkään he jaksavat kävellä ilman vettä ja taukoa.
[/quote]
Se on merkki hyvästä terveydestä, että jaksaa. Eihän sillä sellaisenaan ole muuta merkitystä. Naiset toki jäävät kuin nalli kalliolle näissä kestävyystesteissä, mutta kyllä nuoremmat miehetkin. En minä sentään 30 asteen helteessä kävellyt, taisi olla lähemmäs 20 astetta. Suunnitelmissa on nyt 9-10 tunnin retki, kunhan vähän viilenee. Näitä vedettiin joskus armeijassa 20-vuotiaana, ei tässä mitään uutta ole. Ilman raskasta kuormaa ei ole mitään ongelmia. Leppoisa kävelyretki. T. mies.
No en todellakaan tiedä. Mulle et ainakaan sais vakuutettua. Todennäköisempää olisi, että 40v seurustelisi äitini kanssa kuin mun kanssa. Iskä olisi silloin 4v vanhempi :0:0 Hyi hyi hyi hyi. T.20v
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"] Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP [/quote] Eli sillä ei ole mitään merkitystä millaisen pahan olon aiheutat kanssaeläjille? Kunhan saa omat fantasiat toteutettua [/quote]Mistä tällainen näkemys? Paha olo kanssaeläjille? Seksi ja vetovoima on mukava ja nautittava juttu.
[/quote]
Saatan kuvitella että tuossa 16-vuotiaassa "täysin laillisessa lihassa" jonkun nelikymppisen papparaisen seksuaalinen lähestyminen herättää hyvinkin voimakasta pahaa oloa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 03:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"] Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies. [/quote] En tiedä onko toi miehille miten tärkeä parinvalintakriteeri, mutta en tunne ainakaan yhtään naista joka valitsisi kumppaninsa sen perusteella, miten pitkään he jaksavat kävellä ilman vettä ja taukoa. [/quote] Se on merkki hyvästä terveydestä, että jaksaa. Eihän sillä sellaisenaan ole muuta merkitystä. Naiset toki jäävät kuin nalli kalliolle näissä kestävyystesteissä, mutta kyllä nuoremmat miehetkin. En minä sentään 30 asteen helteessä kävellyt, taisi olla lähemmäs 20 astetta. Suunnitelmissa on nyt 9-10 tunnin retki, kunhan vähän viilenee. Näitä vedettiin joskus armeijassa 20-vuotiaana, ei tässä mitään uutta ole. Ilman raskasta kuormaa ei ole mitään ongelmia. Leppoisa kävelyretki. T. mies.
[/quote]
Näin kestävyysurheilijan mielestä nestehukan uhmaaminen ja nesteytyksettömyydellä pullisteleminen on merkki pelkästään tyhmyydestä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"]
Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies.
[/quote]
Mitä helvetin merkitystä tällaisella "kyvyllä" on..??? Mihin minä tarvitsen poikaystävää, joka jaksaa tarpoa X tuntia aavikolla ilman Y ja Ö elintarvikkeita..???
Minun 19v. poikaystäväni jaksaa panna helposti 3 kertaa putkeen yössä, jos pidetään taukoja niin ihan niin monta kertaa kuin vain minä jaksan. Vettä saa pullosta yöpöydältä jos alkaa janottaa. Juttujen perusteella kovin moni nelikymppinen ei pysty samaan, ei lähellekään. TÄMÄ on sellainen asia jolla voikin kehuskella, ja tähän pystyvät melkein kaikki parikymppiset pojat.
Voi että muistan omasta nuoruudestani just nuo nelikymppiset ukot, miksi juuri he ovat niin innokkaita nuorten naisten perään? Minäkin olin asiakaspalvelussa töissä ja vieläpä omassa yrityksessä ja tottakai olin kaikille kohtelias ja ystävällinen. Eräs asiakas soitteli ällöttäviä puheluita, tyyliin millainen penis hänellä on, kuinka iso ja kuin hän sillä mielellään kairaisi nuorta reikääni. Voiko olla mitään kuvottavampaa? Hän soitteli nimettömänä ja luuli etten tiedä kuka hän on. Kyllä inhotti kun äijä tuli asioimaan liikkeessäni. Naamatusten hän käyttäyityi ihan normaalisti.
Toinen mies oli sitten ihan hyväkäytöksinen ja mua n. 15 v vanhempi, hän vaan kävi suunnilleen jokatoinen päivä jorisemassa kaikkea turhaa ja häiritsemässä työntekoani. Hän kertoili laajalti urheiluharrastuksistaan ja kuinka hyväkuntoinen on yms. Muistan kun naureskelin hänelle takanapäin, siis sille, että hän yritti olla niin hirveän nuorekas ja vakuutella hyväkuntoisuudellaan, mulle hän oli kuitenkin auttamatta pappa-osastoa. Onneksi hän ymmärsi lopettaa kun pyysi treffeille ja kieltäydyin sanoen, että olen menossa muutaman viikon päästä naimisiin.
Kolmas oli todella vastenmielinen tapaus, mua n. 20 v vanhempi. Muistan kun ajattelin, että hän on varmaan 60 v, mutta ei hän ollut kuin n. 45 v. Hänkin kehuskeli muskeleillaan ja jopa mieskunnollaan. Lopulta hän kävi kiinni, silloin huusin kyllä pää punaisena ja ajoin ulos, eipä ukkelia sen jälkeen näkynyt. Oli niitä toki paljon muitakin, mutta nämä olivat pahimmat.
Mulle semmoinen 5 v oli aika maksimi ikäero. Ja nyt kun on itse keski-ikäinen, niin on kyllä aika onnellinen, että on samanikäinen mies. Vaikka hänkin on jo selvästi pappaantumassa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, niin sen ottaa ihan vaan huumorilla. Siinä on jotain hellyyttävää kun viisikymppinen mies ähisee ja puhisee aina kun tekee jotain tai vaikka ei oikeastaan mitään tekisikään, riittää kun vaan on ja vaihtaa istuma-asentoa ;). Ja alkaa huomata tuossa rakkaassa miehessään ihan samoja piirteitä kuin aikoinaan nuorena inhotteli omassa isässään; kotona kalsarit jalassa, kahvin ryystäminen, aamutohvelit jalassa, lapsuuden herkkuruuat ovat palanneet suosikkilistalle kaikkien pihvien ja etnisten erikoisuuksien tilalle, viikon kruunaa pihasaunan lämmitys, vihtominen ja pullo olutta kiuasmakkaran kera. Ihanaa. Mutta 20 v sitten olisin varmaan inhonnut, jos mieheni olisi käyttäytynyt noin. Ja tämä miesten pappaantuminen alkaa n. 45-v, joillakin jo paljon aiemmin. Ei siinä mitään pahaa ole, kyllähän naisetkin usein mummoontuvat, tosin vähän myöhemmin kuin miehet, siksipä pappa ja mummo sopivat hyvin yhteen, samoin kaksi kaunista nuorta <3.
Et mitenkään, koska olet ikäloppu 20-vuotiaan näkökulmasta. T.N40
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 03:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"] Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies. [/quote] En tiedä onko toi miehille miten tärkeä parinvalintakriteeri, mutta en tunne ainakaan yhtään naista joka valitsisi kumppaninsa sen perusteella, miten pitkään he jaksavat kävellä ilman vettä ja taukoa. [/quote] Se on merkki hyvästä terveydestä, että jaksaa. Eihän sillä sellaisenaan ole muuta merkitystä. Naiset toki jäävät kuin nalli kalliolle näissä kestävyystesteissä, mutta kyllä nuoremmat miehetkin. En minä sentään 30 asteen helteessä kävellyt, taisi olla lähemmäs 20 astetta. Suunnitelmissa on nyt 9-10 tunnin retki, kunhan vähän viilenee. Näitä vedettiin joskus armeijassa 20-vuotiaana, ei tässä mitään uutta ole. Ilman raskasta kuormaa ei ole mitään ongelmia. Leppoisa kävelyretki. T. mies.
[/quote]
Vähättelit nyt sitten naisetkin, kyllä vaikutatkin kiinnostavalta. Miten tuosta omalaatuisen vinksahtaneesta kirjoitustyylistä tuleekin niin kovasti mieleen tuttu palstahäirikkö Mies29v ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:09"]Nelikymppisessä miehessä, joka on vapaana himoizemaan pimatzuja on jotain perustavanlaatuista vikaa. Ehkä hän juuri siksi on edelleen yksin. Toivottavasti koira ei ole narttukoira. [/quote]Tämä on hyvä esimerkki moralistien rumasta elämänkatsomuksesta. Kun vähän raaputtaa kuorta, alta paljastuu erilaisuuden vihaaja, jonka mielestä kaikkien pitäisi elää kuten hän itse.
[/quote]
Tämä on AV-luuskien keskuudessa hyvin yleinen elämänasenne. Kunhan vain sossusta löytyy rahat omalle kakaralle ja jää ylimääräistä sidukkaan niin hyvin menee.
Mä olen 22 pidän vanhemmista ukoista. Se riippuu täysin ihmisestä miten itsensä kantaa. jos valittelee lonkkakivuista ja ihmettelee kokoajan nykynuorisoa niin siinäs on vanha pieru. Antaa elämän hymyillä. Miehistä, anteeksi ukkeli-sanavalinta.
NO NYT!!!!! :D :D
Nyt hommat etenee..., törmäsin just tähän tänään niin että tää oli kassavuorossa. No tein nyt vähän pelilikkeitä ja heitin naiselle siinä vähä läppää. Tyttö helahti ihan TULIPUNAISEKSI! Tunteita, tunteita, ehkä... Sen enempää duunailtu ei vielä tänään mutta nyt on hyvin täällä. Yksi keino millä saat helposti huomiota kassalla on avainniput, nuoretnaiset ziigaa niistä heti että minkälainen kiesi herralta löytyy. Itellä on BMWn logo nipussa, ja sellanen löytyy muuten myös tosta etupihaltakin. :-)
T.AP
Oletko sä ap viä kertaakaan vastannu kunnolla siihen kysymykseen, että jos sua itteäs kuvottaa ajatus olla 60v naisen kanssa, niin miks oletat et 20v naiset oikeen innolla hyppäis sun syliin? Ja jos sun perustelu on ainoostaan se, et naiset vanhenee rumiks kurpiks, mut mies on aina vaan "parhaassa iässään", niin voin sanoo et naisten mielestä ne miehetkin rupsahtaa ihan samalla tavalla, se on elämää. Ja siinä ei oo mitään pahaa et vanhenee jonkun ihmisen kanssa samaa vauhtia, mut miks ihmeessä kukaan 20v haluis alkaa seurusteleen itteään tuplasti vanhemman miehen kanssa, kun oma elämä vasta edessä? Ja toki on varmaan joitain ihmisiä jotka siihen haluis ryhtyä, mut ei kyllä kukaan sun kaltasen ihmisen kans, kun ruinaat netis apua siihen miten saada tyttäres ikäsii naisii kiinnostuun susta.
N21
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:00"]Minua oikeastaan kiinnostaa eniten se, miksi Ap 40-kymppisenä haluaa 20-v seuraa, noh, oikeastaan mihinkään? Ikäkriisi vai kadonneen nuoruuden metsästys? Siinä ap:lla kyllä hymy hyytyy kun parikymppinen pimatsu jaksaa juhlia vuorokausia putkeen ja itse simahtaa viimeistään puolen yön aikaan... Entäpä keskustelun aiheet? Mitä yhteistä on 40v ja 20v:llä?
[/quote]
Jos vaikka äipäksi tuleville lapsilleen, kun niiden oman ikäisten tiineyskyky/halu on vähintäänkin kyseenalaista. Ja kuten mainostit, jaksat ne yösyötöt ja vaipat. :)
Oon 25v enkä vois ajatella olevani 40v kanssa yhdessä. Toisella kiirettä pitää jo lasten teon kanssa ja potenssi rupee heikkenemään. Ei kiitos riippakiveä :'D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:46"]
Olen 30v.nainen, hyvännäköinen. En ikinä huolisi yli45 v. ukkoa kumppanikseni. Suurin osa suomalaisista yli 40 v. miehistä on rupsahtaneita , kaljamahaisia juntinnäköisiä, kaljuuntuneita, punakoita lihavakasvoisia ja värittömän näköisiä ilmestyksiä. Eleet ja käytös ovat kuitenkin kuin Euroopan omistajilla.
[/quote]
Miten voi olla samaan aikaan sekä punakka että värittömän näköinen???
[/quote] Värittömät ripset ja kulmakarvat. Punakka lihava ja turpea naama. Valkoinen lihava kroppa. Terassirusketus. Niinkuin edellä mainittiin, käytös rehvakasta, rahoilla rehentelyä, vaikka tosiasiallisesti sossu maksaa kaiken.
No kannattaisiko kysyä siltä kassatytöltä ihan suoraan onko kiinnostunut? Vai loppuiko itseluottamus siihen? Jos kerran oot vielä niin kuumaa tavaraa niin ota hyvä mies ittees niskasta kiinni äläkä täällä vello noita asioitas.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:23"]
Aika suvaitsematon näkemyksiä täällä, kirjoittajat keski-ikäisiä. Nykyään elämän tarkoitus ei enää ole perheen perustaminen kuten se vielä 1980-luvulla oli. Konservatiivit eivät huomaa sitä, että elämäntapoja on nykyään paljon useampia. Itse asiassa kiltin tytön syndroomalle on tyypillistä ulkopuolisten normien seuraaminen ja omien halujen ja tarpeiden vaientaminen niiden tieltä.
[/quote]
Ööh? Millä perusteella kirjoittajat keski-ikäisiä? Osa kyllä varmaan juu. Ja eikös suomessa nuoret aikuiset olleet menossa konservatiivisempaan suuntaan monen asian suhteen?
[/quote]Kyllä nuoret, ainakin naiset, ovat aika avoimia.