Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"]Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP
[/quote]
Myönnä jo, että olet vanha kuin taivas ja ettet kelpaa ees ikäisilles.
Jokainen 100000 euroa omaisuutts vähentää iästäsi yhden vuoden eli jos sulla on pari miltsiä niin alkaa parikymppistäkin kiinnostamaan.
Et mietenkään, kyllä se taitaa niin olla että heidän mielestään olet ikäloppu. Itse yritin iskeä 19-vuotiasta viime kesänä, mutta tuli pakit. Ja olen vasta 32v.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:03"]
Eli näyttääkö 40v mies todellakin parikymppisen silmissä vanhalta? Onko kyse siis enemmän näistä fyysisistä seikoista? AP
[/quote]
Riippu täysin miehestä.
Hieno homma nro 21. Arvasin että olen sittenkin seksikkäämpi kuin nuoret poitsut ;) Taidat olla itse parikymppinen?
Eli näyttääkö 40v mies todellakin parikymppisen silmissä vanhalta? Onko kyse siis enemmän näistä fyysisistä seikoista? AP
[/quote]
Näyttää. Vai oliko sinusta 20-vuotiaana nelikymppiset akat yhtä timmejä kuin oman ikäiset?
Näyttikö sinusta 40-v naiset vanhoilta kun olit 20? Itse ihastuin 21-vuotiaana 35-vuotiaaseen mieheen, mutta olin luullut että hän on 28-vuotias. Kun totuus paljastui, olin jo niin ihastunut, ettei sillä ollut paljon merkitystä. Mutta mies ei huolinut minua, koska olin hänelle liian nuori.
Ei ole muuta antaa kuin tämä kommenttini (ensimmäinen tähän ketjuun).
"My pussy tastes like Pepsi Cola
My eyes are wide like cherry pies
I got sweet taste for men who're older
It's always been so it's no surprise.."
Käännä kuvio ennakkoluulottomasti toisinpäin ja ala vokotella tuplasti itsesi ikäisiä naisia! Juuri sitähän pyydät noita nuoria naisia tekemään, eli alkamaan tuplaikäisen kanssa vehtaamisen.
Ei muuta kuin vanhainkodin nurkille ja vonkaamaan kahdeksankymppisiä "misuja".
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"]
Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP
[/quote]
Eli sillä ei ole mitään merkitystä millaisen pahan olon aiheutat kanssaeläjille? Kunhan saa omat fantasiat toteutettua
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"]
Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP
[/quote]
Eli sillä ei ole mitään merkitystä millaisen pahan olon aiheutat kanssaeläjille? Kunhan saa omat fantasiat toteutettua
[/quote]Seksikö on nyt yhteisvastuun asia? Hah hah. Voisiko joku selittää rautalangasta, mitä väärää tai rikollista ap tekee?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:53"]Jos voisit olla naisen isä, olet liian vanha hänelle. Näin se vaan menee.
[/quote]
Mikael Jungner says hello.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:45"]Se on säälittävää, kun nelikymppinen mies yrittää olla kauhean nuorekas! Tunnen yhden yli nelikymppisen miehen, jolla on aina huppari, tennarit ja farkut asuna, ja kaiken nolouden huippuna sillä on sellainen ketju kiinni lompakossa!
[/quote] Siis oooooh. Tuollaisia asuja oli jo 90-luvulla, kun sinä lutkutit äitisi tissiä! Eikö saisi pukeutua kuten nuoruudessaan?
[/quote]
Aika noloa jämähtää nuoruuden tyyliin.
[/quote] Siis ei saisi pukeutua 2010 tyyliin eikä 1990 tyyliin? No mihinkäs sitten? Tumma puku?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:08"]
Hieno homma nro 21. Arvasin että olen sittenkin seksikkäämpi kuin nuoret poitsut ;) Taidat olla itse parikymppinen?
[/quote]
Et kyllä todellakaan ole, jos et ole joku ammattilaisurheilija tai muu sikarikas joka pitää huolta kropastaan ja pukeutumisestaan paljon keskivertoa paremmin. Tavallinen nelikymppinen ukko on parikymppisen naisen mielestä yhtä kiinnostava kuin kilo sitä itseään.
Nelikymppiset akak eivät ole kyllä mitenkään timmejä. Jotkut filmitähdet ovat kyllä kuumia. Eli nelikymppiset voivat olla todella hotteja parikymppisenkin mielestä. AP
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:41"] Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP [/quote] Eli sillä ei ole mitään merkitystä millaisen pahan olon aiheutat kanssaeläjille? Kunhan saa omat fantasiat toteutettua [/quote]Seksikö on nyt yhteisvastuun asia? Hah hah. Voisiko joku selittää rautalangasta, mitä väärää tai rikollista ap tekee?
[/quote]
Todella erikoista on tuntea vetoa niin nuoreen, joka voisi ikänsä puolesta olla ap:n tytär. Jos ei siinä näe mitään arveluttavaa, niin kannattaa miettiä kahdesti. Väärää on myös mitä ap aikoo toteuttaa eli stalkata ja ahdistella asiakaspalvelijaa, joka erittäin suurella todennäköisyydellä ei ole hänestä kiinnostunut, on vain tehnyt työtänsä.
Todella hienoa, jos et itse ole kokenut näiden setämiehien ahdistelua koskaan. Kateeksi käy
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:45"]Se on säälittävää, kun nelikymppinen mies yrittää olla kauhean nuorekas! Tunnen yhden yli nelikymppisen miehen, jolla on aina huppari, tennarit ja farkut asuna, ja kaiken nolouden huippuna sillä on sellainen ketju kiinni lompakossa!
[/quote] Siis oooooh. Tuollaisia asuja oli jo 90-luvulla, kun sinä lutkutit äitisi tissiä! Eikö saisi pukeutua kuten nuoruudessaan?
[/quote]
Aika noloa jämähtää nuoruuden tyyliin.
[/quote] Siis ei saisi pukeutua 2010 tyyliin eikä 1990 tyyliin? No mihinkäs sitten? Tumma puku?
[/quote]
Ikäiselleen sopivasti
Parikymppisenä nuoria naisia kuolaavat vanhemmat miehet olivat ällöttäviä. Se seksuaalinen himo nuoriin naisiin, jonka aisti, oli vastenmielistä ja sai oman olon tuntumaan esineeltä. Sen sijaan ns. sydämeltään sivistyneet vanhemmat miehet saattoivat jotkut olla aika kiinnostavia myös romanttisessa mielessä, joskaan en tiedä, olisinko oikeasti halunnut heidän kanssaan suhdetta (eivätkä he suhteeseen olisi varmasti niin nuoren kanssa ryhtyneetkään, heillä oli aina avioliitto - ja minun mielestäni syvällinen suhde - jo olemassa omanikäisen fiksun naisen kanssa). Mutta se elämänkokemus ja viisaus veti puoleensa, se aikuisuus verrattuna oman ikäisiin.
[/quote]Mun mielestä riippuu ihan siitä nelikymppisestä. Jos pitää huolta ulkonäöstään ja elintavoistaan eikä kasvata itselleen kaljamahaa, niin 40v mies voi todellakin olla paljon seksikkäämpi kuin 20v. Olen siis tuo kirjoittaja numero 21.