Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Ei kaikki 20 vuotiaat niin ajattele.Oma rakas 40v ja itse olen 20v.
Ja edelleen mua ärsyttää tää isäni ikäinen kumppani" shaiba koska oma isäni on lähemmäs 60,että en ole mitään isä hahmoa hakenut.
Kyllä mä uskon,että moni nainen olisi valmis ottamaan hyväkuntoisen,terveen ja hyvin säilyneen 40v
(Ainakin omat tuttavat tätä mieltä)
itse olin suhteessa kymmenen vuotta minua vanhemman miehen kanssa, olin itse tuolloin 30v, ja näytän nuorelta ikäisekseni, mies puolestaan näytti vanhemmalta kuin nelikymppiseltä.. Välillä tuli olo yhdessä liikkuessa, että meitä luultiin suunnilleen isäksi ja tyttäreksi. Ikäero oli iso haitta, vaikkakaan ei ainut syy miksi halusin erota.
Jos et ole provo ap, niin jumankavita jätät nyt sen myyjän rauhaan! Kuinka monta vastausta pitää tulla ennenkuin menee perille??
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:45"]Se on säälittävää, kun nelikymppinen mies yrittää olla kauhean nuorekas! Tunnen yhden yli nelikymppisen miehen, jolla on aina huppari, tennarit ja farkut asuna, ja kaiken nolouden huippuna sillä on sellainen ketju kiinni lompakossa!
[/quote] Siis oooooh. Tuollaisia asuja oli jo 90-luvulla, kun sinä lutkutit äitisi tissiä! Eikö saisi pukeutua kuten nuoruudessaan?
[/quote]
Aika noloa jämähtää nuoruuden tyyliin.
Mä olen vähän yli nelikymppinen mies, mutta parikymppiset neidot kyllä katselevat mua livenä sillä silmällä. Toki on niin että näytän ikäistäni nuoremmalta. Mutta annas olla jos jossain nettisivulla pyrkii lähestymään parikymppistä tyttöä. Silloin he pitävätkin nelikymppistä yleensä ikäloppuna. Eli jokin jostakin muodostunut ennakkokäsitys siinä on tiellä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:57"]
Haha, itsehän teit aloituksen tästä :DDD
[/quote]
Nii-in, mutta keskustelu lähti vähän heikoille hangille. Odotin että saan IHAILUA. ap
[/quote]
Voisikohan tästä päätellä, että odotuksesi eivät vastaa realiteetteja.... noin niinkuin muussakin elämässä. Ihan näin nuoren naisen logiikalla päätellen
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:44"]
[/quote] Onhan sitä muitakin kuin kaltaistasi valkoista roskaväkeä. Koulutettua, fiksua, järkeviä valintoja tehneitä. Vaikka ei olisikaan akateemisesta perheestä.
[/quote]
Voi kuule, valkoinen roskaväki on jo parikymppisenä perheellistynyt ja yhteiskunnan tuilla mennään. Eli ei ehkä tämän topikin juttuja :D
Akateemisuus ei tarkoita sitä, etteikö parikymppisenä dokattais liikaa ja örvellettäis jossain.
T. Akateemisesta perheestä.
[/quote] Siksi sanoinkin, että VAIKKA akateemisesta perheestä. Nehän ne vasta ryyppäävätkin. Teekkarien sekasaunat ym. sekoilut.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[/quote]
Jokainen nainen on joskus ollut n. 20-vuotias ja muistaa tarkkaan, miten säälittäviä ikäisesi setämiehet olivat. Mutta tätä et varmaan halunnut kuulla.
Minä seurustelin parikymppisenä nelikymppisen miehen kanssa. Miehelle oli kova paikka, kun mun libido oli vahvempi kuin hänen. Ei enää ikinä mitään papparaisia, kiitos!
En ole koskaan pitänyt nelikymppistä ikäloppuna. Parikymppiset, jotka ajattelevat näin ovat enemmän tai vähemmän lapsellisia. Itse viihdyn paremmin itseäni vanhempien kanssa. Olen 23-vuotias nainen. Toki suuri ikäero tuo suhteeseen omat haasteensa.
Mutta oothan sä ikäloppu. Eikö sun mielestä sua 20 vuotta vanhempi ole jo huomattavasti vanhempi? Tai sua kaksi kertaa vanhempi? Et vaan ole enää nuori, ehkä sun kannattais vaan hyväksyä se.
Olen sun ikäisesi nainen, vietän päivät parikymppisten poikien kanssa ja joo, olen heidän silmissään ikäloppu, he minun silmissäni nuorukaisia, ja tämä on hyvä ja luonnollista näin. Nautin heidän seurastaan, mutta en tosiaan ajattele että olisi mitenkään ok, että nuorella, aikuisuuttaan aloittelevalla ihmisellä voisi olla suhde ihmsen kanssa joka on jo elänyt puolet elämästään. Se olisi vahingollista sille nuorelle ja minusta eettisesti väärin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:03"]
Uskokaa nyt että tää on todellakin MUN YKSITYISASIA kenestä MINÄ olen kiinnostunut. Olen kiinnostunut lähikaupan gimmasta, ja se sattuu olemaan about 20v. Voisin olla kiinnostunut samasta gimmasta vaikka se olisi nuorempi tai vanhempi. Mutta onhan se fakta etttä nämä nuoretnaiset ovat niiti herkuimpia tapauksia kuitenkin mihin se huomio kiinnittyy ja ketkä ne tuhmimmat ajatukset saavat hyrräämään ;-)
Älkää jauhako tätä enää kun teillä ei ole mitään järkevää argumentoitavaa. AP
[/quote]
Eli et näe mitään väärää himoissasi niin nuoria kohtaan? hyi saatana
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]
Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[/quote]
Ei niitä kiinnosta vanhojen ukkojen tekemät avaukset.
Eli näyttääkö 40v mies todellakin parikymppisen silmissä vanhalta? Onko kyse siis enemmän näistä fyysisistä seikoista? AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
Voi kulta pieni. Kyllä sä niitten 20-vuotiaitten silmissä ihan oikeasti OLET ikäloppu. Hyväksy se, että sä vanhenet ja todellakin täytät 40. Pidä itses suht kuosissa ja keskity siihen ikäluokkaan, joka sulle on luontevin eli kolmekymppisiin ja siitä ylöspäin oleviin naisiin. Jätä ne parikymppiset rauhaan, ne etsii suunnilleen oman ikäisiään kumppaneita ja niin sen kuuluukin olla.
[/quote] mitä sinä kullittelet? Voi hellan lettas.
Voi luoja :) Jopa 16-v pimatzu on TÄYSIN laillinen, niin juu-u, en näe mitään väärää himoissani. AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:22"]
Näinhän se on. Mies 29v + 1v:llä on aspergerin oireyhtymä ja on lihava, sekä on manboobsit. Ei siis vetoa suurimpaan osaan naisia. Ja 29v + 11v:nä lienee lisäksi kaljuuntunut.
[/quote]Taisipa siinä tulla pikemminkin oma toivelistasi minun ominaisuuksistani, koska et pidä minusta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:45"]Se on säälittävää, kun nelikymppinen mies yrittää olla kauhean nuorekas! Tunnen yhden yli nelikymppisen miehen, jolla on aina huppari, tennarit ja farkut asuna, ja kaiken nolouden huippuna sillä on sellainen ketju kiinni lompakossa!
[/quote] Siis oooooh. Tuollaisia asuja oli jo 90-luvulla, kun sinä lutkutit äitisi tissiä! Eikö saisi pukeutua kuten nuoruudessaan?