Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Olisiko aloittaja itse pilannut elämänsä kaksikymppisenä nelikymppisen kanssa? On se.Ihan sama asia.
No totaa, miten luulet, vieläkö lähdet pussisiiderille puistoon ennen teinihelvettidiskoa, koska halvalla pitää saada kunnon pohjat ettei tartte baarissa ostaa?
Vieläkö nelikymppine lähtee liftaamaan festareille ja nukkumaan mutaisessa teltassa?
Vieläkö nelikymppinen haluaa kuskailla parikymppistä ympäri kaupunkia, kun on pakko saada ostettuu pilvee jostain, onhan sentään viikonloppu?
Vieläkö nelikymppinen haluaa keskustella välivuodesta ja siitä et ehkä hakis opiskelemaan johonkin? Ja siitä miten ajokortti on niin kallis hommata? Ja miten Tepe ajoi poliisia karkuun jurrissa eikä ees niinku jääny kiinni?
Haluaako nelikymppinen oikeasti juoda halvinta omppuviiniä ja pidellä hiuksia, kun se tyttis oksentaa, ja hänen kaverinsa käyvät vuoronperään selittämässä miten siistiä on, kun on mies jolla on oma auto, niin ei tartte yöbussilla mennä kotiin?
Lähteekö nelikymppinen ottamaan tatuointia tyttiksen kanssa? Tai rastoja?
Asuntolainasta: no en tod ota ikinä, mä mieluummin asun thaimaassa taivasalla ja reissaan. Tämäkö on se nelikymppisen maailmankuva?
Toki en tarkoita, et kaikki parikymppiset ois samanlaisia, itellä ainakin puistojuominen ja festarit oli aika olennaisia. Sitten nukuttiin välillä rautatieasemalla, kun missattiin vikat dösät. Siihen elämänvaiheeseen ei kuulunut vakituinen työpaikka, vaan se mitä tapahtuu vapaa-aikana. Ei lainat, ei se missä on 10v. päästä, jos edes viidenkään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:53"]En ole AP, mutta olenko ainoa jonka mielestä ap toimii kuitenkin ihan hyväksyttävästi? Ei käy aivan heti kiinni iholle vaan tunnustelee ja antaa nuorennaisen ehkä kypsyä ajatukseen vanhemmasta miehestä. Ja sitä paitsi nainen voi luulla, että mies on vasta esim 30v.
[/quote]
En ole ap mutta blaa blaa nuorennaisen :D. Jo tämä "nuorennaisen" hokeminen on niin urpoa että ap tuskin on puoliksikaan niin nuorekas kuin kuvittelee. Sanavalinnat huutaa setämiestä joka on todennäköisemmin lähempänä 50 vee kuin 40.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:17"]
Juu ei kiitos nelikymppistä miestä, mulla on jo isä. Eikä mulla ole mitään kiinnostusta ryhtyä sitten itse nelikymppisenä 60-vuotiaan mieheni omaishoitajaksi.
t. 20v
[/quote]
Ja sitä paitsi kun itse jäisi työelämästä eläkkeelle, olisi mies jo 80-vuotias jo pyörätuolilla lähikauppaan kuskattava. Yäk ei.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:41"]ntolainasta: no en tod ota ikinä, mä mieluummin asun thaimaassa taivasalla ja reissaan. Tämäkö on se nelikymppisen maailmankuva?
Toki en tarkoita, et kaikki parikymppiset ois samanlaisia, itellä ainakin puistojuominen ja festarit oli aika olennaisia. Sitten nukuttiin välillä rautatieasemalla, kun missattiin vikat dösät. Siihen elämänvaiheeseen ei kuulunut vakituinen työpaikka, vaan se mitä tapahtuu vapaa-aikana. Ei lainat, ei se missä on 10v. päästä, jos edes viidenkään.
[/quote] Onhan sitä muitakin kuin kaltaistasi valkoista roskaväkeä. Koulutettua, fiksua, järkeviä valintoja tehneitä. Vaikka ei olisikaan akateemisesta perheestä.
No odota että ne parikymppiset tulevat itse nelikymppisiksi. Tosin silloin kuusikymppisenä vasta ikäloppu oletkin.
Hahaha. Miksi haluat 20-vuotiaan?
Jos voisit olla naisen isä, olet liian vanha hänelle. Näin se vaan menee.
Ovatko sinulle omien vanhempiesi ikäiset vapaat naiset potentiaalisia kumppaneita vai ikäloppuja?
Koitapa saada itsesi ikäisiä naisia. Parikymppisille OLET ikäloppu. Mulle sun ikäinen kelpaisi kyllä.
N37
Älä ole edes huomaavinasi omaa ikääsi ja käyttäydy luonnollisesti. Mielikuvamarkkinointi on naisille tärkeää; kun et itse huomaa ikääsi, eivät naisetkaan välttämättä ajattele siitä pahaa.
-Mies 29v + 1v-
Ei se yleisesti iältään olekaan, yleensä ei olla vielä lähelläkään eläkettä. Parisuhteeseen tai seksiin ainakin minun kanssani taas kyllä, aivan liian iäkäs :D t parikymppinen nainen.
Miksi pitäisi? 30v voisi olla lähempänä sinua henkisestikin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:55"]Älä ole edes huomaavinasi omaa ikääsi ja käyttäydy luonnollisesti. Mielikuvamarkkinointi on naisille tärkeää; kun et itse huomaa ikääsi, eivät naisetkaan välttämättä ajattele siitä pahaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Älä huomaa ikääsi, kirjoitti ikäkriisiä läpikäyvä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:57"]
Haha, itsehän teit aloituksen tästä :DDD
[/quote]
Nii-in, mutta keskustelu lähti vähän heikoille hangille. Odotin että saan IHAILUA. ap
Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:53"]
Jos voisit olla naisen isä, olet liian vanha hänelle. Näin se vaan menee.
[/quote]
Ei se mene näin muuta kuin sun ahtaassa päässäsi. Eiköhän näitä ikäerosuhteita ole maailma täynnä.
Minä olin kahdenkympin molemmin puolin monta kesää töissä pankeissa silloin, kun pankkikonttoreita oli melkein joka kylässä. Ja joka kylässä tuntui olevan noita keski-ikäisiä miehiä, jotka päättivät ottaa uudesta, hymyilevästä pankkineidistä itselleen naisen. Heistä on aika moni jäänyt tarkastikin mieleen, mutta ei ihan sillä tavalla kuin ap toivoisi.
Muistan oikein hyvin sen, että se, mikä nelikymppisestä on nuorekasta, ei kaksikymppisestä sitä ehkä olekaan. Minun aikoinani omasta mielestään nuorekas setä veti jalkaansa kireät farkut ja kasvatti kalapuikkoviikset (muisteli siis omaa nuoruuttaan ja sekoitteli siihen omia vähän sinne päin -huomioitaan ajankohtaisista trendeistä). Hieno esimerkki tästä on mies, joka veti napittamattoman ruutupaitansa liepeet solmuun vatsansa päälle niin, että napa vilkkui asiakasluukusta suoraan silmieni edessä. Ei auttanut yhtään, että hän oli kieltämättä hoikassa kunnossa, koska hän oli minun silmissäni vanha hoikka setämies.
Pikkukonttoreissa oli hilljaista ja jonoja oli harvoin. Virkailijan oli ja on oltava asiakkaalle ystävällinen eikä hän kaupan kassan tavoin pääse kovin helposti poistumaan työpisteestään, ja jotkut asiakkaat ymmärtävät sen väärin ja jotkut käyttävät sitä häikäilemättömästi hyväkseen. Ja sitten on näitä, jotka "sattuvat" nojailemaan autoonsa konttorin edessä sulkemisaikaan ja "sattuvat" saamaan selville virkailijan asuinpaikan ja ajelevat siellä ympyrää. Se toimii oikeasti ihan yhtä harvoin kuin se, että jäädään tiskille notkumaan ja luomaan merkitseviä silmäyksiä ("minä olen Karvainen Mies ja olen Sängyssä Kestävä Mies") tai tehdään tikusta asiaa joka päivä.
Sanoiko ap tuolla jossain, että kassaneiti katsoi häntä himoiten? Himoiten? Hyvä ap, toiveajattelu on voimakas juttu, ja silloin tällöin kannattaa kysyä jotakulta kaverilta neuvoa. Sinun tapauksessasi ehkä joltain naispuoliselta kaverilta tai sukulaiselta, ei siis toiselta setämieheltä. 20-vuotiaan mielestä 25-vuotias on tosi monta vuotta vanhempi, muttei välttämättä liian vanha. Kolmikymppinen on vanha mutta nelikymppinen on edellistä sukupolvea.