Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Elämäm apu koulu. Tuskin muuta koulutusta taikka sivistystä aapeellä.. Puute (älyn, sivistyksen, käytöstapojen, muiden kunnioituksen jne) kyllä näkyy..
Jos nuorinainen kassapirkko on sentään yli oppinut eli ylioppilas niin tuollainen tyhmyys ja muokkamainen sivystymättömyys on auttamatta turnoff, olet liian tyhmä.
BMW = be my wife
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:50"]Kopioin ap:n kommenteista ydinkohtia, aikajärjestyksessä. Lukekaapa läpi ja kertokaa, millaiset vibat teille tulee tuosta stoorista. Itselläni nousi elävästi mieleen se taannoinen Porin lenkkeilijätyttö-keissi... ap on selvästi samankaltainen "guy who does not take 'no' for an answer". Mä lähden tästä vähän oksentamaan.
"No ei tässä varsinaisesti juuri nuorta olla etsimässä, mutta sattui niin että lähikaupassa on kiinnostunut nuorinainen, 20v vuosi sitten päässyt ylioppilaaksi. Katsoo pitkään, hymyillen, himoiten. Muisti ja kommentoi jopa edellisen kerran ostokseni. Tässäkö mahdollisuudet ehk suurempaan? Katsoin myös facesta että sinkkunainen on.
Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
Kävinpäs juuri haukkaamassa aurinkoa aamulenkillä kyseisen naisen asunnolla. Nainen onkin todella kuuma tapaus, kaunis, elämänmyönteinen, kaikkea :) Facetilin perusteella tiedän nimen ja nyt tiedän osoitteenkin. En ota yhteyttä facen kautta, koska en ole varma tunnistaako hän minua siitä kuvasta. Ja muutenkin aina haluan olla fyysisesti paikalla vaikuttamassa kun päätöksiä tehdään. Taktiikkani onpi hengailla siellä kulmilla usein ja törmätä aina "vahingossa" js kerätä reaktiot
Tarkkailenpa naista toistaiseksi HYVIN etäältä, enkä lähesty sen koommin. Vituttaa vain selata koko ajan vain naisen face ja instagram profiileja jos sieltä paljastuuki joku nuoren kollin naama
Kävin tänään kaupassa, josko olisin törmännyt tähän "herkku" nuoreen naiseeni. Eipä näkynyt naista tänään. Seilailin varmaan puolikin tuntia siellä kaupassa odottaakseni, jos hän olisi vaikka vain tauolla tai jossakin...
Kertokaas te naiset IHANAISET, mistä saan tietooni kaupan työntekijöiden vuorolistat?
Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me
No tein nyt vähän pelilikkeitä ja heitin naiselle siinä vähä läppää. Tyttö helahti ihan TULIPUNAISEKSI! Tunteita, tunteita, ehkä... Sen enempää duunailtu ei vielä tänään mutta nyt on hyvin täällä. Yksi keino millä saat helposti huomiota kassalla on avainniput, nuoretnaiset ziigaa niistä heti että minkälainen kiesi herralta löytyy.
Haistakaa nyt ensiksi vee kaikki nuoret kassapirkot. Ei ollut tämä nuorinainen kiinnostunut "sen enempään". Mikä vittu siinä on että pitää kuitenkin ensiksi hymyillä naama leveenä eli toisin sanoen flirtata ja kerjätä huomiota.
Kukaan ei tajua että tämän tarinan paskiainen on tämä kassapirkko! Mukavasti antoi nuorinainen ensin ymmärtää olevansa tarjokas, ja sitten suoltaa ihme kökköä että tapaileekin jotain heppua. Ei. Tapaile. Pari viikkoa olen taas tätä tapausta seuraillut, eikä tällä gimmalla ole mitään heppua.. Ei instagramissa ei facessa ei tosielämässä. Jos tyttö tapailee niin heti on kuhertelukuvia sosiaalinenmedia täynnänsä. Kauppaan en ole mennyt enään mutta olen autolla seurannut työmatkoja kotiin asti. Koskaan en ole nähnyt tämän seurassa yhtään mitään miespuolisia, näitä meinaan näkyisi jos olisi! Eli mukavasti onnistuu näemmä tämä valehtelu puolikin joiltain kassahoroilta.
Mussa kuulle ei ole mitään vikaa, olen jees 40-kymppiseksi, eli voisi edes sen verran kiinnostaa että lähtisi kaffelle edes kertaalleen! Torjunta loukkaa aina, varsinkin aiheeton."
[/quote]Voisiko joku joka jaksaa niin ottaa yhteyttä poliisiin. Jos tyttö lähiaikoina löytää poikaystävän voi jotain ikävää tapahtua. Ja textissä on jo muutenkin kaikki varoitusmerkit esim. Seuraa autolla kun lähtee töistä ja muuta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:25"]
Mussa kuulle ei ole mitään vikaa, olen jees 40-kymppiseksi, eli voisi edes sen verran kiinnostaa että lähtisi kaffelle edes kertaalleen! Torjunta loukkaa aina, varsinkin aiheeton.
[/quote]
Hei ap, mä ymmärrän sua täysin! Saatan olla jopa vähän ihastunut sinuun, koska vaikutat niin fiksulta! Jospa me voisimme treffata ja katsoa mitä välillemme kehkeytyy?
Olen tosin hieman sinua vanhempi, mutta ei mussa mitään vikaa ole kuitenkaan. Olen ihan jees 60-vuotiaaksi naiseksi. Eli kyllähän sinua edes sen verran kiinnostaa, että lähdet kanssani kaffelle edes kertaalleen. Ethän toki halua aiheettomasti minua torjuakaan :)
Missä tavataan?
T: Miten 40v miehille saisi iskostettua että kuusikymppinen nainen ei ole ikäloppu
Huhuu ap, tulehan tänne vastailemaan. Vai oletko taas ajelemassa bemarilla "valehtelevan kassahoron" perässä ympäri kaupunkia?
Näin suomalaisena miehenä annan neuvon, että ei sun ole pakko juosta suomalaisten parikymppisten naisten perässä. Käännä katseesi ehdottomasti ulkomaalaisten nuorten naisten suuntaan. Siellä on todella kauniita, ystävällisiä, iloisia, kohteliaita, nuorekkaita ja erityisesti naisellisia nuoria naisia. Monet heistä arvostavat kaltaistasi 40-vuotiasta herrasmiestä. Sieltä voi kauniin naisen itsellesi löytää.
Sen suomalaisen naisen kanssa kävisi niin, että ihan jo muutaman vuoden kuluttua se nyt niin kaunis ja iloinen 20v nuori suomalainen nainen on muuttunut silloin jo reilusti ylipainoiseksi ja kaikesta mäkättäväksi ja valittavaksi mötköksi, jota ei jaksa katsella ollenkaan. Se olisi sitä rumbaa, että silloin saisi jatkuvasti olla vaihtamassa nuorempaan naiseen, että olisi kaunis ja kiva nainen vierellä. Sen sijaan nämä ulkomaalaiset nuoret naiset huolehtivat itsestään. He ovat vielä erittäin nuorekkaita ja hyvännäköisiä sitten 30-40 vuotiaanakin ja ovat myös luonteeltaan elämäniloisia ihmisiä.
Valitsemalla ulkomaalaisen nuoren naisen teet loistokaupat!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:10"]
Siellä on todella kauniita, ystävällisiä, iloisia, kohteliaita, nuorekkaita ja erityisesti naisellisia nuoria naisia. Monet heistä arvostavat kaltaistasi 40-vuotiasta herrasmiestä. Sieltä voi kauniin naisen itsellesi löytää.
[/quote]
Tämä kaikki perustuu vain suurempaan (taloudelliseen) riippuvuuteen miehistä. Helposti myös löytyy aina jostain vielä rikkaampi ukko, suhde ei ole tasa-arvoinen, tasapainoinen, ja tuskin kovin pitkäikäinen, koska se on vain pakkorako toiselle, ei siis perustu aitoon tosirakkauteen. Ihmiskauppaa?
Huom. Turha on alunperinkään naista saamattoman paskantärkeänä itsestään kuvitella voivansa jopa vaihdella.
Edellinen neuvoja (sokea yrittää johdatella toista sokeaa) omasta ukkoontumisesta, rupsahtamisesta ja pinnallisuudestaan naisia syyttävä sieluton sulo. Sulon (vaikka itse jo vanha rupu-ukko) naisen pitäisi kuitenkin olla vähintään kaksi kertaa nuorempi, kiva ja kaunis, jotta Sulo voisi esitellä palkintopokaalimuijaansa ympäriinsä kuin karjamarkkinoilla ja päteä hänellä. Näin teoriassa. Toivottavasti kukaan terveen itsekunnioituksen omaava nainen ei alistu tuollaiseksi pokaalibimboksi vailla todellista arvostusta..
Voi, kyllä me suomalaiset naisetkin olemme ikään katsomatta elämäniloisia ja viehättäviä. Tosin vain valikoidussa seurassa ja tilanteissa. Koska muutoin joku ap:n kaltainen "seniorivonkaaja" yrittää uida liiveihin kuvitellessaan, että vastapuoli on niin tarjokkaana hänelle että oksat pois. Ymmärrät kai ettei kukaan täysjärkinen (nuori) nainen sellaista halua?!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:06"]40v miehellä (tai naisella) pitäisi olla sen verran enemmän älyä tai elämänkokemusta, että jos se nuori osoittaa kiinnostusta livenä, niin osaa ottaa etäisyyttä ja miettiä mistä on kyse ja onko tää nyt ok(netissä niin nuorta etsivät on enemmän tai vähemmän viallisia).
Itse 35v mies ja joku 20v on aivan liian lapsi ajatuksiltaan. Kyllä niitä on mukava katsella salilla ollessa, mutta kun ne sen suun aukaisee niin ei hyvä (poikkeuksia tietenkin on). Jostain 27v ylöspäin on mulle sopivaa seuraa.
Kerran (okei no muutaman kerran) olen tehnyt sen virheen, että ottanut baarista "kiinnostavan oloisen" naisen mukaan kotiin. Aamulla kyseisen "naisen" äiti tai isä on soittanut hädissään ja tullut hakemaan kotiin(myöhemmin vanhemmat soittelivat aina mulle kun tyttö oli taas radalla). Tai yöllä yksi soittanut äitille ja kysynyt saako jäädä yöksi ja olen päässyt keskustelemaan vanhempien kanssa puhelimessa kuinka kunnalliset aikeet minulla on heidän tytärtään kohtaan :D ja nämä "lapset" on ollut 18-23 vuotiaita kun itse olin 28-31v.
Nyt on omasta mielestä enemmän järkeä päässä ja keskitytään siihen mitä nainen voi antaa älyllisesti ja muuta mitä nuorempana olisi ajatellut "Cosmo paskana".
[/quote]
Anteeksi nyt, mutta tän kirjottanut äijä ei oo yhtään AP:tä parempi, jos luette kunnolla sen jutut. 35v ja kattelee nuoria parikymppisiä tyttöjä ja vienyt 18-vuotiaasta alkaen kotiinsakin ollessaan kertomansa mukaan vajaa ja vähän yli kolmekymppinen...
Onko suomalaisissa miehissä normaaleja, jotka ei katselekaan 15-20 vuotta nuorempia tyttöjä?
" Valitsemalla ulkomaalaisen nuoren naisen teet loistokaupat! "
Hyypiö yrittää kaupata ihmisiä tai ainakin yllyttää ihmiskauppaan, kuin käytettyjen autojen lipevä huijarimyyjä..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:53"]Jos nelikymppinen mies saa kaksikymppisen naisen, on siinä naisessa jotain vikaa. Ruma, läski, joka ei kelpaa oman ikäisilleen nuorille miehille. Noh pääasiahan se näille nelikymppisille oli että naisen pitää olla nuori, ei juuri muita kriteereitä, joten nauttikaa ihmeessä jämäpaloista.
Ps. Kaikki, jotka kommentoivat negatiivisesti ikäero-asiaa, eivät ole keski-ikäisiä naisia, mutta puolustuskeinohan se on sekin kun niin pitää teidän väittää.
Terveisin, nuori nainen joka on lopullisen kyllästynyt itsestään liikoja kuvitteleviin vanhoihin miehiin
[/quote].
Just näin ne ketkä saa suunnilleen oman ikäsen tai nuoremman miehen, sellasen myöskin ottaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:49"]
Hyypiö yrittää kaupata ihmisiä tai ainakin yllyttää ihmiskauppaan, kuin käytettyjen autojen lipevä huijarimyyjä..
[/quote]
[/quote]
Et sitten ymmärrä sellaista käsitettä kuin kielikuva. Mutta mitäpä se suomalainen nainen ymmärtäisi. Taas kerran yksi hyvä syy suosia ulkomaalaisia naisia.
Suosittelisin, että tutustuisit käsitteisiin kielikuva, idiomi, metafora, ironia ja retoriikka.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
Et sitten ymmärrä sellaista käsitettä kuin kielikuva. Mutta mitäpä se suomalainen nainen ymmärtäisi. Taas kerran yksi hyvä syy suosia ulkomaalaisia naisia.
Suosittelisin, että tutustuisit käsitteisiin kielikuva, idiomi, metafora, ironia ja retoriikka.
[/quote]
Lol,
Suomalainen mies ei osaa edes oman äidinkielensä yhdyssanoja, joten kyllä nuo idiotismit ovat osaamattomalle reppanalle täyttä hepreaa. Ulkomaalaisen naisen kanssa onkin varmasti helppo kommunikoida kun suomalainen mies ei puhu juuri mitään - millään kielellä.
Noh kunhan lompsassa riittää euroseteleitä ja muna seisoo edes lähes yhtä pontevasti kuin järki.. Siihen asti voi ruuneperöinti jotenkuten onnistua..
Tämänkin ketjun perusteella suomalaisella miehellä on elämänhallinta pahasti (ha)kusessa.. Koittakaa nyt miehet ryhdistäytyä !
Et mitenkään, koska se on. T. nuori nainen
[/quote]
[/quote]
EI = EI vaikka kuinka yritätte muuta lassukoida. Siitä tässä on kyse, ei muusta. Hevonpaskan iskoistaminen totena epäonnistunut perinpohjaisen katastrofaalisesti..
*Epic fail* Siinä papparaisille ulkomaankielinen kuvainnollisen kuvaava idiomi, olkaapa hyvät !
= Myös hauska ja itseironinen vastaus retoriseen kysymykseen: Miten meni noin niinkuin omasta mielestä ??
Kyllä naiset saa itse valita sen ikäisen miehen kun niitä kiinnostaa. 20-vuotias nainen ja 40-vuotias mies nyt ovat muutenkin elämässään aivan eri vaiheissa. Harva nelikymppinen nainenkaan 60-vuotiaita miehiä katselee.
On kyllä niin maan huono vertaus aina tuo 60-kymppisiin naisiin vertaaminen kun mies haluaa parikymppisen nuorennaisen. Mikä toisinpäin on luonnotonta voi toisinpäin olla hyvinkin sopivaa. 60kymppinenhän on vanha harakka! AP
Muuten on asiat minun suunnalla kehittymässä parempaan suuntaan, edistystä vaihteeksi tapahtunut ja muuta. Vitutus väistynyt. Olo ehjä.
Mua saisit laittaa ainakin muutaman kerran jos ulkonäkö iskis. N23
Kiitospa kovasti kiinnostuksesta N23, kommeehan minä olen ;-)
Nyt on kiikarissa valitettavasti alta parikymppinen ja sellainen HERKKU jotta oksat pois, ja hommat sen kanssa lähti rullaamaan taas mutta ehkä myöhemmin :-) :-)
Tämä on kyllä provoksi harvinaisen onnistunut,varsinkin kun noita vajaita keski-ikäisiä nuoria naisia yrittävä kuvotuksia on oikeastikin,juttu on uskottava.Enpä kyllä haluaisi olla "kassapirkon" tilalla,jos joku urpo oikeasti väijyy häntä vielä torjunnan jälkeenkin,karmivaa.