Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Joko AP:lla lerpahti lopullisesti.. into ?
Saimmeko viimeinkin vakuutettua hänelle, ettei sitä ikävää ikääntymisprosessia nyt vaan saa mitenkään käännettyä 180 astetta, eikä edes pysäytettyä. Ihan sama kuinka omasta mielestään olisi "nuorekas", "komea", "jees" tai mitä vaan omantorventuuttausta..
Kyllä mulla edelleen intoa on ja asiat rullaa. On kyllä käsittämätöntä tuo naisten ikärasismi vanhempia miehiä kohtaan. Mulla on profiili deittipalstalla ja olen laittanut sinne iäkseni 6 vuotta nuoremman, ihan siitä syystä että naiset karsivat vanhempia miehiä näkemättä ensin. eikä tuo mitään harvinaista ole, eräs kaverini on laittanut iäkseen 10v nuoremman. Syynä vain naisten pilkuntarkkuus ja turhamaisuus tuossa ikä kysymykssä. AP
" Mulla on profiili deittipalstalla ja olen laittanut sinne iäkseni 6 vuotta nuoremman "
-> Asiahan ei tälläkään todeksi muutu. Päinvastoin.
Joo siis valehtelet itse, mutta sekin on vain kaksi kertaa nuorempien tyttösten syytä. Sitten syytät muita valehtelijoiksi, vaikka eivät ole sinulle mitään 'velkaa'.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:21"]
Vanhannaisen tapauksessa on kyseessä muukin kuin ikä. Naisen solut vanhentuat aikaisemmin kuin miehen, ja myös ei voi saada enää lapsia. Mies voi saada lapsia vielä yli 100v. Ja ei ole sama pyytää kahville netissä anonyyminä netissä kuin live tilanteessa. Nuorinainen kassa loukkasi minua livetilanteessa, oli ihmisiä myös näkemässä. AP
[/quote]
Vai etä VANHAN NAISEN! Minä en sinuun nähden ole yhtään sen vanhempi, kuin sinä parikymppiseen nähden. Itseasiassa aivan toisin päin. Minä en sentään ole tuplaten sinun ikäisesi! Ja sinä itse kerroit, kuinka enemmän merkkaa ihminen itse kuin ikä.
Ja mitä sinä lapsista rupeat puhumaan? Pyysin sinua kahville, en lapsia kanssani tekemään :D Harvemmin kumppania haetaan loppuelämäksi. Elämähän on lähinnä kokeilua, puolet liitoista päättyy eroon. Itsekin ajattelin suhdetta sinun kanssasi vain tämän kesän jutuksi. Näin ne elämän suuret rattaat kulkevat.
No, missä tavataan ja milloin?
T: Nuorekasnainen 60v
[/quote]
Olen sun fani, toivoinkin, että olet taas kirjoittanut ketjuun. Tsemppiä sulle, etköhän saa sinnikkyydellä iskostettua ap:lle ettet ole ikäloppu.
Yksipuolinen, vailla vastakaikua oleva into ei paljoa auta.
Minä haluan vain ulkomaalaisen nuoren naisen. Suomalaisen naisen aivan turha yrittää, oli kyseessä nuori tai vanhempi suomalainen nainen. Olen nuori suomalainen mies.
Jaaha. Mies saa olla ikärasisti, mutta nainen ei.. ;D
666, unohda valehteleva epätoivoinen AP ja yhtä säälittävät kaverinsa, saat ja ansaitset paremman..
Uskokaa kyllä voisin lähteä itse heti kuvattoman kanssa treffeille, tietysti treffien jatkot riippuisi siitä millainen pirkko siellä pöydän toisella puolella istuisi. Ei tuo näköjuttu niin tärkeä ole, ainoa jossa olen tehnyt ja teen poikkeuksen ovat maksulliset. Siinä on vähäm eri juttu, kun "tuotteesta" kerran pitää maksaa niin haluan aina nähdä kasvo ja vartalokuvan etukäteen. Eikä tuo nettijuttu minulle tärkeä ole, mieluummin kaikki deittailut livenä hoitelee kun on kuitenkin jotain kykyjä sellaiseen. AP
Pikemminkin miten nelikymppiselle miehelle saisi iskostettua, että hän EI ole ikäloppu......?
Ap nyt on tosi väsynyt provo, mutta vastaan kuitenkin. Olen itse 40n, enkä missään tapauksessa ottaisi itseäni puolet nuorempaa miestä. En jaksaisi enää nuorten juttuja, simple as that. Haluan elämääni rauhallisuutta ja vakautta, en teiniaikojen pätemistä ja kaverit ensin -elämää. En jaksaisi fyysisestikään valvoa, reppureissata tai istua baarissa/mökillä/kämpillä musiikin pauhatessa. Anteeksi ennakkoasenteeni, mutta oma elämäni oli tätä n 30v asti.
Ulkonäkö ei ole minulle ykkösjuttu, siis miehessä. Saa olla ylipainoa, ryppyjä ja työpäivän jälkeen voi väsyttää. Pääasia kun saan olla miehen seurassa oma itseni.
Jos yli nelikymppinen tavoittelee kaksikymppisiä, en vaan ymmärrä mikä on motiivi - millaista elämää sinä haluat viettää. Elämää, jossa täytyy todistaa jotain itsestä, toisesta vai kumota ennakkoasenteita. Ja täytyy myöntää, että kun tuttu nelikymppinen sanoi deittailevansa mielellään parikymppisiä, oli se musta vähän säälittävää. Eipä tuo paljon taida treffeillä käydä :D
Mutta ihan sama, minä kellahdan oman 45 deittini viereen ja olen onnellinen.
43-vuotiaana miehenä minulla on samanikäinen vaimo. Henkisesti hauskaa ja ollaan samalla aaltopituudella. Seksi tökkii mutta sitä saan riittävästi maksullisilta. Sponssaan nuoria tyttöjä ja molemmat ovat tyytyväisiä. En voisi kuvitellakaan kestäväni mitään etelänmatkaa nuoren pimatsun kanssa mutta intohimoista seksiä kyllä jaksan itsekin 2-4 kertaa viikossa. Ehkä homma tasoittuu 20-vuoden päästä ja teen Sauli Niinistöt :)
Uskokaa, uskokaa, USKOKAA tai valehtelen lisää.. ;D
Olen itsekin deittaillut tuollaista miestä. Siis itse nelikymppinen, mies reilusti päälle.
Aika ällöä oli kun hän sanoi että 18- vuotias on sopivan ikäinen. What? Mitähän helvettiä hän teki minun, ylipainoisen rupsahtaneen nelikymppisen kanssa!
Yrittää mutta ei saa, joten oli tyydyttävä minuun. Voi yöks:)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:27"]
43-vuotiaana miehenä minulla on samanikäinen vaimo. Henkisesti hauskaa ja ollaan samalla aaltopituudella. Seksi tökkii mutta sitä saan riittävästi maksullisilta. Sponssaan nuoria tyttöjä ja molemmat ovat tyytyväisiä. En voisi kuvitellakaan kestäväni mitään etelänmatkaa nuoren pimatsun kanssa mutta intohimoista seksiä kyllä jaksan itsekin 2-4 kertaa viikossa. Ehkä homma tasoittuu 20-vuoden päästä ja teen Sauli Niinistöt :)
[/quote]
Ei nyt ihan presidenttimateriaalia ken ei edes omaa yksityiselämäänsä osaa kunniakkaasti hoitaa.. Jenni tuskin olisi vanhaa, hiuhautunutta röökari-Saulia huolinut ilman hänen valta-asemaansa..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:16"]
Netissä deittailut kariutuvat heti siihen että tämä deittipirkko haluaa nähdä mun valokuvan ensin, mitä en halua jaella netissä. Tuo sääntö on taas myös yksi ihme kummallisuus naisilta. AP
[/quote]
Ihme kummallisuus se on sinulta, sinunhan piti olla komea.. Ettet nyt vain olisi syyllistynyt aiheettomaan harhaluuloon ? ;D
Ei ikäloppu.. Mut jos tarkotat jotain seurusteluun liittyvää ni en ite ainakaan ikinä.. YÄK mun isä ois täyttäny tänävuonna 41v jos ois elossa ja ite olen 20v..
"Olen minä komea! En ole vain niin.." "..komea kuin omissa harhakuvitelmissani luulen.." Mutta kun livetilanteissakin pakit..?
Taitaa olla kaikki nuoretnaiset sokeita tai sitten syyllistyvät aiheettomaan mielipiteeseen tai muuten vaan aiheettomaan kiinnostumattomuuteen.. ?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:06"]
Olen itsekin deittaillut tuollaista miestä. Siis itse nelikymppinen, mies reilusti päälle. Aika ällöä oli kun hän sanoi että 18- vuotias on sopivan ikäinen. What? Mitähän helvettiä hän teki minun, ylipainoisen rupsahtaneen nelikymppisen kanssa! Yrittää mutta ei saa, joten oli tyydyttävä minuun. Voi yöks:)
[/quote]Joka miehellä noin on. Nuori nainen on ykkönen, jos saisi ite valita.
Pakit tuli, mutta ap yhä "Haluaa keskittyä huomattavasti nuorempiin naisiin" = stalkata, tyrkkyillä, vongata. Näkemättä edes numero 666:a, tietäen pelkästään hänen ikänsä, ei edes senvertaa kiinnosta kuin itse vaati muilta. Kukas se pinnallinen olikaan?
Pakit tuli = Syytä antaa olla, tai katsoa läpi vielä tarvittava määrä pakkeja muiltakin valehtelevilta nuorinainenhoroilta. Ei tarvi enää ajatella mitään.. "Itsekin ajattelin vain yhden kesän helpottaa ikäkriisiäni nuortanaista kesäpatjanani hyväksikäyttämällä, ilman kunnioitusta.."