Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Vonkaa nyt vielä useammalta kassapirkolta, sillä tuskin opit ennen kuin kantapään kautta.. Tai ties vaikka kuitenkin.. No, tuskinpa vaan, mutta pakit saatuasi ainakin tiedät, eikä jää kaivelemaan. Huom vaikka olisikin vapaa, ei ole silti kellään naisparalla velvollisuutta antautua irstaalle epätoivotulle tungettelijalle..
Tosin mitäs menevät kassalle töihin hymyilemään maireaa tekohymyä asiakaspalvelun edellyttämissä puitteissa, jolleivat edes kaksi kertaa itsensä ikäistä puutteessaolevaa pervoa lassukkaa auta.. Hyi hävetköön parikymppiset nuoretnaiset!
Toivottavasti joku tunnistaisi ap:n kohteena olevan kassatytön ja vinkkaisi tälle tästä keskustelusta. Osaisi tyttöparka tarkkailla tätä stalkkeriaan ja varautua siihen, että tuollainen hyypiö roikkuu perässä. Onhan tuo nyt helvetin creepyä, että joku vanha ukko käy työpaikalla kuolaamassa ja ehdottelemassa, muuttaa kulkureittejään ihan vain tarkkaillakseen tyttöä, tekee aamulenkkejä tämän kodin ohi, stalkkaa Facebook- ja Instagram-profiileja saadakseen selville mahdolliset poikaystävät jne jne... olisi paikallaan, että tytön isä, isoveli tai joku miespuolinen kaveri ottaisi ap:n puhutteluun - tuo stoori kuulostaa siltä, että seuraava askel kassatytön "suostuttelussa" on fyysinen kontakti. Valitettavasti poliisi ei varmaan voi tehdä mitään sitä ennen tytön suojelemiseksi, mutta lähipiiri voisi antaa ap:lle pienen "varoituksen". Vaikka uhri olisi ap:n kanssa samanikäinenkin, tuo on jumalauta jo häiriintynyttä käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:47"]Miten saisin pois ajatuksen että mies johon olen rakastunut Ei oo ikäloppu hän on 38..... Minä olen 25 :\ . En voi muuta ajatella kun että hän on kohta 40.
[/quote] Minä joka päivä mietin soittaisko kyseiselle miehelle , hän on aivan ihanaa seuraa mutta juu sitten mietin että juuu kohta 40.... :) mitäkö tässä sitten tekisi kun pelottaa rakastua palavasti . Pöh . ?
[/quote] Sinuna en stressaisi jos tunnet olosi hyväksi tämän miehen seurassa. Anna mennä vaan!
Mikäköhän minua vaivaa kun olen 23 vuotias nainen ja en välitä vaikka mies olisi 19-40 ! Maby because I think age is just number!
Miksi olisi pitänyt iskostaa (epätotta hevonpaskaa) naisille monikossa, jos kerran vain yhtä hait ja tositarkoituksella ? Ei se yksi olisi riittänyt sittenkään, muidenkin parikymppisten olisi jokatapauksessa pitänyt valheellisesti uskotella sinulle, että kyllä sä tästä vain nuorenet ?
Peter Pan on satua / tarua, ei totta..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:47"]Miten saisin pois ajatuksen että mies johon olen rakastunut Ei oo ikäloppu hän on 38..... Minä olen 25 :\ . En voi muuta ajatella kun että hän on kohta 40.
[/quote] Minä joka päivä mietin soittaisko kyseiselle miehelle , hän on aivan ihanaa seuraa mutta juu sitten mietin että juuu kohta 40.... :) mitäkö tässä sitten tekisi kun pelottaa rakastua palavasti . Pöh . ?
[/quote] Sinuna en stressaisi jos tunnet olosi hyväksi tämän miehen seurassa. Anna mennä vaan!
[/quote] Olet rakastunut, hän on hyvää seuraa, miksipä ei? En keksi syytä miksi et voisi hänelle soittaa -34 N
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:24"]Olet isäni ikäinen.. N20
[/quote] Niin. Kyllähän sitä voi olla isoisä jo 40-vuotiaana. Perus white trash meininkiä :) itsehän tulin isäksi 3-kymppisenä. Sitä ennen nautin elämästä vapaana. :)
Ei aiheeton torjunta vaan aiheeton isku.. ;D
Sopimattomasti itse käyttäytyvä, omissa fantasiamaailmoissaan elävä, seniorivonkari-AP penää muilta käytöstapoja.. ;D
Nyt äkkiä kaikki Lässykät puolustamaan kaveria ja #oikeuksiaan!
Ettekö. Te. Naiset. Tajua. Että. Kun. Mies. Haluaa. Niin. Te. Annatte. Aina. Ja. Mukisematta. Ja. Vastaanpanematta. Muun tulisi olla lailla kiellettyä, räyh..
Perkeleen tasa-arvo, vapaa maa, vapaa tahto.. Voi V!
Kopioin ap:n kommenteista ydinkohtia, aikajärjestyksessä. Lukekaapa läpi ja kertokaa, millaiset vibat teille tulee tuosta stoorista. Itselläni nousi elävästi mieleen se taannoinen Porin lenkkeilijätyttö-keissi... ap on selvästi samankaltainen "guy who does not take 'no' for an answer". Mä lähden tästä vähän oksentamaan.
"No ei tässä varsinaisesti juuri nuorta olla etsimässä, mutta sattui niin että lähikaupassa on kiinnostunut nuorinainen, 20v vuosi sitten päässyt ylioppilaaksi. Katsoo pitkään, hymyillen, himoiten. Muisti ja kommentoi jopa edellisen kerran ostokseni. Tässäkö mahdollisuudet ehk suurempaan? Katsoin myös facesta että sinkkunainen on.
Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
Kävinpäs juuri haukkaamassa aurinkoa aamulenkillä kyseisen naisen asunnolla. Nainen onkin todella kuuma tapaus, kaunis, elämänmyönteinen, kaikkea :) Facetilin perusteella tiedän nimen ja nyt tiedän osoitteenkin. En ota yhteyttä facen kautta, koska en ole varma tunnistaako hän minua siitä kuvasta. Ja muutenkin aina haluan olla fyysisesti paikalla vaikuttamassa kun päätöksiä tehdään. Taktiikkani onpi hengailla siellä kulmilla usein ja törmätä aina "vahingossa" js kerätä reaktiot
Tarkkailenpa naista toistaiseksi HYVIN etäältä, enkä lähesty sen koommin. Vituttaa vain selata koko ajan vain naisen face ja instagram profiileja jos sieltä paljastuuki joku nuoren kollin naama
Kävin tänään kaupassa, josko olisin törmännyt tähän "herkku" nuoreen naiseeni. Eipä näkynyt naista tänään. Seilailin varmaan puolikin tuntia siellä kaupassa odottaakseni, jos hän olisi vaikka vain tauolla tai jossakin...
Kertokaas te naiset IHANAISET, mistä saan tietooni kaupan työntekijöiden vuorolistat?
Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me
No tein nyt vähän pelilikkeitä ja heitin naiselle siinä vähä läppää. Tyttö helahti ihan TULIPUNAISEKSI! Tunteita, tunteita, ehkä... Sen enempää duunailtu ei vielä tänään mutta nyt on hyvin täällä. Yksi keino millä saat helposti huomiota kassalla on avainniput, nuoretnaiset ziigaa niistä heti että minkälainen kiesi herralta löytyy.
Haistakaa nyt ensiksi vee kaikki nuoret kassapirkot. Ei ollut tämä nuorinainen kiinnostunut "sen enempään". Mikä vittu siinä on että pitää kuitenkin ensiksi hymyillä naama leveenä eli toisin sanoen flirtata ja kerjätä huomiota.
Kukaan ei tajua että tämän tarinan paskiainen on tämä kassapirkko! Mukavasti antoi nuorinainen ensin ymmärtää olevansa tarjokas, ja sitten suoltaa ihme kökköä että tapaileekin jotain heppua. Ei. Tapaile. Pari viikkoa olen taas tätä tapausta seuraillut, eikä tällä gimmalla ole mitään heppua.. Ei instagramissa ei facessa ei tosielämässä. Jos tyttö tapailee niin heti on kuhertelukuvia sosiaalinenmedia täynnänsä. Kauppaan en ole mennyt enään mutta olen autolla seurannut työmatkoja kotiin asti. Koskaan en ole nähnyt tämän seurassa yhtään mitään miespuolisia, näitä meinaan näkyisi jos olisi! Eli mukavasti onnistuu näemmä tämä valehtelu puolikin joiltain kassahoroilta.
Mussa kuulle ei ole mitään vikaa, olen jees 40-kymppiseksi, eli voisi edes sen verran kiinnostaa että lähtisi kaffelle edes kertaalleen! Torjunta loukkaa aina, varsinkin aiheeton."
Jos mies "pääsee" nelikymppiseksi asti, ilman, että kellekkään (varsinkaan oman ikäisille naisille) pidempiaikaisesti kelpaa, on miehessä melko varmasti kyllä jotain vikaa.. Vastaavasti olisi myös naisessa.
Perustavanlaatuinen vika on mm. egoistisen narsistinen jumalharha "minussa ei ikinä, siis koskaan ikinä, vaikka mikä olis, ole mitään vikaa, muissa on aina syy, se on selvä pyy"
Ap:lle kiitos siitä, että olet ollut näin informatiivinen.. Tulee mieleen eräskin Elliot Rogersin tapaus. Olkaa siis hyvin varovaisia kassapirkot ja muutkin nuoretnaiset ja varmuuden vuoksi kaikenikäiset..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:20"]No ei tässä varsinaisesti juuri nuorta olla etsimässä, mutta sattui niin että lähikaupassa on kiinnostunut nuorinainen, 20v vuosi sitten päässyt ylioppilaaksi. Katsoo pitkään, hymyillen, himoiten. Muisti ja kommentoi jopa edellisen kerran ostokseni. Tässäkö mahdollisuudet ehk suurempaan? Katsoin myös facesta että sinkkunainen on. AP
[/quote]
Luulee olevansa niin aikuinen, että!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:16"]
No voi morjensta pitkästä aikaa... Haistakaa nyt ensiksi vee kaikki nuoret kassapirkot. Ei ollut tämä nuorinainen kiinnostunut "sen enempään". Mikä vittu siinä on että pitää kuitenkin ensiksi hymyillä naama leveenä eli toisin sanoen flirtata ja kerjätä huomiota. AP
[/quote]
ja mikä vittu siinä on, että 40 v mies ei ymmärrä normaalia asiakaspalvelijan ystävällisyyttä? Itsehän aloitit flirttailun. Taidat olla joku sairas stalkkeri kun seurailit itseäsi puolta nuorempaa tyttöä.
Pelkästään tämän ketjun perusteella AP:ssa mättää moni muukin kuin vain ikänsä.. Tätä AP tuskin koskaan tajuaa, saati myöntää edes itselleen. Psykologiset defenssit on kivoja pakokeinoja kun ei totuutta kestä..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:19"]
Kukaan ei tajua että tämän tarinan paskiainen on tämä kassapirkko! Mukavasti antoi nuorinainen ensin ymmärtää olevansa tarjokas, ja sitten suoltaa ihme kökköä että tapaileekin jotain heppua. Ei. Tapaile. Pari viikkoa olen taas tätä tapausta seuraillut, eikä tällä gimmalla ole mitään heppua.. Ei instagramissa ei facessa ei tosielämässä. Jos tyttö tapailee niin heti on kuhertelukuvia sosiaalinenmedia täynnänsä. Kauppaan en ole mennyt enään mutta olen autolla seurannut työmatkoja kotiin asti. Koskaan en ole nähnyt tämän seurassa yhtään mitään miespuolisia, näitä meinaan näkyisi jos olisi! Eli mukavasti onnistuu näemmä tämä valehtelu puolikin joiltain kassa-horoilta. AP
[/quote]
Tämä oli hauska avautuminen.Täytyykin muistaa jatkossa asiakaspalvelutöissä ettei missään nimessä saa hymyillä eikä varsinkaan heittää small talkia keski-ikäisille limanuljaskoille,sehän on ilmiselvää flirttailua ja "tarjokkaana" olemista.Kyllä se on paremp että sekä asiakkaalla että myyjällä on turpa rullalla kassalla,muuten tulee tällaisia väärinkäsityksiä :D Ja hei AP,"olen varattu" on valkoinen valhe,jolla säästetään kuvottavan ihailijan tunteita.Tietenkin voi myös sanoa että "Olen sinkku,mutta mulla on naamaraja ja sä et ylitä sitä",mutta yleensä ihmiset haluavat olla kohteliaita.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:18"]
Ei aiheeton torjunta vaan aiheeton isku.. ;D
Sopimattomasti itse käyttäytyvä, omissa fantasiamaailmoissaan elävä, seniorivonkari-AP penää muilta käytöstapoja.. ;D
[/quote]
Juuri näin,sellaista ei yksinkertaisesti ole kuin "aiheeton torjunta".Jos iskusyritys ei inspaa,iskijä torjutaan(hienotunteisesti.)Ei siihen tarvita sen kummempia perusekua,kuten se että on varattu.Jos ei kiinnnosta iinnosta edes
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:47"]Miten saisin pois ajatuksen että mies johon olen rakastunut Ei oo ikäloppu hän on 38..... Minä olen 25 :\ . En voi muuta ajatella kun että hän on kohta 40.