Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö yksin opiskelijabileisiin, joissa ette tunne ketään edes ulkonäöltä?

Vierailija
05.10.2012 |

Olen nainen +20 ja tylsä ilta meneillään. Olen aloittamassa opiskelun ulkomailla,mutta en tunne vielä ketään opiskelutovereita. Tänään tosiaan näin niistä ensimmäistä kertaa pari, mutta en tiedä niitä nimeltä, enkä varmaan edes tunnistaisi naamalta. Nytten ois kuitenkin tarjolla kaiken maailman bileitä koko ilta ja jotenkin huvittais lähtä jonnekin, mutta se tyssää siihen, että en uskalla. Kuitenkin naisihmisenä ei huvittaisi lähteä yksin pimeään vaeltamaan ja siellä bileissä tosiaan tulisi outo olo, jos en uskallakaan mennä juttelemaan kenellekään. Tänään ryhmän ensitapaamisessakaan ei juuri kukaan niistä ihmisistä puhunut toisilleen. Itse olen tosi ujo, mutta silti mietin koko ajan jotain keskustelunaihetta, mutta eihän siitä sitten silti tullut mitään.

Mitähän tekis? Uskallanko lähteä tonne pimeeseen seikkailee?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Saksassa. Harmi, oispa täälläkin joku suomalainen, jonka kanssa lähteä. Suomessa ois varmaan sata kertaa helpompi tutustua ihmisiin kuin täällä ulkomailla, en tiiä sitten mistä johtuu. Taidan olla vain liian ujo ulkomaille. :D

Oon itse opiskellut Stuttgartissa ja minä olin ihan yllättynyt ainakin, että minä joka olen ujo ja estoinen ja Suomessa ollut kiusattu ja syrjitty kovasti, löysin sieltä heti juttuseuraa!

Vierailija
22/25 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Saksassa. Harmi, oispa täälläkin joku suomalainen, jonka kanssa lähteä. Suomessa ois varmaan sata kertaa helpompi tutustua ihmisiin kuin täällä ulkomailla, en tiiä sitten mistä johtuu. Taidan olla vain liian ujo ulkomaille. :D

Oon itse opiskellut Stuttgartissa ja minä olin ihan yllättynyt ainakin, että minä joka olen ujo ja estoinen ja Suomessa ollut kiusattu ja syrjitty kovasti, löysin sieltä heti juttuseuraa!

Hassua, mulla on täällä vuosienkin jälkeen vielä paineet saada avattua suuni. Kai sitten pelkään, että sanon jotain väärin tai mitä lie muuta typerää. :( Tähän mennessä en ole vain saanut yhtään oikeata ystävää ja olen kyllä joillekin ihmisille jutellut. Siitä ei vain ole ikinä syntynyt mitään sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähtisin. Mulla ei oo yhtään kaveria, joten periaatteessa oon tän nelikymppisen elämäni aikana tottunut lähtemään aina yksin, minne sitten meenkin.

Paskaako niillä kavereilla tekee.

Vierailija
24/25 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin itteni nyt valmiiksi, mutta tuli pieni mutka matkaan. Poikaystävä on tulossa pian kotiin ja laitto viestiä "pistä ittes kauniiks, niin lähetään sitten yhdessä jonnekin bileisiin". Mööh, en haluais lähteä sen kanssa sinne, koska sitten en ainakaan tapaa ketään uusia ihmisiä, vaan nyhjään poikaystäväni seurassa. Mitenköhän nyt ilmaisen asian niin, ettei mies suutu? :(

Vierailija
25/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa opiskelu bileissä ja siltä kyllä vähän tuntuu. Olin siis selvinpäin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi