Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se kertoo, että

Vierailija
29.11.2005 |

mulla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita elämäni varrella ja vain yhden kanssa olen saanut seksin sujumaan? Nyt olen miettinyt tätä tyyppiä yli 10 vuotta riitaisan eromme jälkeen ja elän ihmeellisessä illuusiossa, että vain sen kaltainen mies voi minut tyydyttää (mies oli täysi sika). Asia ahdistaa ja painaa, ja rasittaa erityisesti tuoretta suhdettani, kun taas ajattelen ettei tämäkään varmaan suju.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välttämättä hyvin yleistävää keittiöpsykologiaa, koska sinut pitäisi tuntea tarkemmin voidakseen yltää mihinkään tulkintaan, silti kysyn:

Voisiko olla että pelkäät läheisyyttä (mikä taas saattaisi johtua menettämisen tai hyljätyksi tulemisen pelosta), jonka takia splittaat tarpeesi seksuaalisiin ja ei-seksuaalisiin: seksuaalisesti tyydyttävä mies on sika, jottet vahingossakaan kiintyisi häneen ja täten altistuisi todelliselle läheisyydelle ja siitä puolestaan riskille tulla hylätyksi. Sen sijaan turvallinen hyvä mies onkin se vaarallinen tässä mielessä, etkä siis pysty antautumaan naisena.

Liippasiko edes kilometrin päästä?

Sekin kertoo sinusta jotain, mitä toivoisit sinulle vastattavan?

Vierailija
2/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedän, että erottelen seksuaalisen miehen ja avioliittomateriaalia olevan miehen aina toisistaan voimakkaasti. Jos seksi onkin tuntunut kiehtovan jonkun kanssa, sitä kauempana hän on ollut unelmamiehestä. Olen luullut olevani hyvinkin seksuaalinen ja aistikas nainen, mutta nyt olen tajunnut, että seksi on minulle loppujen lopuksi ollut kertakäyttötavaraa ja olen antanut itseni aivan liian helposti aivan liian monille miehille.. enkä todellista himoa, rakkautta, halua ja onnea ole saanut vielä koskaan kokea.. saankohan ikinä? nyyh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että vahvuutensa voi löytää vain heikkouden kautta, rakkauden todellisen vastaanottamisen voi kokea vasta kun on heittäytynyt toisen varaan, ottanut riskin tulla haavoitetuksi ja sitten saanutkin luottamuksen - ja mennäksemme konkreetimmalle seksuaalielämän alueelle, vasta kun luottaa ja avaa jalkojensa lisäksi myös sydämensä, antaa itsensä kokonaan, alkaa uusi vaihe, jossa seksi ei ole sitä paljon puhuttua suorittamista ja tekoja ja asentoja, vaan se on yhteyttä, intohimoa, lumoava hetki jolloin ero itsen ja toisen välillä saa hetkeksi murtua ja on vain tämä hetki, tämä läsnäolo.

terveisin hiukan friikki ykkösvastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä