Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu Saagim valitti Radio Citylle suomalaisäitien rumuutta: "Lapsikin onnellisempi, kun olet kaunis"

Vierailija
05.10.2012 |

Tanssi peppu pieneksi -tuomari, suomalaisia usein höykyttävä virolainen Anu Saagim painotti Radio Cityn haastattelussa, ettei lapsi ole pyhä lehmä.

Radio Cityn haastattelussa Anu Saagimilta udeltiin, ovatko suomalaiset enemmän lapsikeskeisiä kuin virolaiset.

13-vuotiaan Robin-pojan äiti on sitä mieltä.

- Suomalainen on kotona enemmän lapsen kanssa ja kasvattaa lapsia. Suomalainen äitikin näyttää niin rumalta ja hoitamattomalta. Eestiläinen nainen käy kauneushoitolassa ja pitää huolta itsestään, Saagim sanoo Radio Citylle.

Saagimin mukaan hänellä riittää näin ollen enemmän aikaa lapselleen, koska hänen oma äitinsä hoitaa lasta Saagimin hoitaessa itseään.

- Että mä olisin kaunis ja näyttävä, etten keskittyisi vain sataprosenttisesti lapselle, hän selittää.

Saagimin mukaan Virossa lapsi ei ole keskipiste.

- Meille lapsi ei ole niin pyhä lehmä. Me rakastetaan lapsia, mutta ne eivät saa olla niin tärkeä. Eestiläinen on enemmän itsekeskeinen, hän huomauttaa ja viittaa myös itseensä.

- Mä luulen, että lapsikin on onnellisempi, jos olet kaunis, kuin, että olet koko ajan sen perässä ja hoivaamassa sitä.

IS

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt yhtäkään hyvännäköistä naista.

Kaikki näyttää ihan ylimeikatuilta likaisilta hutsuilta...

Ja siis ei millään pahalla mut ei vaan ole kaunista.

Tukholmassa taas oli kauniita naisia ja Helsingissä.

Joitain Tallinnan ja Pietarin ylimeikattuja halvan näköisiä ja epäkohteliaita lunttuja ei voi verrata mitenkään esim. Tukholman kaunottariin. Olin yksi viikko peräkkäisillä risteilyillä molemmissa paikoissa ja ero naiskauneudessa ( ja tyylikkyydessä ) oli huikea.

Ja tämä Anu taas soittaa lämpimikseen leipäläpeään, ei jaksa enää edes provosoitua.

Vierailija
42/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään lehti koskaan kysynyt Risto-Matin mielipidettä näistä vaimonsa töräytyksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin otsikoissa. No onnistuu näköjään vieläkin, kun sen sanomiset saavat naiset noin tuohduksiin:)

Vierailija
44/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama kiiltää, silmät suttuisesti meikattu ja rintavako valuu hikea, siitä on kauneus kaukana vaikka kuinka hoikka olisikin.

Kyllä minun silmää enemmän hyväilee enemmän se marketissa vastaan tuleva pehmeä äiti jolla on tukka hyvin ja puhtaat aikuisen naisen vaatteet ja josta paistaa että äidillä on itsetunto kohdillaan ja lapset etusijalla :)

Sellainen on terve ja kaunis ihminen, ei kauneuden perään kaakattava itserakas vironainen.

Vierailija
45/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti hyvännäköinen nainen lähes viisikymppiseksi. Toki suomalaiset ovat kropaltaankin eri mallisia kuin virolaiset. Eipä silti ole vastaan tullut montaa hyvännäköistä viisikymppistä.

Hän todennäköisesti provosoi tahallaan?! Totta se osittain on, suomalainen nainen unohtaa itsensä lasten jälkeen. Olen itsekin myyjänä huomannut sen...kengistä valitaan lähes aina ne rumimmat ja käytännöllisemmät. Ymmärrän, että lasten kanssa täytyy olla käytännöllinen (itsekin äiti, 3 lasta), mutta eikös joskus olis kiva laittaa ne korolliset kauniit saappaat??

Vierailija
46/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt yhtäkään hyvännäköistä naista. Kaikki näyttää ihan ylimeikatuilta likaisilta hutsuilta... Ja siis ei millään pahalla mut ei vaan ole kaunista. Tukholmassa taas oli kauniita naisia ja Helsingissä.

Osa ruotsalaisnaisista on myös hieman hevosnaamaisia. Anu Saagimista en henk.koht. tykkää, mutta kyllä noin yleensä virolaiset ovat kauniita, eivät venäjänvirolaiset vaan ne blondivirolaiset.

Vierailija
47/51 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti hyvännäköinen nainen lähes viisikymppiseksi. Toki suomalaiset ovat kropaltaankin eri mallisia kuin virolaiset. Eipä silti ole vastaan tullut montaa hyvännäköistä viisikymppistä. Hän todennäköisesti provosoi tahallaan?! Totta se osittain on, suomalainen nainen unohtaa itsensä lasten jälkeen. Olen itsekin myyjänä huomannut sen...kengistä valitaan lähes aina ne rumimmat ja käytännöllisemmät. Ymmärrän, että lasten kanssa täytyy olla käytännöllinen (itsekin äiti, 3 lasta), mutta eikös joskus olis kiva laittaa ne korolliset kauniit saappaat??

kävellä niillä päivää, koska käytän julkisia ja koska mulla on mukana jo läppärilaukku niin en halua raahat vielä erikseen toisia kenkiä. Pidän korkokenkiä juhlissa, eiköhän se riitä. Mitä vikaa on käytännöllisyydessä? Jos kaikkien elämä ei ole toisten silmän miellyttämistä? Ja jos nyt vielä Saagimia kommentoin, niin voin todeta olevani huomattavasti kauniimpi, jopa ilman niitä korkkareita.

Vierailija
48/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea ihminen puhumaan lastenkasvatuksesta ;) Hänen äitinsähän käsittääkseni on varsinaisesti pojan lähivanhempi.

Vierailija
49/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri on erilainen. Meillä Suomessa on suuri ikäluokka itsekästä, eestissä vanhempi ikäluokka on epäitsekästä.

Vierailija
50/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen illalla olin suihkussa (olen mallia sotanorsu, eli isoa on vähän kaikki) ja 5-vuotias poika ihasteli että "sä olet äiti tosi kaunis".

Vierailija
51/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pienen lapsen äiti jättää lapsensa vanhempiensa hoiviin ja lähtee ulkomaille töihin. Toisaalta asenne on terve: koko suku kasvattaa!