Hei:) Tsemppaa mua. Mä olen menossa huomenna HIV-testiin.
Eipä sitten muuta oikein päähän tällä hetkellä mahdukaan.
Kommentit (61)
ap
tämä on nyt jopa sinulta pohjanoteeraus... Huomionkipeytesi on jo sairaalloista!
ap
tämä on nyt jopa sinulta pohjanoteeraus... Huomionkipeytesi on jo sairaalloista!
En ole "muru".
piti oikein varta vasten nostaa, jotta voisi sanoa tämän ;)
ap
ap
En ole "muru".
piti oikein varta vasten nostaa, jotta voisi sanoa tämän ;)
Olet valtava kuorma yhteiskunnalle ilmankin Hiviä.
Olet valtava kuorma yhteiskunnalle ilmankin Hiviä.
Hyvä yritys.
Olet silti rasittava akka.
jonkun toisen elämään. Hän tuskin pitää siitä. Tämä on sen verran vakava asia.
ap
muru on paneskellut jotain toistakin kihlattunsa lisäksi MIcken jälkeen.
Jos Micke nyt lähettää viestii et "moi, sul saattaa olla HIV", ja muru sanoo ensin että on voinut kahta tartuttaa.. ja korjaa että toisen kanssa käytti kortsua sittenkin.
Ja Mickenhän kanssa käytti kortsua vain alussa...
Voivoi muru, tapahtuiko sohvalla kuitenkin jotain muutakin kihlattusi kaverin kanssa?
Ei tainnut suukotteluksi jäädä?
olikos murulla joku Micken jälkeen, niin muistelen?
muru on paneskellut jotain toistakin kihlattunsa lisäksi MIcken jälkeen. Jos Micke nyt lähettää viestii et "moi, sul saattaa olla HIV", ja muru sanoo ensin että on voinut kahta tartuttaa.. ja korjaa että toisen kanssa käytti kortsua sittenkin. Ja Mickenhän kanssa käytti kortsua vain alussa... Voivoi muru, tapahtuiko sohvalla kuitenkin jotain muutakin kihlattusi kaverin kanssa? Ei tainnut suukotteluksi jäädä?
No, seksikertoja oli sadan luokkaa. Tarkoittaako se sitten 10%:n mahdollisuutta? Kertautuuko se niin?
ap
Ei ole tainnut ämmä käydä edes lukiota.
No, seksikertoja oli sadan luokkaa. Tarkoittaako se sitten 10%:n mahdollisuutta? Kertautuuko se niin? ap
Ei ole tainnut ämmä käydä edes lukiota.
vaan sitä, vaikuttavatko seksikerrat suoraan kerrottuna. Minäkin nimittäin mietin sitä ja ihan olen yliopiston käynyt, en tosin mitään HIV-kurssia.
Ei se niin mene. Turhaan morkattiin.
Nyt mä sitten odottelen.
ap
Miten meni?
Hengaakohan tällä palstalla kymmeniä Micken hoitoja? Kaikki saaneet nyt varoitusviestin samana päivänä ja testeihin myös samana päivänä.
Tosin tämän ketjun ap kihlattuineen ja muine yksityiskohtineen kuulostaa murulta, joka aina yhtä naivisti liikaa paljastettuaan pyrkii kieltämään kaiken...
imagoon ei kato sovi mikään hiv.
Mutta tänhän se jo tunnusti palstakaverille, eli on tää murun aloitus.
Kaksi hiv-testiketjua olen lukaissut läpi, joissa stoori kuulostaa murulta ja mickeltä, ja kummassakin ap kieltää olevansa muru ;)
hiva tarttuu kantajalta yhden seksikerran välityksellä n.0,1% mahdollisuudella.