Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei:) Tsemppaa mua. Mä olen menossa huomenna HIV-testiin.

Vierailija
04.10.2012 |

Eipä sitten muuta oikein päähän tällä hetkellä mahdukaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tiedän, että mies on riskikäyttäytyjä ja niinhän mäkin olin.

ap

se ei ole pikatesti, jolloin tulokset saa vartissa, niin yleensä 3-5 päivässä saa tulokset. Niin miksi siis nyt epäilet että miehellä olisikin ollut jotain?

Vierailija
42/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin olet saanut klamydian. Klamydia on miehellä melkein aina oireeton, joten olet hyvin voinut saada tartunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mä voinut tartuttaa nykyisen mieheni ja yhden toisenkin.

ap

vain verikoe hiviin, ja tulokset saa viikossa parissa (googlesta löytyy tarkat ajat) ja vaikka nyt oliskin hiv niin nykyäänhän se oikealla lääkityksellä vähentää elinvuosia kai sen 5v suunnilleen eli et kuolekaan 82 veenä vaan jo 78v..

Vierailija
44/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettiin kondomia. Mä laskin vain henkilöitä.

ap

Vierailija
45/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä on kuukausia. Miten se sitten testataan?

ap

Todennäköisemmin olet saanut klamydian. Klamydia on miehellä melkein aina oireeton, joten olet hyvin voinut saada tartunnan.

Vierailija
46/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole m***?

Vierailija
47/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia on erittäin yleinen sukupuolitauti. Miehillä se ei usein aiheuta oireita.

Naisillakin se voi olla vuosia oireeton, mutta aiheuttaa esim. lapsettomuutta, sillä se voi aiheuttaa sisäsynnytintulehduksen.

Kysy testeistä samalla kun käyt hiv-testissä. Eiköhän sut ohjata eteenpäin.

Vierailija
48/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se testi otetaan? Miten mä kehtaan? Mä pelkään jo nyt, että joku näkee mun menevän sinne. Mä elän onnellisessa suhteessa enkä halua, että kukaan alkaa epäillä mitään.

ap

Klamydia on erittäin yleinen sukupuolitauti. Miehillä se ei usein aiheuta oireita. Naisillakin se voi olla vuosia oireeton, mutta aiheuttaa esim. lapsettomuutta, sillä se voi aiheuttaa sisäsynnytintulehduksen. Kysy testeistä samalla kun käyt hiv-testissä. Eiköhän sut ohjata eteenpäin.

Vierailija
49/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole m***?

Oisko kellään linkkiä aiempiin ketjuihin? :)

Vierailija
50/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isikin voisi olla vähän vihainen.

Vierailija
51/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelätä etukäteen. jatkossa sitten vaan varovaisemmin ja huolellisemmin.

Vierailija
52/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt saatana sanoko että se anto sille äijälle ilman kumia!?

Vierailija
53/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin monta vuotta sitten aids-tukikeskuksessa helsingissä testissä. Pelotti aivan järjettömästi.

Siellä otettiin verikoe (en muista mistä, kädestä jostain) ja minulle annettiin pieni numerolappu, jossa sama numero kuin verinäytteessä. Pyysivät oikein tarkistamaan, että numero on sama. Nimeäni ei kysytty.

Ja kerrottiin, milloin tuloksen saa tulla hakemaan.

Sitten kävelin määräpäivänä tukikeskuksen rappuset ylös (muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän, pelkäsin niin) ja astuin sisään samaiseen huoneeseen.

Mieshenkilö pyysi numerolapun ja kysyi, haluanko istumaan. Katsoin ruskeaa nojatuolia ja sanoin, että seison mielummin. Hän tarkisti numeron ja sanoi "testitulos on negatiivinen, sinulla ei ole hiv-tartuntaa"

Muuta en sitten muistakaan, kuin uskomattoman helpotuksen ja onnen tunteen. Taisin halata sitä kaveria siinä.

Niin, että neuvoni on, että nyt vain menet testiin ja loppu seuraa perästä. Toivottavasti saat negatiivisen tuloksen!

Vierailija
54/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sun kertoa seksihistoriaasi ja -tapojasi?Mun mieheni tulee mun kanssani, joten en haluaisi hänen kuultensa kertoa mitään, enkä kyllä ollenkaan. Miten kauan siinä meni, että sait tulokset?

ap

Kävin monta vuotta sitten aids-tukikeskuksessa helsingissä testissä. Pelotti aivan järjettömästi. Siellä otettiin verikoe (en muista mistä, kädestä jostain) ja minulle annettiin pieni numerolappu, jossa sama numero kuin verinäytteessä. Pyysivät oikein tarkistamaan, että numero on sama. Nimeäni ei kysytty. Ja kerrottiin, milloin tuloksen saa tulla hakemaan. Sitten kävelin määräpäivänä tukikeskuksen rappuset ylös (muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän, pelkäsin niin) ja astuin sisään samaiseen huoneeseen. Mieshenkilö pyysi numerolapun ja kysyi, haluanko istumaan. Katsoin ruskeaa nojatuolia ja sanoin, että seison mielummin. Hän tarkisti numeron ja sanoi "testitulos on negatiivinen, sinulla ei ole hiv-tartuntaa" Muuta en sitten muistakaan, kuin uskomattoman helpotuksen ja onnen tunteen. Taisin halata sitä kaveria siinä. Niin, että neuvoni on, että nyt vain menet testiin ja loppu seuraa perästä. Toivottavasti saat negatiivisen tuloksen!

Vierailija
55/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt saatana sanoko että se anto sille äijälle ilman kumia!?

Vierailija
56/61 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooko :)

ap

Vierailija
57/61 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapahtui kuten kerroin, mitään muuta ei puhuttu, eikä lomakkeita täytetty. Asia hoidettiin asiakkaan kannalta todella vähäeleisesti ja asiallisesti.

Ymmärsin kylläkin, että jos olisin halunnut, sieltä olisi saanut keskusteluapua. Onneksi en sitä tarvinnut, kun sain sen negatiivisen tuloksen.

Tulos taisi olla valmiina viikon päästä, en muista varmasti.

Vierailija
58/61 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä voin ottaa kihlattuni tueksi mukaan. Viikko on kyllä pitkä aika odottaa.

ap

Kaikki tapahtui kuten kerroin, mitään muuta ei puhuttu, eikä lomakkeita täytetty. Asia hoidettiin asiakkaan kannalta todella vähäeleisesti ja asiallisesti. Ymmärsin kylläkin, että jos olisin halunnut, sieltä olisi saanut keskusteluapua. Onneksi en sitä tarvinnut, kun sain sen negatiivisen tuloksen. Tulos taisi olla valmiina viikon päästä, en muista varmasti.

Vierailija
59/61 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: En ole koskaan pistänyt suoneen.

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Vierailija
60/61 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käännettä en murun telenovelassa osannutkaan odottaa. Mutta ei sulla hiviä ole, ei se sopisi stooriin. Mutta joku lievempi tauti ehkä, ja sit joudut konsultoimaan mickeä kun kaikki exät pitää käydä läpi ja tästä sopasta mustasukkaisine poikakavereineen saat taas aloitettua lukuisia ketjuja yön pimeinä tunteina.