MIES! Aloittaisiko ikinä parisuhdetta tällaisen naisen kanssa?
Hyvät puolet:
1. Nainen on huomiota herättävän kaunis.
2. Hän on erittäin seksuaalinen, estoton ja vaihtelunhaluinen.
3. Nainen on älykäs, elämää nähnyt ja ajatteleva ihminen. Hänen kanssaan ei tule tylsää.
4. Huumorintaju on hyvä, pystyy nauramaan itselleen, pienesti lapsellinen.
Huonot puolet:
1. Mielenterveysongelmainen. Hieman narsistinen, manipuloiva luonne. Ei kykene täysin elättämään itseään vaikka työtä tekeekin, koska on niin herkkä ahdistumaan.
2. Patalaiska. Kotihommat eivät suju. Ei siivoaminen eikä leipominen.
3. Altis olemaan uskoton. On ollut sitä joka ikisessä suhteessa.
Huolisitko? Jos et niin miksi?
Puhun itsestäni. Miestä ei tunnu löytyvän mistään tällaiselle.
Kommentit (25)
1. Ei kaunis, vaan tavallisen näköinen, hieman leuaton ja kierosilmäinen, liikuntaa harrastamaton päärynävartaloinen lättäjalka, jolla ohuet ja lyhyet hiukset + silmälasit.
2. Seksuaalinen kyllä, mutta ei överisti tai pakonomaisesti. Valmis kokeilemaan kaikkea paitsi ulosteen syömistä.
3. Samoin kuin sinä, elämää nähnyt, älykäs ja ajatteleva.
4. Huumorintaju myös kuvailemasi kaltainen ja pystyy nauramaan itselleen.
Toinen listasi:
1. Mielenterveysongelmia täälläkin ja pitkälle menevä kyky manipulaatioon, mutta en toteuta sitä käytännössä koska moraalini on poikkeuksellisen korkea. Aspergerin oireyhtymä, josta korkea moraali johtunee, toisaalta hankaloittaa sosiaalista elämää.
2. Laiska ja kykenemätön kotitöihin, kuten sinä.
3. Ehdottoman uskollinen, aina ja kaikissa tilanteissa. Mies tietää ja voi luottaa siihen, että jos se taianomainen vieras osuu kohdalle, jonka kanssa on vain täydellisen pakko päästä panemaan (erittäin epätodennäköistä), niin tästä ilmoitetaan miehelle etukäteen.
Olen aina halutessani saanut laadukasta miesseuraa. Ystäväni kadehtivat ja ihmettelevät, miten voinkin aina saada parhaat miehet. Nykyisen kanssa yhteistä elämää takana kymmenisen vuotta.
Olen verrattain nuori IT-ammattilainen, 30-vuotias, ja tässä omat kommenttini.
Hyvät puolet:
1. Nainen on huomiota herättävän kaunis.
2. Hän on erittäin seksuaalinen, estoton ja vaihtelunhaluinen.
3. Nainen on älykäs, elämää nähnyt ja ajatteleva ihminen. Hänen kanssaan ei tule tylsää.
4. Huumorintaju on hyvä, pystyy nauramaan itselleen, pienesti lapsellinen.
Hyviä hyviä puolia, ei käy kiistäminen. Seksuaalisuus on tärkeää. Älykkyys ja huumorintaju ehdottomia. Kauneus on plussaa, mutta ei sitä missi tarvitse olla että toiselle kelpaa. En voisi koskaan seurustella tyhmän ja/tai huumorintajuttoman ihmisen kanssa. Itselleen pitää pystyä nauramaan.
Huonot puolet:
1. Mielenterveysongelmainen. Hieman narsistinen, manipuloiva luonne. Ei kykene täysin elättämään itseään vaikka työtä tekeekin, koska on niin herkkä ahdistumaan.
Yhh. Tuo ahdistus vielä OK, mutta manipuloiminen ja narsismi on suuri no-go. Olen siinä mielessä vanhanaikainen mies, että tykkään huolehtia naisestani. Mielelläni teen juttuja; avaan ovet, elätän, teen ruokaakin (vaikka en osaa), haen vaikka keskellä yötä jäätelöä jos rakas niin tahtoo. Kuitenkin narsismi ja manipulointi pilaa kaiken.
2. Patalaiska. Kotihommat eivät suju. Ei siivoaminen eikä leipominen.
Periaatteessa ok, mutta olen ollut aina sitä mieltä, että tilanteen mukaan. Jos toinen osapuolista tekee pitkää päivää ja toinen makaa kotona, niin odotan että se makoilija tekee jotain. En tee eroa sukupuolien välille tässä asiassa. Olen myös sitä mieltä, että jos toinen on jossain asiassa parempi, ja se homma X sujuu paljon helpommin ja luontevammin, niin hänen tulisi hoitaa ne jutut taloudessa. Ei ole kyse seksismistä, vaan siitä mitä osaa ja mikä hoituu. Jos olisin hyvä laittamaan ruokaa, niin kokkaisin joka päivä.
3. Altis olemaan uskoton. On ollut sitä joka ikisessä suhteessa.
Ehdoton ei. Itse olen niin uskollinen kuin voi olla jos olen todella rakastunut. Ei sillä, en ole koskaan yhtään puolisoa pettänytkään. Taidenäyttelystäkin viet taulut kotiin? Katsoa saa, koskea ei. Jos ei osaa pitää näppejä erossa muista, niin parisuhde ei ole sinua varten.
Huolisitko? Jos et niin miksi?Puhun itsestäni. Miestä ei tunnu löytyvän mistään tällaiselle.
Noh, kommenttini ehkä kertoivat sen. Ehdottomasti jättäisin väliin. Laiska ja narsistinen pettäjä? Heh, ei kyllä tulisi mieleenkään. Kierrän kaukaa kuin happoämpärin. Toivottavasti et satuta liikaa ihmisiä toimillasi.
Sinun kanssa voisi olla hauska lyhyehkö suhde. Mutta kuka jaksaisi arkea kanssasi? Ei kukaan. Mutta naispuoleiselle tuo ei liene ongelma. Saat seksiä aina kun haluat.
Liian kiltin exän liiskasin mutta nykyisessä miehessä on itsessään haastetta ja munaa pitää mut kilttinä. :)
Koska haluan hänet vain. Hän on vahva persoona ja mustasukkainen ja omistushaluinen ja ei mikään kiltti, vaan sellainen narsisti ehkä itsekin. Me sovitaan toisillemme.
Kumpikaan ei petä ja vaikka en pidä siivoamisesta teen sen hänen mielikseen. Ja hän tekee osansa myös.
Mt-ongelma on mutta se ei haittaa parisuhdetta.
Toki suhdettamme kuvaa sekin että on kuuma ja kiihkeä vaikka ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä.
Kun tulee yhteenotto se on raju ja nopea mutta aina sovitaan sen jälkeen heti.
Pystyn periaatteessa elättämään itseni myös mutta velkaa on myös kun en osaa hillitä ostovimmaani aina.
1. Joku voi olla yleisesti ottaen huomiota herättävän kaunis, mutta ei minun makuuni kuitenkaan. Ei miesten mielipiteet ole samasta puusta veistettyjä. Aivan kuten ei naisetkaan kaikki pidä Vin Dieselistä tai Tom Cruisesta.
2. Yliseksuaalisuudesta olisi paljon haittaa. Itselleni riittää hyvin yksi pano viikossa. Haluan parisuhteelta enimmäkseen ihan muita asioita kuin panemista. Panemista nyt saa vaikka rahalla. Orgasmejakin saa itsekseen. Mutta saako ymmärrystä ja välittämistä? Suuri vaihtelunhalu kielii suuresta todennäköisyydestä kyllästyä. Jossain vaiheessa ne asennot vaan loppuvat, mitä silloin tapahtuu - mies lempataan? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Useimmat miehet kai ajattelisivat tuollaista kuullessaan että mahtavaa, pääsee panemaan naista tuhannessa asennossa. Minä taas mietin että mikä järki, jos suhde kuitenkin päättyy parin vuoden maratonpanemisen jälkeen. Mieluummin keskittyisin johonkin kestävämpään.
3. Älykkyys on toki hyvä juttu. Mutta oletko myös luova? Onko sinulla laaja yleissivistys? Mihin viittaat elämän näkemisellä? Matkusteluun? Moniin vaikeisiin kokemuksiin? Siihen että olet ollut naimisissa kolmesti? Minkälaisia asioita ajattelet? Mitkä ovat mielipiteesi politiikasta ja taiteesta? Millainen musiikkimaku sinulla on?
4. Onko nimesi Mira?