Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES! Aloittaisiko ikinä parisuhdetta tällaisen naisen kanssa?

Vierailija
04.10.2012 |

Hyvät puolet:

1. Nainen on huomiota herättävän kaunis.

2. Hän on erittäin seksuaalinen, estoton ja vaihtelunhaluinen.

3. Nainen on älykäs, elämää nähnyt ja ajatteleva ihminen. Hänen kanssaan ei tule tylsää.

4. Huumorintaju on hyvä, pystyy nauramaan itselleen, pienesti lapsellinen.

Huonot puolet:

1. Mielenterveysongelmainen. Hieman narsistinen, manipuloiva luonne. Ei kykene täysin elättämään itseään vaikka työtä tekeekin, koska on niin herkkä ahdistumaan.

2. Patalaiska. Kotihommat eivät suju. Ei siivoaminen eikä leipominen.

3. Altis olemaan uskoton. On ollut sitä joka ikisessä suhteessa.

Huolisitko? Jos et niin miksi?

Puhun itsestäni. Miestä ei tunnu löytyvän mistään tällaiselle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos, niin voidaan miettiä millaisia. No ei vaan, ei millään pahalla. Omani ei ainakaan täällä aikaa viettäisi, mutta onhan miehiäkin moneen junaan.

Vierailija
2/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko kovinkaan monen miehen ottavan kuvailemasilaista naista.. miehet pelkää?

ehkä sellainen miestyyppi, joka pitää haasteellisista naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jopa sitten stopata sun halut käydä vieraissa. Joku joka pistää sulle rajat eikä kuuntele mitään bullshittiä mukisematta. Mutta tämä oli kyökkipsykologiaa naiselta, joten en mä niinkään tiedä miesten ajatusmaailman kannalta. Liian kiltin sä liiskaisit, mutta pitää olla sillä tavoin kiltti kuitenkin, että tajuaa sun säröjä, niitähän sussa siis on. Melkein sanoisin että parantaa rakkaudellaan sua, vaikka kaikkihan ei semmoiseen usko. No mutta mä uskon.

Vierailija
4/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet:

3. Nainen on älykäs, elämää nähnyt ja ajatteleva ihminen. Hänen kanssaan ei tule tylsää.

Huonot puolet:

1. Mielenterveysongelmainen. Hieman narsistinen, manipuloiva luonne. Ei kykene täysin elättämään itseään vaikka työtä tekeekin, koska on niin herkkä ahdistumaan.

Oletko Jippu???

Vierailija
5/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut juuri sinunlaisen kanssa, paitsi nainen elätti hyvin kyllä itsensä. Mutta se ei ollut erottava tekijä.

Oli yksinkertaisesti liian raskasta ja stressaavaa toisen mielenterveysvenkoilu, toki hyvää seksi ja juhlaseuraa.

Mutta hauskaa voi olla kenen kanssa vaan, sitä arkea ja yhteiseloa vain harvojen kanssa. Olet naispuolinen pelimies ja heidän kanssa sinulla on hauskaa, mutta moniko pelimies haluaa asettua? Tai millainen suhde siitä tulee?

Vierailija
6/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei saa olla huomiota herättävän kaunis. en halua, että jokainen hengittävä mies haluaisi naida vaimoani tietäen, että vaimoni pettää helposti..

ISO NO NO!!

Narsistinen ja manipuloiva luonne, mitä vittua..

Patalaiska, ei käy. en halua passata ketään, joka ei passaa minua.

Kotihommat pitää mennä 50/50..

En huoli, en!

M35

Vierailija
7/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän kyllä tietynlaisia miehiä, jotka rakastuvat minuun epätoivoisesti, mutta nämä miehet ovat usein heikkoja ja epätoivoisia ja rikkinäisiä eikä minusta ole heidän korjaajikseen.Välillä tuntuu, että mitä huonommin heitä kohtelen, sitä tiukemmin minuun takertuvat.

Mutta haluaisin nimenomaan tervepäisen miehen, oikean parisuhteen. Panoseuraa saan tietysti koska tahansa, mutta se ei nyt riitä.

Vierailija
8/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä uskottomuus on syynä. tämän asian takia olen käynyt läpi itsemurhaajatukset sekä yritykset ja parhaillaan terapian. muissa ei ole ongelmaa

Vierailija
9/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet:

En huolisi, syynä 1,2 ja 3. Tavallisen suomalaisen miehen on helppo löytää nainen, jolla ei ole mitään näistä ongelmista. Sua on varmaan kiva kokeilla, mutta kun noi ominaisuudet tulee esiin, niin miehet ymmärtävät lähteä ajoissa karkuun.

Mitä jos tekisit muutoksen elämääsi ja alkaisit tekemään kotitöitä, hillitsisit himosi ja olisit ihmisiksi?

Vierailija
10/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ;) "Tosi lyhyen suhteen vois alottaa tollasen kanssa".

Vierailija
11/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet:

Huonot puolet:

lähes kaikki puolet on sellaisia jotka ei vetoa. Yhtään.... Ite etin semosta äitihahmoa naisekseni, koska on jo lapsiakin. En ottais epätasapainoista naista. Ex-vaimoke oli vähän sellainen, muttei läheskään semmonen ku sä. Joten... Ei. Hyvää seksiä saa, jos on valmis sitä antamaan, yleensä. Haluan tasapainoisat elämää enkä jotain yksilensylikäenpesän meets sinkkuelämää. kaikki miehet kaipaa seksiä mutta harva haluaa sitä jakorasialta tai joltain sekoboltsilta, vaan rakastamaltaan naiselta.

Vierailija
12/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisitko?

En.

Jos et niin miksi?

Huonot puolet:

Vierailija
13/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ehdottomasti EI halua kaunista naista vierelleen, on helvetin epäilyttävä. Siis jos se on ihan isokin kriteeri sille miehelle, että nainen ei saa olla erityisen kaunis (huolimatta siitä miten paljon muuta hän voi tai voi olla olematta, ei liity siihen).

Tulee mieleen hellan ja nyrkin väliin naisen alistava sovinistisika, jonka mielestä nainen myös vaietkoon seurakunnassa. Hah. Mies jolla on itsetunto kohdillaan ei latelisi tuollaista. Mutta nämä on mielipideasioita, ei siinä mitään.

Vierailija
14/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllypanoa annat, niin voin antaa kaiken muun anteeksi.

Tuntuu että nämä pihtarit oikeastaan edustavat tätä vaakakupin nutturapuolta pihtaajineen.

Vierailija
15/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oletkin jo huomannut, että et tasapainoista miestä löydä, niin mikset koettaisi tervehtyä sen verran, että normaali parisuhde onnistuisi? Mä oon samanlainen mutta haluaisin ainakin muuttua..kuulostaa vähän siltä, että oot hitusen ehkä ylpeä tuosta narsistisuudesta ja manipulointitaidoista, mutta haluaisitko sinäkään itsekeskeistä ja sinua manipuloimaan pyrkivää miestä? Ja joka kertoisi olevansa altis pettämään? Sitten kun olisit kaunis, älykäs, hauska JA mieleltäsikin tasapainoinen niin sitten saisit vaikka kenet! Lisäksi itselläsi olisi huomattavasti helpompaa..

Vierailija
16/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit meikäläisen, lukuunottamatta tota laiskuutta, sitä en meinaan ole, vaan päinvastoin.

Mulla ei ole ikinä ollu ongelmia miesten kanssa sen suhteen, ettei niitä olisi tai niitä ei pystyisi pitämään. Itseasiassa 35vuotisen elämäni aikana mua ei ole jätetty kertaakaan.

Elämäni tärkeimmät miehet, eli ne kenen kanssa olen pisimpään seurustellut, haluaisivat edelleen palata yhteen, itselleni mennyt on mennyttä.

Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 4vuotta ja ihan tietoisesti pyrkinyt kehittämään itseäni, siis lähinnä tuota kyllästymis puolta ja jännityksen hakua, eli en hakeudu hakemalla tilanteisiin missä olisi riski ajautua pettämään, en flirttaile kenenkään kanssa jne..

Olen myös pyrkinyt tekemään meidän arjesta sen verran juhlaa, ettei ala kyllästyttämään ei minua, eikä toista.

Olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt pitämään seksielämän virkeänä, ettei kyllästyminen iskisi silläkään saralla.

En ihan nää mikä sulla on ongelma, ellet toki tuota listaas lyö eteen heti kättelyssä :D

Sitäpaitsi kun itse noin tarkkaan nimesit omat miinuksesi, niin miksi et tekisi asialle jotakin?

Vierailija
17/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, mutta voisin yrittää, jos olisin sinkku ja jos kolahtaisi. Meidän kämpässä vaan olisi sitten tosi sotkuista, kun laiska olen minäkin. :D

Vierailija
18/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma se nyt on löytää samanlainen **sipäinen tapaus kuin itse olet?

Vierailija
19/25 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet:

Tähän asti kaikki loistavasti. Tosi hyviä puolia kaikki, ulkonäkö ei niin tärkeä mutta totta kai huomiota herättävän kaunis nainen on ilo silmälle ja mielelle. Seksuaalisuus, älykkyys ja huumori samassa paketissa, kuulostaa loistavalta.

Huonot puolet:

Kohta 1 kuulostaa aika pahalta. Henkisesti epävakaan ihmisen kanssa eläminen on hyvin raskasta, kokemusta on. Kohta 2 täydentää ykköstä ikävällä tavalla, mutta tuotakin puolta voidaan suhteessa kehittää: kyllä jokainen oppii leipomaan ja siivoamaan, kun näkee miten helppoa se oikeasti on ja toisaalta miten kusipäistä siitä kieltäytyminen on.

Kohta 3 on se todellinen deal breaker. Vihaan pettäjiä yli kaiken. Tämän taipumuksen kun vielä yhdistää noihin henkisiin ongelmiin ja tosi hyvään ulkonäköön, tulee mieleen että tällaista naista saisi olla vahtimassa koko ajan. Ei mun juttuni.

En huolisi. Uskotonta naista en todellakaan ota.

Valitettavasti ja ilman sarvia ja hampaita, mun on sanottava etten ihmettele. Kuulostat todella epävakaalta, vaikealta ja suorastaan vaaralliselta kumppanilta.

Tällaista kyselevälle miehelle sanottaisin ensimmäisenä, että hoida itsesi ensin kuntoon ennen kuin edes haaveiletkaan kumppanista. Saman vinkin antaisin sinulle.

Vierailija
20/25 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma se nyt on löytää samanlainen **sipäinen tapaus kuin itse olet?

kuten kahden alkkiksen, kuten kahden ujon tms kaksi liian samanlaista ei tasapainoita toisiaan