Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa ihmisiä, jotka puhuvat ja elehtivät hitaasti!

Vierailija
29.11.2005 |

Okei, on varmaan typerä ongelma, mutta mulla ei kerta kaikkiaan kestä pinna hitaiden ihmisten kanssa. Tekis koko ajan mieli sanoa, että helvetti ASIAAN ja vauhtia siihen puheeseen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin parikymppisenä tuollainen. Nyt ikää alkaa olla liki 40, ja siperia on opettanut sietämään näitä ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös aina ollut sama ongelma. En pysty keskittymään ihmisten puheisiin jos ne etenevät hitaasti, ajatukseni karkaa ihan muihin asioihin kun puhekumppani pitää taukoa joka sanan välissä. Kärsin tästä nuorempana tosi pahasti, ja vielä nykyäänkin huomaan tietyissä tilanteissa että verenpaine nousee kun toinen vaan matelee matelemistaan. Ei tälle ongelmalle ilmeisesti voi tehdä mitään muuta kuin vältellä pahimpia hitureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen hitaat ihmiset saavat tuskastumaan. Oli kyse liikkeistä, puheesta tai ajattelusta. Toki yritän, kuten nuorempanakin, olla kärsivällinen, mutta esim. ystäkseni en ikinä huolisi hidastempoista ihmistä.

Vierailija
4/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset touhuaa nopeasti kaiken, syövät, puhuvat, kävelevät, avaavat oven yms.

Toiset vaan hitaammin.

Ymmärrystä voi yrittää parantaa molempien osalta. Eli miten huomioin käyttäytymisessäni sen, että toinen on erilainen. Koska yhtä arvokkaita ovat molemmat. (Tosin nopeatempoinen yhteiskunta arvostaa monesti ripeyttä, vaikka jälki olisikin vähän vähemmän huolellista.)

Vierailija
5/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on yksi nainen joka puhuu niin hitaasti että mä luulen välillä että nukahtiko hän. Liikkeissäänkin on niin hidas että happee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi