Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö, jos tyttäresi alkaisi seurustella köyhän tummaihoisen miehen kanssa?

Vierailija
04.10.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ett jos alkaisi rikkaan sinisilmäisen kanssa. Se olisinko suhteesta mielissäni riippuu aivan muista asioista kun varallisuudesta tai ulkonäöllisistä asioista. Se riippuu siitä, miten tytärtäni kohtelee, millaisia arvoja omaa jne. Enkä usko, että tyttö kaipaisi mun hyväksyntää millään tasolla, eiköhän osaa itse tehdä valintansa eikä siinä paljon mamman hyvksyntää kysellä.

Vierailija
2/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoa en. Mussa asuu pieni rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-köyhä itsekin(sh)

Vierailija
4/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kohdalla olisi vielä ihan ok, mutta entä jos siihen köyhään mustaanmieheen rakastuisikin poikasi?

Vierailija
5/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kohdalla olisi vielä ihan ok, mutta entä jos siihen köyhään mustaanmieheen rakastuisikin poikasi?

Vierailija
6/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-köyhä itsekin(sh)

Onko köyhä esim. sen takia, että on opiskelija (opiskelee vaikka lääkäriksi ja tulevaisuudessa on rahaa) vai sen takia, että että ei ole opiskellut mitään, ei ole missään töissä, eikä aijo tulevaisuudessakaan tehdä tilanteelle mitään.

Tässäkään mua itseeni ei haittaisi niinkäään rahajuttu, kun se, että elämänarvot olisi mun mielestä aika vituillaan jos ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Jos miehellä esim. olisi kiihkä sisäinen palo ruveta siivoojaksi ja olisi siitä innoissaan, niin musta olis hyvä juttu vaikkei sillä isoja rahoja tienaakaan,

Vierailija
7/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten hihkuis ilosta.haluan valkoihoisia lapsenlapsia.

Vierailija
8/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis rasisti. Köyhä lääkäriopiskelija vai köyhä elämäntapataiteilija/humaanikko.. Onhan niissä eroja.

Vierailija
9/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis rasisti. Köyhä lääkäriopiskelija vai köyhä elämäntapataiteilija/humaanikko.. Onhan niissä eroja.

Vierailija
10/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen rasismi hiipuu sitä mukaa, kun lompakon paksuus suurenee.

Vierailija
11/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä se köyhä maksaa vuokran?

Vierailija
12/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä se köyhä maksaa vuokran?

Vierailija
13/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä suhde made in heaven eli teiniäiti kaiketi turkkilaisen kanssa joka on niin mustis suhteen päätyttyäkin ettei äippä voi uutta suhdetta edes ajatella. Koulutusta tai työtä miekkosella ei lisäksi ole.

http://areena.yle.fi/tv/1692525/#/play

Vierailija
14/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein niin itsekin! Ei mies enää köyhä ole kun tavoitteet elämässä saavutettu.

Ei se lompakon paksuus määritä ihmistä vaan se, mitä löytyy sieltä pääkopasta.

Vierailija
15/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä muita olekaan kuin köyhiä tässä suhde made in heaven eli teiniäiti kaiketi turkkilaisen kanssa joka on niin mustis suhteen päätyttyäkin ettei äippä voi uutta suhdetta edes ajatella. Koulutusta tai työtä miekkosella ei lisäksi ole.

Missähän maailmassa sinä elät! :D

Tässä puhuttiin tummaihoisista, miten turkkilainen liittyy tähän?

Vierailija
16/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma tyttö x tummaihoinen tai oma tyttö x köyhä.

Enpä ota kantaa mihinkään näistä yhtälöistä. Ei ole mun asia, mitä lapseni tulevaisuudessaan tekevät. Jos nyt oikeasti kantaa tulee ottaa niin oma tyttö x kantasuomalainen turjake (köyhä tai rikas) = pahin mahdollinen vastaus.

Vierailija
17/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi tummaihoinen.

Ns. neekereistä tiedämme esim. USAsta, että tulotaso on on vain runsaat puolet valkoisista ja omaisuudessa ero on vielä huomattavasti suurempi. Suomesta ei tietty tällaisia tilastoja ole mutta suomalaiset "tummaihoiset" ovat usein mamuja 1. tai 2. polvessa ja se ei ainakaan tulotasoa nosta.

In 2004, a typical black family had an income that was only 58 percent of a typical white family’s. In 1974, median black incomes were 63 percent those of whites.

Vierailija
18/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. neekereistä tiedämme esim. USAsta, että tulotaso on on vain runsaat puolet valkoisista ja omaisuudessa ero on vielä huomattavasti suurempi. Suomesta ei tietty tällaisia tilastoja ole mutta suomalaiset "tummaihoiset" ovat usein mamuja 1. tai 2. polvessa ja se ei ainakaan tulotasoa nosta.

In 2004, a typical black family had an income that was only 58 percent of a typical white family’s. In 1974, median black incomes were 63 percent those of whites.

voi vielä olla näin tyhmiä ihmisiä??

Vierailija
19/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä vaan tiedä mutta tulotasossa on 2000-luvulla suurempi ero kuin 1970-luvulla.

Tässä vielä niitä tyhmiä lisää:

http://money.cnn.com/2012/06/21/news/economy/wealth-gap-race/index.htm

voi vielä olla näin tyhmiä ihmisiä??

Vierailija
20/22 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä vaan tiedä mutta tulotasossa on 2000-luvulla suurempi ero kuin 1970-luvulla.

Tässä vielä niitä tyhmiä lisää:

Katso peiliin, siellä se tyhmä näkyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi