Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitien kömmähdykset

Vierailija
04.10.2012 |

Niin kiinnostais kuulla mitä muut äipät ootte höpötelly tai tehny, johtuen sitten väsymyksestä, hormooneista tai mistä tahaansa..

Mä tänään kyselin neuvolassa ummet ja lammet lapsen puuroista ja viljoista ja olin ihan ymmälläni että ai ihan samaa puuroako se piltti voi syödä kuin me muutkin... Ihan samaa kuulema, no daa todellakinhan se niin on. Mitenkä sitä itse joskus meneekin sellaiseen tilaan että ihan höpöjä höpisee.. Muita? ;) pilkettä silmäkulmaan, tästä tulee hauskaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"taideteoksen" keittäessäni tuttipulloja. Unohdin kokonaan mitä olin tekemässä. Siinä suli kattilanpohjallle kaksi koliikiin tarkoitettua tuttipulloa kaikineen osineen.

Vierailija
2/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme äitini luona vierailulla. Oli paukkupakkaset, joten päätin käydä laittamassa auton käyntiin, jotta lämpenee. Lähdinkin sitten ajelemaan samantein kotiapäin. Äitini soitti jonkin ajan päästä perään " että niiin, voihan **** jäädä tänne yöksikin, jos olisi maitoa"... Unohdin vauvan siis äidilleni.

Lähdin vauvan kanssa kauppaan, aamutossut jalassa, yöhousut jalassa, ilman auton+asunnon avaimia. Onneksi oli sentään puhelin, niin saatiin ovi auki.

Kesällä lähdin jälleen vauvan kanssa kauppaan. Nostin vaavin syliini ja siinä kärryjä hakiessa ihmettelin, mikä lämmin tunne nyt tuli. Vauva sitten pissasi päälleni, en ollut muistanut laittaa vaippaa ollenkaan. Onneksi oli musta t-paita päällä ja kauppareissun tein kun kerran oltiin sinne asti päästy.

Unettomuus ei sovi mulle ollenkaan, musta tulee ihan hajamielinen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpypäivä. Nostin vauvan vannaan ja mietin mikä tässä kuviossa ei nyt ole kohdallaan. Pohjalla oli vesilämpömittari ja tippa kylpyöljyä, mutta vettä ei lainkaan!

Mulla oli rinnanpäät tosi rikki ja jouduin käyttämään rintakumeja. Yks yö havahduin, kun yritin ruuvata tuttipullon tuttiosaa rintaani.

Vierailija
4/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän tosi harvoin käteistä rahaa ja kerran sitten sattui jostakin syystä kuitenkin sitä käteistä olemaan. Kaupan kassalla sitten tyrkytin rahaa ostoksistani enkä meinannut millään tajuta kun kassaneiti jankkasi minulle varmaan viisi kertaa että "sä maksoit jo kortilla nää ostokset". En siis vieläkään tajua että missä välissä ehdin ne jo maksaa :D

Vierailija
5/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sekä piilolinssit että silmälasit päähäni ja meni pitkän aikaa kun ihmettelin miksi näkyy niin pirun huonosti.

Vierailija
6/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ollessa pieni sulatin kattilan pohjaan kaikki tuttipullot. Mikäs siinä sitten. Lapsi vaunuihin ja pikavauhtia kaupasta uusia pulloja ostamaan.

Lukuisia kertoja olen seissyt kassalla kynä kädessä vaikka ihan rahalla olen ostokset maksanut.

Viime elokuussa tilasin lapselle silmälääkäriaikaa. Edellisen kerran oltiin käyty vasta kuukausi sitten, mutta tilanne oli huonontunut selvästi. Puhelu alkoi jotenkin näin "Hei! Kävimme silmälääkärissä viime huhti eikun syys eikun heinäkuussa..."

Vierailija
7/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle, en ole itse edes tajunnut. Olin kerran vastannut itkuhälyttimeen :D! Vauva oli alkanut itkemään vaunuissa ja olin napannut itkuhälyttimen kännykän lailla korvaani ja vastannut, "ei hätää, äiti tulee heti".

Vierailija
8/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten sukista. sanoin että onkohan mun lapsilla minkäväriset sukat ja sitten muistin et eihän mul olekaan vielä lapsia!

Vierailija
9/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pyörittänyt tyhjää mikroa useaan otteeseen

- tiskannut puhtaita astioita

- ajanut ajatuksissani miehen työpaikan pihaan vaikka piti mennä aivan muualle.

- kaupassa ostoskärryjä "hyssytellyt" kassajonossa USEAAN otteeseen

Tässä muutamia... Mitä tulee mieleen.

Vierailija
10/41 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle, en ole itse edes tajunnut. Olin kerran vastannut itkuhälyttimeen :D! Vauva oli alkanut itkemään vaunuissa ja olin napannut itkuhälyttimen kännykän lailla korvaani ja vastannut, "ei hätää, äiti tulee heti".

Vierailija
11/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä on käynyt, on että meinasin laittaa hammasharjaan saippuaa pumppupullosta kun piti laittaa tahnaa.

Vierailija
12/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja (meinasin) unohdin vauva pankkiautomaatille.

Onneksi siskoni oli mukana ja huuteli vain että mahdoitko unohtaa jotakin....=D

Vierailija
13/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sen lopulta jääkaapista voirasian päältä. En uskalla eds miettiä, missä nyt on se juustopaketti, jonka yleensä laitan voirasian päälle. Käsilaukussa se ei ollut... kai. Toivottavasti.

Vierailija
14/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) :D

Vierailija
15/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä on käynyt, on että meinasin laittaa hammasharjaan saippuaa pumppupullosta kun piti laittaa tahnaa.

Mulle tämä ei kyllä ole ainoa.

Mä unohtelen asioita. Esimerkiksi ostan kaupasta kananmunia 3 kertaa peräkkäin kun ne on loppu. Unohdan aina, että ostin niitä jo...

Vierailija
16/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää????

Vierailija
17/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai minkä ikäinen se puuropiltti oli? :)

Vierailija
18/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaupassa töissä. joskus huomaan että oon yhtäkkiä kävelly ihan väärään suuntaan ja oon jossain ihan muualla missä mun pitikään olla. ja unohtelen asioita ja palaan niitä hakemaan ja kerkeän siinä matkalla unohtaa että mitä mä nyt tulinkaan hakemaan.. oikeesti välillä nauran ittekeseni ku ajattelen että jos joku seurais pahimpina päivinä mun touhuja niin näyttäisin ihan sekopäältä.3

Vierailija
19/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan laittaa hiuksiin hoitoainetta enkä muista pestä niiitä pois ollenkaan. niin tulee hyvin liukkaat hiukset :D

Vierailija
20/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuropiltti on 6kk... Niin että aattelikohan nlatäti että keitän puurot veteen ilman suolaa... Noot! ;)