Hyi!! Ihan pelästyin Seiskan sivuilla sitä tämän viikon "Tähtityttöä"!
Selaisin Seiskan etusivua ja silmiin pisti "Tähtityttö", etenkin se _äärimmäinen_ laihuus.
Mahan iho roikkuu oudosti, vaikka kyseessä nuori tyttö (ehkä laihtunut rajusti?), kylkiluut paistavat ja pahin kaikesta, rintalastan kohdalla outo kuoppa. Ihan pahaa teki katsoa.
Hänenkö pitäisi olla "Hot"??? Miten ne Seiskassa on voineet valita tuollaisen kuviin? En ymmÑarrä.
http://www.seiska.fi/tahtitytto/2012/_a477966/mari/
Kommentit (38)
ei lataudu noi isot kuvat :( Aukeaa ikkuna ja näkyy se ympyrä, että lataa, mutta vaikka odotan niin mitään ei tule näkymiin. Help!
Pienistä kuvista päätellen tyttö on todella laihassa kunnossa. Maha on kyllä kieltämättä outo ja rinnanalue.
Ei todellakaan ole "liian laiha", itse asiassa veikkaan että painoa on oikeasti joku 5-7 kg enemmän kuin mitä mitoissa lukee kuten kaikilla muillakin tähtitytöillä.
Toi rintalastan kuoppa ja näkyvät kylkiluut ovat todennäköisesti rakenteellinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Itselläni ihan sama juttu. Ehkä merkittävä ylipaino saisi ne pois näkyvistä, mutta siihen ei pelkästään ulkonäöllisistä syistä kannattane pyrkiä.
Ihan nätti hän on. Ei mikään malli tietenkään tolla pituudella ja ruumiinrakenteella, mutta ihan hyvännäköinen.
Luulenpa ettei ap tai kukaan muukaan ketjun kauhistelijoista edes huomaisi kamalaa "laihuutta" jos tytöllä olisi silikonit jotka estää noita luita näkymästä.
Ton tähtitytön painoindeksi on 17,2 eli merkittävä alipaino.
on kyllä lievä alipaino, ja noi tähtitytöt järjestään valehtelee painostaan. Todennäköisesti painaa yli 50 kg.
Oikeasti painaa enemmän, koska minä olen myös 167cm ja painan 58kg, enkä näytä isommalta kuin tuo tyttö. Tosin mulla on kapeammat jalat että ehkä ruumiinrakenne hämää hiukan.
mä joskus laihdutin ja 50kg:n kohdalla alkoi ihmiset kyselemään, että mikä mua vaivaa ja et kai sä vaan enää laihduta ym..
Olinhan mäkin hoikka, mutta en todellakaan mielestäni tarpeeksi.
Nyt kun katon tota ni hyi kauheeta, toivottavasti en näyttäny tolta!
ei ole tyyppiä "luonnostaan laiha", vatsanahka vähän roikkuu toisin kuin luonnonlaihoilla ja jalat on lihaksikkaat joten on varmaan liikunnalla ja syömättömyydellä tiputtanut painoa. On varmaan juossut tms ja jättänyt syömättä koska on muuten kuihtunut paitsi jalat.
Ihmettelen näiden miesten kommentteja, luulen että ovat pro ana-henkisiä naisia.. Vaatteet päällä nätti tyttö, mutta ei pitäis bikinikuvissa esiintyä tollasella kropalla... Lihastreeniä niin tulis nätimpi keskivartalo kun nyt nahka tosiaan löpsöttää vähän ja näyttää vartalo kuihtuneelta.
toki joissain kuvissa veti vatsaa sisään. saanut 162- ääntä ja nyt tietty luulee et on liikalihava ja alkaa laihduttaa.
Joo on kyllä todella "nätti". Oksetus sanon mä!
Mene silmälääkäriin.
Ei todellakaan ole "liian laiha", itse asiassa veikkaan että painoa on oikeasti joku 5-7 kg enemmän kuin mitä mitoissa lukee kuten kaikilla muillakin tähtitytöillä. Toi rintalastan kuoppa ja näkyvät kylkiluut ovat todennäköisesti rakenteellinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Itselläni ihan sama juttu. Ehkä merkittävä ylipaino saisi ne pois näkyvistä, mutta siihen ei pelkästään ulkonäöllisistä syistä kannattane pyrkiä. Ihan nätti hän on. Ei mikään malli tietenkään tolla pituudella ja ruumiinrakenteella, mutta ihan hyvännäköinen.
Kaulasta ylöspäin kyllä hoidetaan ja pidetään kunnossa mutta siitä sitten alaspäin, ei mitään väliä, vaatteilla voi peittää.
tuo tyttö. Ei okseta. Ihmiset sairastuu niin paljon nykyään anoreksiaan :((
liian isot jalat.. mutta nuo seiskan tähtitytöt ovat monesti aikas.. nojaa. liekkö kuvaaja huono?
eli merkittävä alipaino.
Kolmantena olevalla painoindeksi samaa luokkaa 16,9 (163 cm, 45 kg). Samanlaisia tuolla kaikki, vähän liian laihoja?
Vyötärö on laiha, reidet on muhkuraiset, pää iso. Muutama lisäkilo kyllä toisi kroppaan sopusuhtaisuutta. Ei ole tainnut tämä tyttö pahemmin liikuntaa harrastaa!