Uusi mies ei halua enää lapsia...:(
Ja minä haluaisin. Meillä on molemmilla kaksi lasta entisistä suhteista.
Mua surettaa. En voi ymmärtää, että sanoo haluavansa olla mun kanssa elämänsä loppuun asti, mutta ei ole valmis yrittämään yhteistä lasta. Ja kuitenkin on antanut mulle koko ajan sen käsityksen, että ehkä haluaa lapsia vielä. Sitten kun nyt tosissaan asiasta puhutaan, niin toteaa, että hänen lapsilukunsa on täynnä. Siis sen eksänsä ja hänen lapset kun on jo olemassa, niin mun kanssa ei sitten enää yhteisiä kaivata. Minä taas haluaisin niin mielelläni ainakin yhden lapsen hänen kanssaan, jos vaan mahdollista.
Ollaan pian nelikymppisiä.
Tai sitten ei uskalla enää hankkia lapsia kenenkään kanssa, kun pelkää, että jos taas erotaan kuitenkin.
En tiedä, mutta mua tämä haittaa. Jotenkin yhteinen lapsi olisi oikeasti niin ihana.
Hän tuumaa vaan, että kyllä se ajan kanssa helpottaa tämä mun olotila tjms.!
Miten muut, kokemuksia? Miten ootte tällaisen asian selvittäneet? Onko mies pehmennyt lopulta :)? Kyllähän tämäkin sanoo, ettei ole asiasta aivan 100% varma (siis että ei halua).
Kommentit (64)
maailma on jo tulvillaan ihmisiä. Pääset kuitenkin nauttimaan pikkulapsiajasta sitten kun tulee lastenlapsia.
Meillä taas minä olin lapseton 30v, mies 42v kahden lapsen isä kun tavattiin. Lapsikeskustelu käytiin heti, koska miestä vähän pelotti, että haluaisin lapsia (kun luuli kaikkien naisten haluavan). Minä taas olen tottunut siihen, että koko elämäni olen saanut tehdä miehille hyvin selväksi, että minä en sitten missään olosuhteissa ala lastesi äidiksi.
Meillä siis mielipiteet kohtasivat oikein hyvin. Nyt 8v myöhemmin lapset on 18v ja 22v ja kyllä mies varsinkin huokasi helpotuksesta kun nuorempi tuli täysi-ikäiseksi.
Ja mua ei harmita yhtään ettei ole ikinä tarvinnut elää mitään vaippa-taapero-rumbaa. :)
Mies taas tullut nuorena isäksi ja lapset oli jo 17 ja 19, ikää oli 39. Hän oli vuosia tavallaan odottanut, että voi elää uuden nuoruuden (no, vitsinä, mutta siis idea vähän sama). Minä en ottanut tapailuvaiheessa lapsia puheeksi vaan mies. Hän sanoi 2kk tapaamisesta, että on miettinyt asian jo valmiiksi. Kysyi, että riittäiskö sitten kaksi lasta... Enempään ei enää pysty ja kykene. Mua nauratti. Miehen nuoruus siis odottaa vielä tulevaisuudessa. Ehkä kuusikymppisenä sitten? Nyt meillä yhteiset on jo 3 ja 5. Aika nopeasti se esikoinen tuli, kun mies sanoi, että pitää vähän lastakin ajatella, ettei ole ihan ikäloppu.
Mies taas tullut nuorena isäksi ja lapset oli jo 17 ja 19, ikää oli 39. Hän oli vuosia tavallaan odottanut, että voi elää uuden nuoruuden (no, vitsinä, mutta siis idea vähän sama). Minä en ottanut tapailuvaiheessa lapsia puheeksi vaan mies. Hän sanoi 2kk tapaamisesta, että on miettinyt asian jo valmiiksi. Kysyi, että riittäiskö sitten kaksi lasta... Enempään ei enää pysty ja kykene. Mua nauratti. Miehen nuoruus siis odottaa vielä tulevaisuudessa. Ehkä kuusikymppisenä sitten? Nyt meillä yhteiset on jo 3 ja 5. Aika nopeasti se esikoinen tuli, kun mies sanoi, että pitää vähän lastakin ajatella, ettei ole ihan ikäloppu.