Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoaisit lastenhoitoapua tuttavallesi tai ystävällesi,

Vierailija
29.11.2005 |

miten odotat siihen reagoitavan?

Itse loukkaannuin vähän kun tarjosin hoitoapua että vanhemmat saisivat olla hetken kaksin ja vastauksena oli vain " Ei kiitos tällä kertaa, ehkä joskus toiste" . Olen ollut muutamia kertoja heillä lapsenvahtina aiemmin joten tiedän, että haluavat kyllä olla välillä kaksinkin. Minusta olisi pitänyt ainakin kiitellä ja " hehkuttaa" hiukan enemmän. Minullakaan kun ei noita vapaailtoja kovin monia ole joten tuo aika olisi ollut minulta aika suuri lahja...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuttava tarjosi samanlaista apuaan, mutta emme kehtaa ottaa heiltä sitä vastaan. Millä pystyisimme sen korvata!! Ei ole kivaa olla vain ottavana osapuolena, nolottaa.

Olen muuten sosiologiaa lukenut sen verran, että " lahjan antaminen" on ympäri maailmaa sama juttu. Eli että ihminen kokee että on velvollinen antamaan vastalahjan. Eli katsotaanpas keltä sain viime vuonna joulukortin niin pakko lähettää nyt takaisin ;)

UUPS! Puhutko meistä?! ;)

Vierailija
22/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää jaksan huokailla kiireistä ja on kiva kuulla jos joku tarjoaa apua; se lämmittää.. Silti en osaa pyytää apua! Nytkin olis kaste ja muksut pitäis jollekin antaa että voitais pari tuntia siivota kunnolla, mutta avun pyytäminen on kamalaa!!

Mut saa miltei ajaa pois kotoa, Ja kyseessä ei ole mikään avuntarjoajaa kohtaan vaan ihan oma turhamaisuus -pyytäminen on vaikeaa!

Itsekin tykkään tarjoutua hoitajaksi!!

Kai mää vaan joudun tunnustaan ettei pärjää jos pyytää hoitajaa.. Kieroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän