Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on lopettanut cipralexin tai sitä vastaavan lääkkeen kuin seinään?

Vierailija
03.10.2012 |

Niin voiko tulla kuumetta, repiviä lihasnykäyksiä ja särkejä eripuolille kehoa?

Mulla vaan loppuivat rahat ja tää tuli yhtäkkiä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sähköiskumaisia tunteita vaikka lopetin todella hitaasti. Riippuu kuinka iso annoskin on. Koeta nyt jostain saada rahaa lääkkeeseen.

Vierailija
2/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin toisaalta jatkaako?

Annostus oli 10/20 mg. Masennukseen sain, mutta oikeastaan sosiaalisten tilanteiden pelko se, mihin todella sitä tarviin. En kehdannut sanoa sitä lääkärille:(

ELi pelkään ihan hirveästi sitä, että joudun huomion keskipisteeksi tai edes millään lailla kohteeksi, mutta se on välttämätöntä, kun opiskelen. Pelkään, että en pysty vetämään esitelmää vakuuttavasti esim. vaan happi loppuu ja änkytän, häpäisen itseni kokonaan.

Ja siihen valmistautuminen vie yöunet, jolloin ajatuskaan ei kulje pariin viikkoon:(

Miksi niin muuten tervepäisen ihmisen elämän pilaa tällaiset asiat??

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se muuten osaa määrätä oikeaa lääkettä. Ei kai cipralex ole paras mahdollinen tuollaisiin oireisiin, luulisin. Ja eikö sossusta saa tilapäistä apua lääkkeisiin, jos tarvitsee. Edellyttäen tietysti, ettei ole tuhlannut rahojaan vaan ne menee ihan elämiseen.

Ja miksi sosiaalisten tilanteiden pelko olisi jotenkin hävettävämpää kuin masennus? sitähän on aika monella nykyään. Mistä sitten johtuukin.

Vierailija
4/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralexista on muuten by the way halvempikin kopiovalmiste olemassa, kannattaa kysyä lääkäriltä.

Vierailija
5/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänkohtauksen.

Vierailija
6/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escitalopram Actavis, mulla 10 grammasena. En nyt nuista hintaa, olisko ollut jopa puolet Cipralexista, ja ihan sama lääke. Saat Cipralexin reseptillä apteekista, ei tarvii lääkärin kans ees konsultoida.

Vierailija
7/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuli ensinjoinakin päivinä unohduksia mutta sitten lopetin.

Yksilöllistä varmaankin. Minulle ei tullut sydän- tai mitään muitakaan oireita.

En kehota ketään lopettamaan lääkitystä ennen kuin on keskustellut lääkärin kanssa.

Jos sinulla on 10mg/ vrk niin määrä on aika pieni.

Jos sinulla yhtään lääkettä jäljellä niin puolita ne pillerit ja jaa ne useammalle päivälle, vai loppuivatko tuosta vaan, yht´äkkiä? ;-)