Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan huomannut, että tupakoinnilla olisi vaikutusta raskaaksi tuloon?

Vierailija
29.11.2005 |

Eli siis oletko kenties yrittänyt raskautta ja sitten lopettanut ja saanut plussan? Olen ymmärtänyt, että tupakointi heikentää mahdollisuuksia raskautua ja kun meille ei ala tulosta tulemaan niin tämä tuli mieleeni. Poltan siis muutaman savukkeen/ vrk, en ole mikään ketjupolttaja, mutta ehkä tälläkin on osuutta asiaan??? En kiitos kaipaa mitään saarnoja, mutta omakohtaisia kokemuksia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin ainakin luulen, sillä molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa helposti (kolmannesta ja ekasta kierrosta).

Itse poltin n. 10-15 savuketta päivässä.

Vierailija
2/5 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu melkein vuosi ilman ehkäsyä ja tupakoinnin lopettamisesta meni tasan kuukausi plussaan. Lopetettiin siis molemmat miehen kanssa samaan aikaan. Tiedä sitten, vaikuttiko asiaan. Jännä yhteensattuma ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritystä 2 vuotta ja mä oon vakituisen polttamisen lopettanut myös silloin... tosin silloin tällöin poltan yhden tai kaksi. Mies lopetti tupakoinnin kuukausi sitten.....nähtäväks jää vaikuttaako....hoitoihin ollaan jokatapauksessa menossa.

Vierailija
4/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt kiertoja osaa sanoa ku joittenki välissä ei menkkoja oo tullu ollenkaan ja joissaki välissä yhet epämääräset. Eli meillä se ei vaikuta ainakaan yhtään. Ensimmäistä tosin yritettiin vuosi mut ei lopetettu kun onnisti.

Vierailija
5/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:edellinen