Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyssääkö orastava suhde kakkaongelman takia?

Vierailija
03.10.2012 |

Minulla on ärtyneen paksusuolen oireyhtymä, joka pysyy jotenkin kurissa ruokavaliolla. Nyt ongelma on se, että mies asuu pienessä asunnossa, jossa on olematon äänieristys. Olen ollut siellä yötä ja joka kerta on ongelma kakkaamisen kanssa. En kestä niitä purskahteluääniä, joita pepusta kuuluu kakatessa, ja siksi välttelen vessassa käymistä viimeiseen asti. Nolottaisi, jos mies kuulisi. En oikein voi laskea vettäkään hanasta äänien peittämiseksi niin pitkään, kuin tarvitsisi. Jos en käy joka päivä vessassa, siitä seuraa lisää vatsaongelmia. Mitä ihmettä teen?

Ja tämä on vakava asia, joten älkää irvailko!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä, mutta ei myöhään illalla voi laittaa musiikkia päälle, kun siinä talossa on vielä niin huterat eristeetkin. Emme edes puhu kovaäänisesti, koska kaikki kuuluisi rappuun ja naapuriin.

ap

Kerro miehelle sairaudestasi ja sitten laitat musat soimaan ennen vessaan menoa, siis sinne asuntoon. Mies kuunnelkon musiikkia kakkaroiskahtelun sijaan.

Symppaan sinua tosi paljon, itsellani on sama vaiva.. ei ole hauskaa...

Vierailija
22/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään, mutta silloin kun olemme yhdessä, olemme koko ajan yhdessä. Ei ole koiraa eikä tupakoida. Itse luen paljon tentteihin ja mies kirjoittaa eli hiljaista pitää olla. Ulkona käydessä tietysti hyödynnän vessat, mutta harvoin etenkään iltaisin lähdemme minnekään. Minun luonani taas emme juurikaan ole, koska miehen asuinkaupunki on mukavampi ympäristö.

Säännöllisempi vatsa auttaisi tosi paljon, mutta kun yllätyskakka voi tulla milloin tahansa ja missä tahansa muodossa.

ap

mutta ymmärrän oikein hyvin mitä sinä, ap, ajat takaa. Minuakin ahdistavat erityisesti yksiöt. Joissakin kaikki äänet kuuluvat vessasta läpi.

Pari omaa konstia joita olen käyttänyt jos mahdollista:

- jos mies tupakoi, odota kunnes menee parvekkeelle; jos miehellä koira, mene silloin kun hän lähtee sitä ulkoiluttamaan tai sano että tulet ihan just perässä

- jos taloyhtiöllä on yhteistiloissa wc, senkin käyttäminen saattaa jossain olla mahdollista

- pitäkää asunnossa tavallisestikin/mahd. paljon musiikkia tai tv:tä päällä; tai laita päälle viimeistään kun olet aikeissa vessaan

- pyydä miestä soittamaan jokin puhelu ja livahda vessaan silloin, puhuessa ei niin keskity vessasta kuuluviin ääniin

- hotellissa ja matkalla pyrin käyttämään yhteistiloissa olevia vessoja, joista kartoitan rauhallisimman jos suinkin mahdollista

- jos ei mikään näistä ole mahdollista, niin sitten ei voi muuta kuin piereskellä ja antaa äänien tulla. Jos suhde siihen kaatuu niin sitten se kaatuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon muutakin. Yritän kyllä pitää kiinni ruoka-ainelistasta, mutta se on tajuttoman pitkä. Joskus tuntuu, ettei voi syödä mitään, kun lisänä on vielä parit hedelmäallergiat.

ap

Maitohappobakteerivalmisteita säännöllisesti. Välillä paastoamista.

Minulla auttoi.

Vierailija
24/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori? Kärsin itsekkin kyseisestä ongelmasta ja nuorempana häpesin sitä suuresti. Käytin jos minkälaisia konsteja. Yksi oli se, että otin ison tukon paperia ja pidin sen suurimman turahduksen ajan "takapuolessa äänenvaimentimena". Kuulostaa hassulta, mutta totta on. Hulluna sitten pesin käsiä. Ja sanomattakin selvää on, että paperia tuhlaantui. Mikään suhde ei kuitenkaan ole kaatunut kakkavaivoihini. Nykyään sanon vaan että vatsani on taas sekaisin, anteeksi. Minkäs näille vaivoille mahtaa :D

Vierailija
25/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sina hoidat vessahommat. Tama tietysti vaatii mieheta ymmartavaisuutta ja kykya ottaa muiden tarpeet huomioon. Mutta tuleepa nahtya samalla onko miehessa niita.

Itseltasi asia vaatii tietenkin ehdotonta rehellisyyta vaivan laadusta ja taytta avoimmuutta siita miten kauhean kiusalliseksi koet aian. Jos mies ymmartaa tunteesi ja suostuu kuuntelemaan musiikkia/telkkaria iltaisin kuulokkeilla, on hanessa totisesti ainesta vaikka mihin :-)

päivällä, mutta ei myöhään illalla voi laittaa musiikkia päälle, ku

n siinä talossa on vielä niin huterat eristeetkin. Emme edes puhu kovaäänisesti, koska kaikki kuuluisi rappuun ja naapuriin.

ap

Kerro miehelle sairaudestasi ja sitten laitat musat soimaan ennen vessaan menoa, siis sinne asuntoon. Mies kuunnelkon musiikkia kakkaroiskahtelun sijaan.

Symppaan sinua tosi paljon, itsellani on sama vaiva.. ei ole hauskaa...

Vierailija
26/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimentaa äänen

älytöntä vedentuhlausta valuttaminen

ajatelkaa afrikan neekereitä!

Vierailija
27/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina silloin pyydän miestäni kuuntelemaan musiikkia :D Mies tietää mistä on kyse, ja kaivaa heti kuulokkeet esiin ja laittaa mielimusansa soimaan (kovalla:DD) ja istahtaa tietokoneelle surffailemaan... Tämä toimii meillä, itse ei tarvitse tuntea oloaan kurjaksi ja mieskään ei joudu kuuntelemaan yksityiskohtia vessakäynnistä. Pienessä asunnossa ehdoton must! Suosittelen!

Eli kertoisin että kyseessä on aika nolo juttu (kyllä minua aikakin ällöttää toisten vessaäänet jos ne ovat kovin....miten sen nyt sanois...graaveja), yksityiskohtiin ei tietenkään tarvitse mennä. Kyllä sairautesi tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, mutta siitä voi selvitä ihan tyylikkäästi.

Vierailija
28/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän kertoi aika alkuvaiheessa sairastavansa colitista, ja mitä se käytännössä tarkoittaa. No eipä tuo minun käsitystä miehestä muuttanut. Pahempaakin voisi olla. Rehellisyyttä peliin!!!!

Vierailija
29/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiolla siks aikaa ku sä oot paskalla.

Vierailija
30/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku päälle, istut rauhassa minkä istut ja kipaiset sitten pikasuihkussa.

Vierailija
31/53 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi siblin kuitua, käytä ohjeen mukaan, niin saat vatsasi kuntoon ja tulee ihan hiljaisia isoja teflonkakkoja.

Onnea suhteelle, joka ei kaadu kakkaan.

Vierailija
33/53 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ärtyneen paksusuolen oireyhtymä, joka pysyy jotenkin kurissa ruokavaliolla. Nyt ongelma on se, että mies asuu pienessä asunnossa, jossa on olematon äänieristys. Olen ollut siellä yötä ja joka kerta on ongelma kakkaamisen kanssa. En kestä niitä purskahteluääniä, joita pepusta kuuluu kakatessa, ja siksi välttelen vessassa käymistä viimeiseen asti. Nolottaisi, jos mies kuulisi. En oikein voi laskea vettäkään hanasta äänien peittämiseksi niin pitkään, kuin tarvitsisi. Jos en käy joka päivä vessassa, siitä seuraa lisää vatsaongelmia. Mitä ihmettä teen?

Ja tämä on vakava asia, joten älkää irvailko!

hitto! :)

*huutonaurua*

Vierailija
34/53 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako yhtään jos otat ison tupon vessapaperia ja pidät sitä peräaukkoa vasten, samalla kun yrität kakata ihan hitaasti? minä teen aina näin jos maha on löysällä ja on vieraita. paperituppo pitää vaihtaa vähän väliä (ja vessa pitää vetää ettei mene tukkoon) mutta jos on kärsivällisyyttä niin näin saan ripuloitua melko hiljaa.

Vierailija
35/53 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli ei lorise pönttöön kun tietenkin ensin vuoraat paperilla pöntön, sitten otat takaistuvan asennon jossa nojaat reilusti pöntönvesisäiliöön. Jalat pidä kutakuinkin yhdessä. Toimii ihan oikeasti!

Vierailija
36/53 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin (10 vuotta sitten), että ripuli ja muut oireet alkoivat viikkoa ennen kuin tapasin unelmieni miehen. Pakkohan se oli sitten heti alkuunsa sanoa, että minulla on näköjään joku vika kun paska lentää. Diagnoosin sain vasta puolen vuoden päästä.

Mies onneksi kyllä ymmärsi asian ihan hyvin, eikä siitä tullut ongelmaa.

Sun on vaan oltava rohkea ja puhuttava asiasta ja totuttava itse siihen, että niitä ääniä kuuluu. Todennäköisesti asia vaivaa sinua enemmän kuin miestä.

Itsellänikin on edelleen ongelmia julkisissa vessoissa, mutta kotona kehtaan rytyttää surutta.

Mitkään paperitollot ja vesihanat eivät kyllä näissä taudeissa auta, se on valitettava tosiasia.

Vierailija
37/53 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkaongelman takia.

Vierailija
38/53 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, http://treatmentofinfections.com/#1700 cipro for ear infection,

Vierailija
39/53 |