Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisitkö kanasuikaleita naturell vika käyttöpv 30.9.

Vierailija
02.10.2012 |

Eli toissapäiväisiä, avaamaton pakkaus 500g.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mututuntumalla heittäisin itse roskiin vaikka harmittais kyllä. Mutta ehkä joku muu tietää paremmin onko niitä vielä turvallista syödä.

Vierailija
2/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan paistaisin kuitenkin, koiralle maistuisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sano että sinun ja perheesi tulisi syödä, meillä syödään kyllä välillä aika vanhaa ruokaa eikä mitään vatsavaivoja ole koskaan podettu.

Vierailija
4/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisin. Jos siis ulkonäkö ja haju on ok. Ja paistaisin kunnolla.

Mut mä syön muutenkin kaikennäköstä esim. pitkään pöydällä seissyttä yms, joten mun maha on moiseen tottunut. Herkkämahaiselle kaverilleni en tarjoaisi.

Vierailija
5/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelattu varman päälle. Todellakin söisin, mutta haistan aina muutenkin kaikkia lihoja pakkausten avaamisvaiheessa. Vielä ollaan terveitä!

Vierailija
6/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsisi syömistä. Näitä kun on testattu harva on ollut oikeasti syömäkelpoista edes enää viimeisenä käyttöpäivänä.

Vierailija
7/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsisi syömistä. Näitä kun on testattu harva on ollut oikeasti syömäkelpoista edes enää viimeisenä käyttöpäivänä.

Vierailija
8/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haistaisin, onko ok. Joskus menee roskiin sellaisia ruokia, joiden viimeinen käyttöpäivä on vasta edessä, joskus syödään pari päivää yli-ikäisiä. Marinoituja ei käytetä, niistä ei näöstä ja hajusta pysty päättelemään mitään, mutta maustamattomista kyllä.

Vierailija
9/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömme usein kaikkea monta pv vanhaa, ja ei mitään vaivoja niistä. Mutta en minäkään suosittele muille.

Vierailija
10/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se siitä viimeisestä käyttäpäivästä ole kiinni.