Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö muka ole koskaan ottanut maksua seksistä?

Vierailija
02.10.2012 |

Opiskeluaikoina tein itse paljon sellaista, että pokasin netissä miehen ja vihjailin maksusta. Jos poka onnistui kaikinpuolin, niin pöydälle jäi satanen tai kaksi. Kaveri väitti, että tällainen ei ole mitenkään yleistä. Tunnustakaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kuullut kenenkään muunkaan kaverini ottaneen.

Vierailija
2/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustatte nyt vähän eri koulukunnan ihmisiä (kotiäitejä), joten taisi olla väärä paikka kysellä tällaista.. :) Tiedän, etten ole ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran

Vierailija
4/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustatte nyt vähän eri koulukunnan ihmisiä (kotiäitejä), joten taisi olla väärä paikka kysellä tällaista.. :) Tiedän, etten ole ainoa!

Et olekaan, huoria on paljon.

Vierailija
5/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole muutenkaan toosaa jaellut kaikille ;)

Vierailija
6/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja köyhänä opiskelijana, yksin isossa kaupungissa, oli pakko joskus tehdä jotain sellaista jota on myöhemmin katunut. Ruokaa oli pakko saada ja kirjatkin piti ostaa, että pääsee opinnot läpi.

Joten tulihan sitä välillä annettua, ei niin komeille miehelle, mutta huomaavaisille ja mukaville. Ja kyllä, silloin se raha yöpöydällä aamulla, todella tuli tarpeeseen.

Enää en moista tee, mutta en tuomitse ketään joka tekee, hänellä on varmasti siihen syynsä.

Vierailija
7/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse jaellut itseäni koskaan opiskeluvuosina. Olin fiksu ja ovela, ei tarvinnut haaroja avata, riitti kun antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa ;)

Vierailija
8/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse jaellut itseäni koskaan opiskeluvuosina. Olin fiksu ja ovela, ei tarvinnut haaroja avata, riitti kun antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa ;)

ap

Vierailija
9/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ottanut maksua seksistä, en rahaa enkä myöskään mitään epäsuoraa maksua (eli ei siis drinksuja yms). olen seksissä tasavertainen kumppani ja haluan nimenomaan seksuaalista mielihyvää, en rahaa yms. olen seksisuhteessa jossa kumpikaan ei maksa toiselle, nautinto riittää :)

Vierailija
10/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tietäisi, mikä on käypä huoran taksa, mitä PITÄISI pyytää ??!! Kertokaahan se sitten te viisaammat ! Eipä silti, että alkaisin rahaa vonkaamaan sen jälkeenkään, voisi aviomies vähän ihmetellä. Ei tartte kyllä hänenkään maksaa. Meillä raha ei vaihda omistajaa rakastelun aikana, ennen tai jälkeen.

Vierailija
11/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä rahoittanut elämääni ihan rehellisellä työllä.

Vierailija
12/12 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi on ihan oikeassa, sinä taas friikki jos muuta kuvittelet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi