Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheongelma - tila-auto? Suosituksia?

Vierailija
13.10.2012 |

Elikkä omia on 2 kpl 8 ja 10 v. Toisen on 1kpl 2v

ja neljäs yhteinen ihan vauva kaukaloineen.

Millaiseen autoon tää kööri mahtuisi?

Kuitenkin 3kpl asuu vakituisesti ja toisen lapsi vaan joka 2. viikonloppu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilat on hyvät.

Vierailija
2/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan näistä "tila-autoista" Eri asia sitten ku pitäis ottaa mukaan vaunut ja muut tilpehöörit. Meillä mazda 5 ja 7 paikkanen ja ei kyllä mikään tila ihme ihmiset sopii kyllä kyytiin. Ja monet autot ollaan katottu Chrysler Grand Voyager oli minun makuun liian iso. Isoin kait tila-autoista ja jos ei bensankulutus haittaa niin tuo. Muuten suosittelen jotain minibussia tai retkeilyautoa jos niitä vara pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
4/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Peugeot 807, siihen mahtuu helposti vaikka 7 aikuista. Eli tilat on hyvät.

Vierailija
5/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa pikku bussi.

Vierailija
6/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nyt sattuu olemaan kaikkein kapeimmat penkit sen kokoluokan autoissa. Jos sen tyyppiseen autoon päädytte, niin Opel Zafira tai VW Touran on huomattavasti parempia. Varmasti muitakin on, mutta mulla nyt ei ole ihan kaikista autoista kokemusta. Mutta tuosta Mazdasta on, että siihen ei mahdu takapenkille istumaan 3 vierekkäin, niin kuin yleensä autoissa ja noissa mun mainitsemissa mahtuu.

Mutta juu siis nää on sellaisia autoja, että ne toimii teidän pienemmällä kokoonpanolla tavallisina farmariautoina. Ja sen etälapsen teillä ollessa voitte ottaa lisäpenkin taakse käyttöön, ja taas kaikki mahtuu kyytiin.

Tuo on sellainen henkilöautomaisempi ratkaisu. Sitten jos raaskitte ostaa oikein isomman tila-auton, niin aina paremmin mahtuu. Niitähän löytyy joka merkiltä melkein.

Vierailija
7/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touranikaan ei ole kyllä iso.

Vierailija
8/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tää malli mistään kotoisin?

Toyota Avensis

Verso 2.0 VVT-i 5d A

Vierailija
9/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sinne mahtuu helposti rattaat. Ja kokemusta on noista molemmista. Lisäksi penkeiltään tilavammat molemmat autot kuin tuossa Mazda 5:ssa, joka meillä oli yhtenä vaihtoehtona joskus kun autoja katsottiin.

Vierailija
10/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nyt sattuu olemaan kaikkein kapeimmat penkit sen kokoluokan autoissa. Jos sen tyyppiseen autoon päädytte, niin Opel Zafira tai VW Touran on huomattavasti parempia. Varmasti muitakin on, mutta mulla nyt ei ole ihan kaikista autoista kokemusta. Mutta tuosta Mazdasta on, että siihen ei mahdu takapenkille istumaan 3 vierekkäin, niin kuin yleensä autoissa ja noissa mun mainitsemissa mahtuu.

Mutta juu siis nää on sellaisia autoja, että ne toimii teidän pienemmällä kokoonpanolla tavallisina farmariautoina. Ja sen etälapsen teillä ollessa voitte ottaa lisäpenkin taakse käyttöön, ja taas kaikki mahtuu kyytiin.

Tuo on sellainen henkilöautomaisempi ratkaisu. Sitten jos raaskitte ostaa oikein isomman tila-auton, niin aina paremmin mahtuu. Niitähän löytyy joka merkiltä melkein.

juu Avensis on muuten kans hyvä ap. Niitä vaan ei näytä olevan hirmusesti siksi päädyttiin tuohon mazdaan jossa kulutuskaan ei ole ku 6 litraa satasella. Katottiin touraniakin, mutta ei se vaan napannut ja no tuo opel laho mikä laho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä