Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyneet äidit:)

Vierailija
29.11.2005 |

Kerätäänpä kommelluksia:)

Minulla oli tänään vieraita, aloin laittamaan kahvia tarjolle ja avasin uuden maitopurkin. Ravistelin sen litran purkin kunnolla ja sitten vasta laitoin pöytään:)

Pienellä viiveellä sit muistin, että eihän tämä ollutkaan tuttelia:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelen jalalla sitteriä, vaikka vauva nukkuis omassa sängyssään. Ja kun jotain pistän mikroon, lasken päässäni 12:sta, niinku lasken sillonki, ku pistän sinne maidon.

Vierailija
2/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin huuhdella spagetit keitettyäni ne ja sitten me syötiin klimppispaguu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä kaadoin koko ajan kaiken ohi mukista; kahvin, maidon.. *huoh!*

Vierailija
4/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitopurkkia on ravisteltu meilläkin. Ja postit heitetty roskikseen roskapussin sijaan.

Vierailija
5/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli tietysti viedä ne samalla roskiin kun lähdetään vaunuttelemaan, mutta siellä vanujen tavarakorissa ne oli koko reissun ajan. Toisella kertaa olin vielä kaupungilla kaupoissa kiertämässä ja aloin ihmettelemään, että mikä täällä haisee näin tunkiolta. No se oli se paskavaippapussi siellä vaunuissa. Häpesin.

Kerran olen lähtenyt housut nurin päin ulos. Kyseessä oli beiget pellavahousut, leveälahkeiset ja vyötäröllä kuminauha ja kiristysnyörit. Ei kai niin kovin helpolla huomaa, jos ovat nurin päin? Olin jo ulkona ja muistin, että jätin kännykän sisään. Asumme ekassa kerroksessa, mutta rattaiden kanssa oli pakko mennä hissillä ylös (onneksi) sillä siinä sitten vilkaisin hissin peiliin ja totesin, että vois varmaan ne housut kääntää...

Kerran menin suihkuun silmälasit päässä ja ihan tosissaan mietin, että mikä tässä mättää, kun ennen en ole huomannutkaan silmälasien kanssa mitään ongelmaa suihkussa ja nyt ne aivan kastui. No en varmaan, kun olin ennen ottanut ne pois päästä suihkun ajaksi...

Toinen suihkukommellus oli kun pesin vartaloni hoitoaineella ja huusin jo miehelle, että meidän suihkusaippua on mennyt jotenkin pilalle, kun se ei vaahtoa yhtään ja haisee ihan oudolta. Kun mies tuli katsomaan niin löysi vaimonsa huuhtelmasta hyvin hoidettuja alapään karvojaan... Juu ei ollut takkuja ;)

Vierailija
6/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui meidän keskellä ja hänellä oli pyjama päällä. Kopeloin sänkyä ja löysin tutin ja tungin sitä vauvan " suuhun" . Ihmettelin, että miksi ei ota sitä ja vähän jo hermostuin ja aloin silittelemään ja tökkimään vauvan poskia, että hän havahtuisi ja ottaisi tutin. No, siinä tökkiessäni huomasin että olin tunkemassa tuttia vauvan napaan. Ihme kun ei hiljentynyt...

Vierailija
7/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki aamusin suihkussa tulee joskus mietittyä et pesinkö jo hiukset vai en. Sit täytyy ihan ajatuksella joskus ottaa se hoitoainepullo ja vaikka ajatteliski ottavansa sen niin se shamppoopullo käsistä löytyy.

Olen kans menny lasit päässä suihkuun/saunaan/nukkumaan. Ihmettelee vaan et mikä on nyt pielessä...

Vierailija
8/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eilen jäi hoitoaine päähän ja kuivailin hiuksia,ihmettelin kun on niin liukkaat hiukset.Ostin viime viikolla suklaapatukan kaupasta,siinä kassalla ajattelin että hitto kun en muistanu sitä patukkaa ostaa,kun oli vähän nälkä,olinhan mä sen ostanu,huomasin sen siinä kun kokosin tavaroita hihnalta.

Vierailija
9/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa hyssyttelen ostoskärryjä kun olen yksin ruokakaupassa.

Keittänyt tutit melkein pohjaan.

Ravistellut tavallisia maitopurkkeja ja kerran pepsi pulloa. (ei olisi kannattanut).

Herännyt päiväunilta kun pidin " shhh" ääntä, mihin vauva yleensä nukahtaa heti yöllä, jos herää kesken unien. Vauva ei ollut edes nukkumassa kanssani vaan leikki isänsä kanssa olohuoneessa.

Näitä on paljon...

Vierailija
10/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajanut kolaria. ;((

Vierailija
11/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuineen olevan miehelläni.

Vierailija
12/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui omassa sängyssä. Olen myös yöllä silitellyt miehen selkää ja hyssytellyt tälle:) Vauva taasen omassa sängyssään:):)

Vierailija
13/13 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta et joku vaihto mulle vaippaa ja se oli viel pamperssi.)