Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä alkaa olla noloa käydä vanhempien kanssa kaupassa

Vierailija
18.06.2015 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä meijän 8v tulee nippanappa kiristäen ja pakottamalla mukaan. :D

Vierailija
2/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos käy vain yhden kanssa kerralla niin ei ole rajaa, mutta ehkä 12.v lapsi saattaa tuntea olonsa epämukavaksi jos molemmat vanhemmat ovat kaupassa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34v ja ei oo noloa olla vanhempien kanssa kaupassa.

Vierailija
4/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin täysikäsenä en ole hävennyt käydä kaupassa vanhempien kanssa. Eli ei missään iässä noloa. Joskus yläasteikäsenä nolotti mutta ei enää.

Vierailija
5/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, meitä on ollut välillä neljä sukupolvea kaupassa samaan aikaan (5-84v).

Vierailija
6/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 14-vuotias kysyy välillä jos mentäisiin yhdessä kauppaan. Hän tosin on hyvin asiallinen kesätyössä oleva nuori mies:) Eikä tuo 11v myöskään tajua hävetä äitiään tai isäänsä ollenkaan. 

Vierailija
7/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minunkin lapseni olisivat joskus hävenneet tulla minun kanssani kauppaan! ei auttanut vaikka pukeuduin jopa omastakin mielestäni kamalasti. Viimeistään kassalla liittyivät seuraani.

Ehkä häpeävät sitten, kun minä köpöttelen rollaattorini kanssa ja osoittelen lapselleni inkontinessisuojia ja tekohampaiden puhdistusaineita kärryyn poimittavaksi. Ja varmaan isoon ääneen, kun kuulo alkaa jo tässä iässä heikentyä.

Vierailija
8/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tällainen muisto tulee mieleen. Olin 10-12 vuotta ja kaupassa äidin kanssa. Hukkasin hänet vähäksi aikaa. Jotenkin tämä tieto kulkeutui luokanopettajani korviin, ja hän kertoi luokalle että olin "eksynyt äidistä" kaupassa, heh heh.

Vierailija
9/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työkaveri 50+ käy kerran viikossa lounastauolla äitinsä kanssa kaupassa. Täytyypä lomien jälkeen kysyä eikö yhtään hävetä.

Vierailija
10/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan vielä 21 ikävuoteen mennessä oo alkanut hävettää käydä vanhempieni kanssa kaupassa, jos oon heidän luonaan käymässä.

Vierailija
11/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen isäni kanssa kaupassa eikä nolottanut. N36

Vierailija
12/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut ajankohtaiseksi - Äidin lähtiessä kauppaan, minä lykkään edelleenkin niitä kärryjä.

Tosin, yleensä antaa vain listan mitä hakea.

M50

Vierailija
13/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 53 v ei ainakaan vielä

Vierailija
14/33 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
15/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12 kohta 13 eikä mua kaupassa käynti haittaa vanhempien kanssa. Tänään bussissa kun olin menossa kouluun äiti Halas mua ja huus kovaan ääneen moikka. Samassa bussissa oli myös mun joukkoe kaveri! Äiti pakotti mut käyttämään kans heijastin nauhaa(sellanen joka puetaan päälle) ihan hirveen noloa ku ei niitä kukaa käytä lisäks mun piti käyttää maskia jonka mä kyllä sillee ymmärrän mutta se oli sellanen lasten mallinen joka oli ku joku kuono koppa miks en voi vaa saada jotai hienonpaa tai vaikka kertakäyttö maskia. Kypärää mä voin käyttää vaikka ei kukaan muu käytä mutta heiastin nauhassa ja siinä että äiti rupee halailee keskellä katua, siihen menee raja.

Vierailija
16/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50 ja käyn kyllä äidin kanssa kaupassa. Ja mun 27v on usein mukana tai vie mummon jopa ilman minua.

Vierailija
17/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun työkaveri 50+ käy kerran viikossa lounastauolla äitinsä kanssa kaupassa. Täytyypä lomien jälkeen kysyä eikö yhtään hävetä.

Kiitos nauruista! :D:D

Vierailija
18/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 eikä hävetä käydä iskän kaa kaupassa.

Vierailija
19/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tyttö kirjoitti:

Oon 12 kohta 13 eikä mua kaupassa käynti haittaa vanhempien kanssa. Tänään bussissa kun olin menossa kouluun äiti Halas mua ja huus kovaan ääneen moikka. Samassa bussissa oli myös mun joukkoe kaveri! Äiti pakotti mut käyttämään kans heijastin nauhaa(sellanen joka puetaan päälle) ihan hirveen noloa ku ei niitä kukaa käytä lisäks mun piti käyttää maskia jonka mä kyllä sillee ymmärrän mutta se oli sellanen lasten mallinen joka oli ku joku kuono koppa miks en voi vaa saada jotai hienonpaa tai vaikka kertakäyttö maskia. Kypärää mä voin käyttää vaikka ei kukaan muu käytä mutta heiastin nauhassa ja siinä että äiti rupee halailee keskellä katua, siihen menee raja.

Kyllä se on parempi jäädä heijastamattomissa vaatteissa pimeällä auton alle kuin käyttää noloa ”heiastin nauhaa”.

Vierailija
20/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 tyttö kirjoitti:

Kyllä se on parempi jäädä heijastamattomissa vaatteissa pimeällä auton alle kuin käyttää noloa ”heiastin nauhaa”.

Siinäpä fiksu aikuinen vinoilee lapselle.